Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Goed idee of toch foutje :P

Ga naar beneden 
+5
leentje
Strafhand
W
dawn
wenneke
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimedi okt 18, 2011 3:00 pm

ik heb er na lang nadenken toch ook maar 1tje besteld Razz
ziet er wel schattig uit. review volgt later
morgen hebben we hem als het goed is binnen.

the cheetah flapper.
ik wilde hier dus een link neerzetten, maar kwam tot de ontdekking dat ik dat niet mag Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 12:24 am

Van wie mag je dat niet en waarom niet en wat is een cheetah flapper?!?
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 12:31 am

ik mag de eerste 7 dagen geen links/foto's plaatsen meld het forum als ik dat probeer.

en een cheetah flapper is een rubberen paddeltje bekleed met tijgerprintbontje. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 9:28 am

http://www.exiteyou.nl/Shop/6429-fetish-fantasy-cheetah-flapper.html

Goed idee of toch foutje :P 6429-971-large
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 12:32 pm

Dottig, hoor. Maar daar voel je vast niks van. Je kunt beter een grote houten paddle kopen, wenneke. Of een tawse. Of een cane. Dat is pas het ware werk. Blauw plekken en striemen gegarandeerd. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 12:58 pm

ja idd daar voel je niks van Crying or Very sad
maar hij is wel heel schattig en ik denk best wel geschikt voor het sensuelere werk Razz

misschien maar zon stinger bestellen??
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 1:58 pm

Nee, je moet gewoon echt voor de klassiekers gaan. Of voor een cheap ass houten pannenkoekenspatel van de Dille & Kamille. Die is ook gruwelijk. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 2:54 pm

dawn schreef:
Of voor een cheap ass houten pannenkoekenspatel van de Dille & Kamille. Die is ook gruwelijk. Wink
Kijk. (Noteert: "Dille & Kamille".)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 3:43 pm

W schreef:
dawn schreef:
Of voor een cheap ass houten pannenkoekenspatel van de Dille & Kamille. Die is ook gruwelijk. Wink
Kijk. (Noteert: "Dille & Kamille".)

we brengen W op ideeën Shocked
volgens mij gaat hij nu in vliegende vaart naar Dille & Kamille om er 1 te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 7:05 pm

Ik zou in vliegende vaart naar etc. als ik een Dille & Kamille in de buurt wist. Maar nee.

Hoewel ze ook op het web blijken te zitten. Welke bedoelde je precies, wenneke annemiek dawn?
http://www.dille-kamille.be/nl/search?search=spatel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimewo okt 19, 2011 9:13 pm

dawn schreef:
Nee, je moet gewoon echt voor de klassiekers gaan. Of voor een cheap ass houten pannenkoekenspatel van de Dille & Kamille. Die is ook gruwelijk. Wink

Ik denk dat de opmerking van Dawn, dat je voor hout moet gaan, spreekwoordelijk is bedoeld.
Ik denk dat je niet iets moet. De ene persoon voelt graag hout, de ander –een meerderheid misschien- voelt graag leer; sommigen hebben beide nodig; dat verschilt.
Als je zoekt op ‘hout’ op de site, lees je onder meer een opmerking van Dawn:
http://klaproos.heavenforum.org/t17-hout?highlight=hout
Waarschijnlijk moet ik de opmerking lezen als een advies om de Dille-en-Kamille te kopen voor het geval je een forse pijn in je achterwerk wilt voelen. Maar dan is een spateltje van 30 cm te klein!
Zie ook:
http://klaproos.heavenforum.org/t125-leer-hout-riet-allen-favoriet?highlight=hout
De brede pollepel is 40 cm lang.
Veel voelplezier gewenst!
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimedo okt 20, 2011 7:02 pm

En wat te denken van het schattige badborsteltje (geleverd met strikje) voor maar 2,50 bij Sabon. Ik heb er al een jaar 'verdriet' van. Twisted Evil Evil or Very Mad
Kan het aanraden als je echt wat wilt voelen. Het schijnt heerlijk in de hand te liggen en meneer Dominant kan het uren volhouden zonder een lamme arm te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimedo okt 20, 2011 7:37 pm

Ohw ik HOU van de Dille en Kamille Razz Die tip moet je echt ter harte nemen en je man gewoon eens meenemen daarheen om uitgebreid te winkelen. Echt Very Happy Razz

Enne W, gewoon online bestellen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimedo okt 20, 2011 9:54 pm

ik stelde voor om een keer te gaan kijken en vroeg of dat ie dat leuk zou vinden
zegt ie: misschien Rolling Eyes
met zon vage gezichtsuitdrukking erna en een gemeen lachje Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimedo okt 20, 2011 10:58 pm

W, ik zie die bewuste spatel er volgens mij niet tussen staan, maar hier heb je er in elk geval nog een paar meer dan die jij gevonden had:
http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/104/spatels-tangen-lepels-schepjes

wenneke dat klinkt alsof hij het best een goed idee vindt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimevr okt 21, 2011 12:01 am

Hij zit nog een beetje in de ontkenningsfase of hij nou wel of niet het leuk vindt. als ik erom vraag dan krijg ik wel denk ik, maar hij zou nog niet zelf op het idee komen. scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 12:35 am

Het apparaat dat ik bedoel staat niet bij jouw selectie, X, Y,Z,W. Het is een plankje met een handvat en het plankje is ongeveer zo groot als een gemiddelde pannenkoek, alleen een beetje "schoppenaas"-vormig en niet rond. En daarvan is het effect bepaald niet spreekwoordelijk, hoor, Rein! Als je mij niet gelooft, vraag het dan maar aan fleur, die heeft er vorig jaar een van de Goede Sint gekregen en kan er vast ook van getuigen...
What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 10:16 am

Ik heb mijn D ook een keer een houten spatel van de D&K gegeven, ik weet niet zeker of het die bewuste pannenkoekenspatel is, hij is wel wat kleiner dan een pannenkoek namelijk. Ik zie hem ook niet tussen de lijst staan, maar volgens mij hebben ze m in de winkel nog wel. Ik dacht toen ik het kocht, het is een dun ding, daar kan ik weinig last van hebben dus dat durf ik wel aan... Gelukkig gebruikt hij hem nooit Razz Want jémig wat een onding Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 11:26 am

http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/106/a/1902/snijplankje-middel-beukenhout ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 11:45 am

Die zag ik laatst liggen toen ik in de D&K was, maar het handvat leek me vooral wat kort..
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 3:27 pm

Klopt. En niet erg geschikt voor slagwerk.
Bij klap 2 al in de lengte gespleten.
Geen aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 3:31 pm

annemiek schreef:
Klopt. En niet erg geschikt voor slagwerk.
Bij klap 2 al in de lengte gespleten.
Dit postje deed me een enorm plezier, om allerlei redenen. (Lekker droog.... Twisted Evil)

En na dat splijten, waar is toen mee verder gegaan annemiekje? Rolling Eyes En was jij degene die sloeg of die kreeg, toen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 3:33 pm

Wouldn't you like to know...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 4:16 pm

Ah, een vraag! En wat is het antwoord, annemiek, wil ik dat weten of niet? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitimeza okt 22, 2011 7:59 pm

Nou, vooruit dan maar.

Dit was redelijk in het begin van mijn relatie met mijn vriend. Ik had iets misdaan (iets vergeten? gerookt? geen idee) en hij vond dat ik alles wat ik in huis had waar mogelijk mee geslagen kon worden klaar mocht leggen.

Verzamelaar, weet je. Gelukkig had ik toen geen geld. Nu wel. *shudder*

Anywho... die avond heeft me een snijplankje, een mattenklopper en 2 pollepels gekost.

Tegenwoordig verzamel ik verstandiger. En discreter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Goed idee of toch foutje :P Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed idee of toch foutje :P   Goed idee of toch foutje :P I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goed idee of toch foutje :P
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Roel en Inge. Tekeningetjes en verhaaltje
» Het is wel geen M/f, maar toch... :D
» Misschien toch wel netjes om me even voor te stellen
» Uiteindelijk toch maar een keer mezelf voorstellen!
» Geklets over het weer!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: