Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Prikbord

Ga naar beneden 
+11
leentje
Gille-
Marc82nl
spoilt
je-lientje
W
isis
TuttiFrutti
Björn
dawn
Ruben
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 7:37 pm

Ik weet niet echt of het als fantasie geldt, maar wat ik altijd al eens heb willen doen is een advertentie schrijven voor studie "begleiding" en dat ophangen op het prikbord op mijn universiteit.
Er zijn zoveel mensen die het lezen, maar het is natuurlijk niet een selectief medium dus ik weet niet hoeveel fake reacties er tussen zouden zitten, maar het lijkt me toch heel spannend om eens te doen om te zien welke reacties erop volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 7:42 pm

Wat let je? Ik zou er wel een apart mobiel nummer voor regelen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 8:15 pm

Het lijkt me heel leuk maar ik denk dat ik wel tacktisch te werk zou moeten gaan.
De tekst moet goed genoeg zijn om de boodschap kort maar glashelder over te brengen zonder dat vanilla mensen er aanstoot aan nemen.
Daarnaast zit ik nog te tubben, een licht prikkelend plaatje over om de aandacht te trekken?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 8:55 pm

Een plaatje lijkt me lastig, als je de vanillas niet wilt afschrikken... een goede, dominante tekst daarentegen... is vast minder aanstootgevend voor ze en intussen minstens net zo prikkelend voor een subdame. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 9:00 pm

Je hebt gelijk, een plaatje zou iets te zijn, en dan wordt het mischien ook verwijderd door de congierge.
Het belangrijkste zou idd zijn om de subdames te "triggeren", het liefst met zo weinig mogelijk woorden.
Misschien kan ik een beroep doen op de dames hier, wat zou, in één zin, jullie triggeren om serieus na te denken over zon openbare advertentie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimema nov 21, 2011 11:05 pm

Blij te horen dat ik niet de enige ben met dit ideetje Wink. Wat dacht je van student-assistent worden en hardleerse dames over het bureau leggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 12:31 am

Ruben schreef:
Je hebt gelijk, een plaatje zou iets te zijn, en dan wordt het mischien ook verwijderd door de congierge.
Het belangrijkste zou idd zijn om de subdames te "triggeren", het liefst met zo weinig mogelijk woorden.
Misschien kan ik een beroep doen op de dames hier, wat zou, in één zin, jullie triggeren om serieus na te denken over zon openbare advertentie?

We zullen er eens over nadenken! (Althans... om voor mezelf te spreken...) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 11:30 am

Ik zou in elk geval alléén reageren als er een mailadres bij staat.. Bellen zou ik niet durven Razz Bovendien zou ik niet zo gauw op zo'n advertentiebord kijken..

Maar ik vind het een érg leuk idee Very Happy En ik ben héél nieuwsgierig of er reacties zullen komen als je het echt gaat doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 1:31 pm

Ehm... misschien iets als:

"Stevige motivatie nodig bij het studeren? Ik houd je met harde hand aan het werk."

of:

"Vallen je studieresultaten tegen? Een strenge mentor slaat ze de hoogte in."

of eh...

"Geen intrinsieke motivatie tot studeren? Ik help je met excentrieke motivatie: over de knie leer jij je les."

Cool



Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 2:17 pm

Haha dawn prachtig!! Alleen misschien iets te explicitiet...


Ik zal ook nog even nadenken
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 2:29 pm

"Ik ben dominant BDSMer. Als je strenge studiebegeleiding wil, neem dan contact op."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 2:30 pm

"Mis jij die stok achter de deur om aan het werk te gaan? Consequente begeleider stuurt je de goede kant op".

Maar da's misschien weer te vaag... Daar komen niet per se alleen spanko's op af...
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 4:05 pm

Goed idee Very Happy maar wat tutti zegt, ik zou er ook alleen op reageren als er een email adres bij stond, want zo'n advertentie hoeft van de adverteerder ook niet serieus te zijn en weet heel de school straks dat je erop gereageerd hebt. Tenminste, dat zou mijn onzekerheid zijn.

Ik zeg, Doen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 4:25 pm

Die van W is wel lekker duidelijk zonder eromheen te draaien, maar schrikt de beginnende spanko misschien juist wel een beetje af?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 6:15 pm

Ik zal het zeker met email adress doen en niet met een telefoon nummer.
Die laatste zin van dawn klinkt heel goed als een sterke openingszin om de aandacht te trekken, dan kan in de rest van de tekst wat meer detail worden gegeven.
Ik moet trouwens ook duidelijk maken dat het hier alleen gaat om motivatie spanking en niet ook om huiswerk begeleiding anders zou ik het moeten beperken tot de onderwerpen waar ik verstand van heb.
We gaat het gewoon proberen als experiment Very Happy en nadat we een mooie advertentie hebben post ik hier wat het resultaat was. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 6:42 pm

Maar we willen de uiteindelijke tekst natuurlijk wel zien! Ter goedkeuring, voor je hem ophangt, natuurlijk. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 6:43 pm

Natuurlijk, het wordt een gezamelijk project Razz en wie weet kan Björn het dan ook nog gebruiken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 9:31 pm

dawn schreef:
"Mis jij die stok achter de deur om aan het werk te gaan? Consequente begeleider stuurt je de goede kant op".

Maar da's misschien weer te vaag... Daar komen niet per se alleen spanko's op af...

Maar de spankos weten wel wat hiermee bedoeld worden.

Op die van W zou ik dan wel weer reageren...dan weet je tenminste wat je kunt verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 10:13 pm

"Consequente begeleider stuurt je met strakke hand de goede kant op", misschien is dat al iets duidelijker nog voor spanko's... en minder aantrekkelijk voor duffe vanilla's. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 10:44 pm

Ruben schreef:
Natuurlijk, het wordt een gezamelijk project Razz en wie weet kan Björn het dan ook nog gebruiken. Smile

Het is wel Delft hier hè.... Misschien op bepaalde faculteiten ophangen ;p.

Anyway, mocht je dit echt gaan doen - ik waardeer je moed en wacht de resultaten met spanning af.
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 11:24 pm

Zoiets lijkt me echt grappig Razz

Studie gaat slechter dan verwacht?
Pak je problemen nu aan!
Alles zal dan veel beter gaan.
Net wat meer motivatie, structuur en discipline doet wonderen.
Keurig alles bijhouden zorgt ervoor dat het niet last minute wordt.
Ik zal daar allemaal voor zorgen en de stok achter de deur zijn.
Naast alles zou ik het leuk vinden af en toe een drankje te doen.
Groetjes ...

Weet niet of de mensen bij jullie vaak op zo'n prikbord kijken, maar ik kijk daar echt nooit op.
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 11:46 pm

Zo spoilt! Die moet zeker opvallen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimedi nov 22, 2011 11:50 pm

Geniaal! All Hail de nieuwe klaproosdichter Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:23 am

Ja, spoilt, dat is wel de beste van allemaal! Ik zou niet verder erover nadenken, Ruben! Even een speciaal gmailadres aanmaken en morgen ophangen!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:45 am

Wow spoilt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prikbord Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prikbord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: