Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Prikbord

Ga naar beneden 
+11
leentje
Gille-
Marc82nl
spoilt
je-lientje
W
isis
TuttiFrutti
Björn
dawn
Ruben
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:50 am

We have a winner Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 23, 2011 8:53 pm

Ok, eerste versie
Ik vond het gedicht idee van spoilt een leuke manier om het te brengen dus dat heb ik gehouden, de zinnen iets aangepast.
Ik ben redelijkt tevreden met hoe het eruit ziet, de bedoeling is in ieder geval wel duidelijk.
Het enige probleem is mischien dat mogelijke spankee's het te weinig informatie vinden om te durven contact te zoeken.
De bedoeling is tenslotte om juist die mensen aan te spreken die met deze gevoelens rondlopen maar nog niet actief sites en advertenties lezen.
Dus dames, als jullie nog nieuw waren in de spanking wereld zou dit dan jullie hart sneller laten kloppen?

[img:0d91]https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/84/advertentiex.jpg/]Prikbord - Pagina 2 Advertentiex
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 3:14 am

Die letters zijn voor attente concierges net iets te obvious methinks.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 10:12 am

Dat denk ik ook, ik zou ze gewoon ook in het zwart doen en niet zoveel groter dan de rest..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 12:40 pm

Ik denk dat het niet op te lossen is. Of het is duidelijk dat het om spanking gaat, maar dan ook voor de conciërges en dergelijke. Of het is niet zo duidelijk, en dan loop je het risico dat het ook door geïnteresseerden verkeerd begrepen gaat worden.

Ik zou op zijn minst ervoor zorgen dat de zinswending "met strenge hand" er ergens in voor komt. Dat is niet zo schokkend als woorden als "spanking" of "bdsm" of zelfs "straf" of zo, maar toch redelijk duidelijk.


Laatst aangepast door W op do nov 24, 2011 1:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 1:14 pm

Maar als je die grote rode letters zwart en iets kleiner maakt, valt het in ieder geval al een stuk minder op dan zo. En dan vind ik dit toch wel een heel leuke vorm voor die advertentie!

Lang, heel lang geleden las ik met rooie oortjes in de Vrij Nederland van mijn ouders een advertentie van een "strenge zakenman" die een secretaresse zocht. Daar stond bij wat ze kon verwachten: "Bipswarmte voor fouten". Sjonge, wat vond ik dat spannend klinken toen! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 1:50 pm

Aha. Misschien dat Ruben zich dan als een "strenge mentor" moet aanbieden? (Heeft een toepasselijke afko ook Twisted Evil)


Laatst aangepast door W op do nov 24, 2011 3:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 3:14 pm

Versie 2
Ik heb de letters een beetje kleiner gemaakt en zwart, volgens mij is het nog steeds heel duidelijk voor iemand die het leest maar niet meer zo duidelijk voor iemand die er van afstand langs kijkt.
Verder vond ik W's opmerking over strenge hand ook een goed idee.
[img:be21]https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/85/advertentie2.jpg/]Prikbord - Pagina 2 Advertentie2
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 3:39 pm

Ik weet niet, ik zou het zelfs als ik een niet-spanko was, blijven zien, denk ik Wink

Misschien een versie zonder grote letters?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 6:27 pm

Het moet ook duidelijk zijn. Razz
Niet iedereen zit zo diep in de spanking wereld dat subtiele punten meteen duidelijk zijn, ik wil juist die mensen aanspreken die spanko gevoelens hebben maar nog niet in de wereld zitten.
Daarom mag het best overduidelijk zijn wat de bedoeling is, als iemand het aanstootgevend vind en het laat verwijderen kan ik altijd nog een subtielere versie maken, maar voor een eerste poging vind ik dit mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 7:13 pm

Dit is inderdaad te obvious.... Denk ook aan het risico grappenmakers te trekken. Je hoofd op GeenStijl lijkt me niet al te plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 7:25 pm

Dat risico zit er natuurlijk altijd in, valt gewoon niet te voorkomen.
Maar dat wist ik al voordat ik hieraan begon, ik hou gewoon rekening met een aantal nep reacties, zelfs mensen die je in de val willen lokken.
Ik maak een nieuw hotmail adress aan voor de advertentie en ik geef niemand mijn echte naam, foto, of andere gegevens tot ik ze goed ken.
Met een paar diepgaande gesprekken via MSN vallen grappenmakers wel door de mand.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 7:41 pm

Hangt het er al? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimedo nov 24, 2011 8:08 pm

Het plan is om het maandag op te hangen, ik wil het in de avond doen als het rustig is want overdag zullen zeker een aantal mensen me zien en dat wil ik graag voorkomen, en vrijdag avond ophangen helpt ook niet meer, dus het wordt maandag avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 1:35 am

Succes ! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 1:51 am

Inderdaad succes! Maar ik zou die beginletters toch nog ietsje kleiner maken, hoor. Ietsje. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 10:26 am

Versie 3
Tekst een beetje aangepast, beginletters ietsje kleiner gemaakt.
[img:7838]https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/263/advertentie3.jpg/]Prikbord - Pagina 2 Advertentie3
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 10:30 am

"uitstelgedrag" is trouwens één woord Wink

En ik zou het persoonlijk nog wat subtieler doen hoor, qua letterformaat..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 2:24 pm

Oeps Razz
Ja ik snap wel waarom, maar ik ben bang dat veel mensen dan over de boodschap heen zullen lezen, en ik wil het juist zeer duidelijk hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 2:42 pm

Ik zou er toch nog maar even over nadenken Ruben. Het is wel zo dat er een grote weerstand bestaat tegen het slaan van vrouwen. Google maar eens even op stichting daphne, en dan kun je lezen wat ik bedoel
Als mensen het interpretere als SM heb je kans dat je de rest van je studieperiode uitgelachen wordt en als ze het interpreten als wat het is heb je kans dat ze je gaan zien als vrouwenmishandelaar. Zou toch jammer zijn?
En als je het wel gaat doen veel succes natuurlijk Very Happy

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 2:50 pm

Weerstand zal er natuurlijk altijd zijn ja.
Daarom zet ik mijn naam er ook niet onder, alles gebeurd annoniem totdat ik zeker weet dat de persoon waarmee ik praat "echt" is.
Ik heb even gezocht naar stichting daphne, maar valt niet veel over te vinden, alleen forum berichten van derden, en veel vooroordelen.

Ik probeer het gewoone eerst eens in dit formaat, mocht het zo zijn dat ik alleen maar nep reacties krijg of het meteen wordt verwijderd dan kan ik een subtieler bericht samenstellen, maar ik wil eerst eens zien of deze aanpak werkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 3:38 pm

Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar zoals sommige anderen al hebben aangegeven denk ik dat je de weerstand in de 'echte' wereld wat onderschat. Dat zag je bijvoorbeeld ook een paar jaar geleden op het viva forum (hoe het item heette weet ik niet meer).

Ik denk dat je het aantal negatieve reacties die op een dergelijke oproep volgen erg onderschat en dat je er geen serieuze reacties op zult krijgen.
De oproep is ook niet (naar mijn idee dan) empathisch genoeg om aantrekkelijk te zijn voor uit de kast komende spankees. Zelf zou ik denken dat het een grap of zo is en er niet op reageren. Maar ik denk ook dat het eigenlijk binnen een uur verwijderd zal worden. En ik hoop maar voor je dat er geen camera's hangen of dat er mensen zijn die het je op zien hangen!!!!! Ik zou er nog maar eens goed over na denken.


Laatst aangepast door leentje op vr nov 25, 2011 3:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 3:41 pm

Ja die forumberichten bedoelde ik ook Wink. Daar kun je lezen hoe mensen hierop reageren, vijandig dus en vol afschuw.

Ik sluit me bij leentje aan, ik denk echt dat je onderschat hoe mensen hierop zullen gaan reageren. In het beste geval zien ze het als een grap en wordt je uitgelachen maar je loopt ook echt een risico op vijandigheid.

Daarnaast vraag ik me ook af hoeveel mensen hier serieus op zullen reageren, ik zou het zelf persoonlijk nooit doen, omdat je absoluut niet weet wie er achter het briefje zit, of het serieus is, en wat de bedoelingen van diegene zijn.
En omdat het opgehangen is door iemand in je eigen omgeving ben je ook gelijk je anonimiteit als spankee kwijt die je op het internet wel hebt.

Mijn advies, denk er nog eens goed over na of de risico's die je hiermee loopt wel opwegen tegen de mogelijke voordelen.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 6:21 pm

Mischien ben ik wel een beetje naief ja (daar ben je ook jong voor). Smile
Ik weet dat er erg vijandige reacties op internet staan, maar dat is het internet, op forums met twijfelachtige moderatie, waar door zielige mensen stoere dingen worden gezegd om zich groot te voelen.
Ik denk dat de reactie van echte mensen op mijn universtiteit (wat zonder uit te hoogte te willen klinken wel wat verstandigere en rustigere mensen zijn dan het landelijk gemiddeld) een stuk milder zal zijn dan de mensen op een forum.

Ik heb er ook stevig over zitten denken of deze oproep empatish genoeg is om twijfelenden mensen over de streep te trekken, als dit het niet doet dan is het alternatief een traditioneler advertentie.
Maar die samenstellen is ook niet makkelijk voor dit doeleinde, zeker omdat in die situatie de tekst niet kort en bondig kan maar een stuk meer moet uitleggen.

Overall denk ik dat het aantal negatieve reacties wel mee zal vallen, en als ik voorzichtig doe dan is het ook niet terug te traceren naar mij.
Maar bedankt dat jullie voor me uitkijken, het advies wordt gewaardeerd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2011 6:34 pm

Ik blijf je veel succes toewensen indien je het wél doet.

Ikzelf zou zoiets nooit doen omdat ikzelf denk dat de opbrengst nihil en het gedonder in die mailbox maximaal zal zijn maar goed....ik ben dan ook al van de oudere generatie grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prikbord - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prikbord   Prikbord - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prikbord
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: