Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 ff voorstellen

Ga naar beneden 
+10
Il_Principe
wenneke
Marc82nl
minime
carlijn
W
isis
Gert Top
Ruben
saar
14 plaatsers
AuteurBericht
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimeza feb 18, 2012 7:12 pm

heey.

ik zal me even voorstellen, ik ben saar. een aantrekkelijk meisje van 18 zomers jong.
ik ben via via op dit forum terecht gekomen en hoop dat ik hier nog wat meer over
spanking en mijn gevoelens daarover te weten kan komen.

ik weet namelijk zeker dat ik in de toekomst graag een hd relatie zou willen hebben.
t is als meisje van 18 best moeilijk om hiervoor de juiste mensen tegen te komen. Ik bedoel
hoe leg je aan een jongen uit dat je graag wil dat hij je over zijn knie legt.

ik hoop dat ik via dit forum wat leuke contactjes kan maken enne ik ben heel benieuwd
naar alles wat jullie in het verleden gepost hebben dus ik begin snel met lezen study
mochten jullie meer van me willen weten dan hoor ik t graag Razz





Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimeza feb 18, 2012 8:07 pm

Hallo saar.

Welkom op het forum. Smile
Het forum doorlezen is inderdaad een hele goede manier om te beginnen.
Als je vragen hebt voor ons mag je die ook altijd stellen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimeza feb 18, 2012 8:34 pm

Hoi Saar,

Welkom op het Klaproos forum. Ik hoop dat je het snel naar je zin krijgt op dit forum, meeleest, meeschrijft en dat je leuke contacten via het forum krijgt.

Groet, Gert Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimeza feb 18, 2012 11:05 pm

Hoi saar,

Welkom hier. Veel lees en schrijfplezier. En wees vooral niet bang om te reageren op oude topics, dit vinden wij ook leuk! En al je vragen gewoon stellen hoor.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimeza feb 18, 2012 11:54 pm

wat een leuke reacties allemaal, en zo snel ook.
ik zal zeker is wat gaan reageren maar er komt een belangrijke toetsperiode aan
dus te veel afleiding van forums is niet verstandig, maar jah wel erg verleidelijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimezo feb 19, 2012 1:37 am

Hallo saar, welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimezo feb 19, 2012 4:03 am

hoi saai,

Welkom op klaproos!
Heel veel lees- en schrijfplezier Wink

Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimezo feb 19, 2012 11:42 am

Welkom op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 1:29 am

Welkom saar! Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:00 am

hahaha ik bedoel dus saar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedi feb 21, 2012 2:25 pm

Welkom!!!

Ik hoop dat je het hier naar je zin krijgt Smile

groetjes wenneke
Terug naar boven Ga naar beneden
Il_Principe
Watje
Watje
Il_Principe


Aantal berichten : 7

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedi feb 28, 2012 8:47 pm

Ik zou je graag beter leren kennen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimewo maa 07, 2012 1:26 am

Welkom hier Saar Smile veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimewo maa 07, 2012 8:53 pm

Beste Saar,
Welkom hier.
Omdat meneer W je nog niets heeft gevraagd, heb ik een vraag:
‘Wat trekt jou aan in spanking?’
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimewo maa 07, 2012 11:06 pm

saar schreef:
Ik bedoel
hoe leg je aan een jongen uit dat je graag wil dat hij je over zijn knie legt.
Is dat zo moeilijk?

Je gaat eerst heel erg blozen en zo, en zegt dat je iets heel graag van hem wil maar het niet durft te vragen. En dan, tegen dat je hem heel nieuwsgierig hebt gemaakt, zeg je dat je het misschien wel in zijn oor wil fluisteren. En dan, als hij je eindelijk zover heeft dat je het durft te fluistereren, dan fluister je, in zijn oor dus, de tekst: "ik wil eigenlijk wel heel erg graag dat je mij een beetje over je knie legt. Maar je moet niet te kort of te zacht slaan, want dan ga ik heel erg gefrustreerd zijn hoor. En dat wil je toch niet, dat ik heel erg gefrustreerd ga zitten zijn, zo vlak bij je?"

Eitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedo maa 08, 2012 1:41 pm

ow leuk vragen Smile das een goede ontspanning na t leren Very Happy

wat trekt me aan in spanking?
een vraag die ik mezelf ook al meerdere keren gesteld hebt, en ik denk dat er niet echt 1 concreet antwoord op is, maar ik ga me best doen het zo goed en zo logisch mogelijk voor jullie te verwoorden.
wat me aantrekt is dat iemand anders de controle van mij overneemt, ik heb op dat moment ff helemaal niks in te brengen, ik neem de besluiten niet maar laat iemand anders die voor mij nemen, en voor een perfectionist en een twijfelaar als ik is dat soms verdomde fijn. Daarnaast geeft het me het gevoel dat er iemand is die erg veel om mijn geeft, zo veel dat hij er alles voor zal doen om te zorgen dat ik op t rechte pad blijf en de doelen die ik mezelf gesteld heb haal, met zo min mogelijk stress. Verder geeft een spanking mij een gevoel van veiligheid, vertrouwen, liefde en rust. Dus het heeft erg veel te maken met de gevoelens/emoties die er voor mij aan verbonden zijn.

Daarnaast helpt het me om rustiger en meer ontspannen te zijn en heeft het me al meerdere malen geholpen om bepaalde dingen handiger aan te pakken en dingen van een andere kant te bekijken. Dus de resultaten die er mee bereikt hebben er ook mee te maken. En daarnaast vind ik t gewoon lekker, ook errug belangrijk Very Happy dus de mix van die drie.

Dat gevoel na een spanking en dan lekker met mijn hoofd op zijn schouder op de bank liggen, zachtjes pratend, dat is echt een hemels moment.

Ik heb net nog iets bedacht wat me aantrekt Razz als hij zijn strenge stem en blik op zet en we het over serieuze dingen gaan hebben, verandert ik opeens van sarcastisch en bijdehand naar stil en ... onderdanig (soort van).
Die verandering is echt speciaal en maak ik eigenlijk alleen op dat moment mee.

En de reden dat ik het moeilijk zou vinden als ik een jongen zou moeten vragen om me over zijn knie te leggen heeft ook voornamelijk te maken met mijn persoonlijk. Ik heb het absoluut niet graag over hoe ik me voel of over wat ik graag zou willen. Ik ben erg spontaan, sociaal en makkelijk om mee om te gaan maarre praten over de meer gevoelige, persoonlijke dingen doe ik niet graag en vermijd ik dan ook zoveel als mogelijk. Dus daarom zou ik het erg lastig vinden om naar een spanking te vragen vooral aan iemand waarvan ik niet weet of hij er interesse in heeft. Dan komt er ook nog bij dat het me extremely ongemakkelijk lijkt als de persoon in kwestie helemaal niet kan begrijpen wat ik in spanking zie en dat ik dat dan moet gaan uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedo maa 08, 2012 1:48 pm

Beetje laat, maar welkom nog!
Terug naar boven Ga naar beneden
prof f
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimevr maa 09, 2012 11:57 am

welkom Saar,

"Perfectionist" Dit zegt veel over je... Wink


"Dat gevoel na een spanking en dan lekker met mijn hoofd op zijn schouder op de bank liggen, zachtjes pratend, dat is echt een hemels moment."

Dit hou ik ook graag, een spanking zonder een goed lekker TALK is leeg betekenis

sorry voor de slecht nederlands nog een keer iedereen juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedi maa 13, 2012 1:47 pm

ik denk dat t praten en t chillen na een spanking echt een van de belangrijkste dingen is Razz
naast de spanking zelf natuurlijk..
maarre idd, prof f, zonder dat zou t maar oppervlakkig worden, wat bij straf natuurlijk niet de bedoeling is Wink
en als t een spanking voor t leuk is dan wordt er daarna ook gepraat... ik ben niet de beste in lang stil zijn haha Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
prof f
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimedo maa 15, 2012 11:40 am

enn een goed PREEK , werk altijd voor meiden zoals jou....toch saar Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimezo maa 18, 2012 5:07 pm

jah, hoe wist je dat nou weer? Razz

een preek werkt idd ontzettend goed, dat zorgt ervoor dat het bijdehante, eigenwijze meisje even naar de achtergrond verdwijnt. Ik ben er zelf niet zo dol op, precies om die reden, maar t werkt wel goed. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
prof f
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimezo maa 18, 2012 5:50 pm

ahaha ik heb veel ervaring met ondeugende meisjes...zoals jou SAARTJE
Terug naar boven Ga naar beneden
saar
Watje
Watje
saar


Aantal berichten : 13

ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitimema maa 19, 2012 12:36 am

maar natuurlijk is niet elk subje hetzelfde...

maar ervaring kan zeker handig zijn om t weten hoe je je meisje t beste moet aanpakken
PROF F
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Reactie   ff voorstellen I_icon_minitimewo sep 12, 2012 7:50 pm

Dag Saar,

Zojuist las ik jouw kennismakingsstukje, en een langere reactie van jou op een van de mensen die reageerde. Heel boeiend!

Ik ben Aliusetidem, man van 52, en ik kom uit het Noorden des lands. Mocht ik jou eens kunnen helpen met het verwezenlijken van jouw spankingfantasie, laat het me dan weten. En lees eventueel ook mijn verhaal Disciplinaire Maatregelen. Misschien herken je daar wel iets in.

Groetjes,

Aliusetidem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ff voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen   ff voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ff voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstellen
» Even voorstellen
» even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: