Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Aangenaam ...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
SM Lover
Watje
Watje
SM Lover


Aantal berichten : 1

Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitimewo apr 11, 2012 4:22 pm

... kennis te maken. Ik ben SM Lover, een 53 jarige liefhebber van bdsm. Met name van spanking/billenkoek en huiselijke discipline. Een zaligheid waarvan ik volledig kan genieten en waar ik me dagelijks mee bezig kan houden, als het aan mij ligt.
Ik ben getrouwd met een dame van 49, welke regelmatig billenkoek krijgt, en woon sinds een jaar in het Bourgondische Zeeuws Vlaanderen. In de omgeving van Hulst ontvang ik, van alle leeftijden, dames en heren die behoefte hebben aan een pak op hun billen (of zij die meer willen). Voor info hierover kun je me persoonlijk mailen!
Ik speel ruim 32 jaar mee in de bdsm scene, uiteraard met ups en downs. Ik speel graag met beginners en verleg eveneens graag grenzen en dan met name de jouwe ;-)). Mijn grenzen heb ik nog niet ontmoet behalve op het gebied van dieren, kinderen of uitwerpselen. Dat is voor mij absoluut not done!!!

Ik hoop hier nog veel te kunnen leren en spanking/bdsm liefhebbers te leren kennen, ook in real life. Tevens hoop ik een bijdrage te kunnen leveren aan deze groep!

Groetjes en hopelijk tot ziens/schrijfs ...

SM Lover.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitimewo apr 11, 2012 8:14 pm

Welkom hier SM lover. Hopelijk krijg je het hier naar je zin en kunnen we ook snel genieten van jouw bijdragen.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitimedo apr 12, 2012 8:51 pm

Welkom op Klaproos SM lover!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitimedo apr 12, 2012 9:23 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitimema apr 23, 2012 8:50 pm

Welkom op Klaproos forum SM lover! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangenaam ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam ...   Aangenaam ... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangenaam ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangenaam!
» Aangenaam! :)
» Aangenaam
» Aangenaam en advertentie
» Aangenaam: Sub Stem

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: