Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Aangenaam! :)

Ga naar beneden 
+4
Dutch Spank Daddy
machteld
W
Celest
8 plaatsers
AuteurBericht
Celest
Watje
Watje
Celest


Aantal berichten : 5

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:14 pm

Hallo allemaal,

Ik ga me voorstellen als Celest (geef liever mijn echte naam niet uit in verband met privacy reasons Embarassed ) .
Ik ben 21 en nieuw op dit gebied. Des ondanks ben ik altijd best wel geïnteresseerd geweest in (soft) SM, ik heb deze gedachtens een
hele lange tijd genegeerd omdat ik me hiervoor schaam en het me niet mogelijk leek om er een partner voor te vinden... Embarassed

Mijn vorige relaties zijn allemaal stuk gelopen omdat ik echt de spanning miste, mijn vriendjes toen de tijd (die gewoon niet dominant
genoeg waren) begrepen dat niet. silent

Dus dat. Aangenaam allemaal! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimewo jan 09, 2013 5:17 pm

Aangenaam, celest!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimewo jan 09, 2013 9:38 pm

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Welkom celest!   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:01 am

Celest schreef:

Ik ga me voorstellen als Celest (geef liever mijn echte naam niet uit in verband met privacy reasons Embarassed ) .
Welkom celest.
Op dit forum geeft volgens mij niemand zijn/haar echte naam, dus wat dat betreft hoef je je echt niet te schamen.

Als subje moet jouw niet echte naam (volgens de regels van dit forum) nu eenmaal met een kleine letter beginnen.
Ik heb deze (niet echte) naam vervolgens ingetoetst bij google afbeeldingen en hetgeen ik daarna zag sprak mij wel aan, maar dit terzijde. Very Happy
Celest Foo, Singapore Girls.Aangenaam! :) 471445177_cd70e85c16

Celest schreef:

Ik ben 21 en nieuw op dit gebied.
Dat is een mooie leeftijd en elke spankee moet tenslotte eens beginnen.
Celeste schreef:

Des ondanks ben ik altijd best wel geïnteresseerd geweest in (soft) SM, ik heb deze gedachtens een
hele lange tijd genegeerd omdat ik me hiervoor schaam en het me niet mogelijk leek om er een partner voor te vinden... Embarassed
Je hoeft je echt niet voor deze gedachten te schamen.
Wij hebben deze gedachten allemaal wel op dit forum en desondanks zijn wij toch wel goed terecht gekomen (dacht ik zo). Very Happy
Celest schreef:

Mijn vorige relaties zijn allemaal stuk gelopen omdat ik echt de spanning miste, mijn vriendjes toen de tijd (die gewoon niet dominant
genoeg waren) begrepen dat niet. silent
Dit verhaal heb ik werkelijk al eindeloos vaak eerder gehoord en ik kan je gelukkig (als ervaringsdeskundige) denk ik wel verzekeren dat je uiteindelijk zult vinden wat je zoekt.

Heb je overigens inmiddels al eens op je billen gekregen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Celest
Watje
Watje
Celest


Aantal berichten : 5

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:42 am

Thanks for the warm welcomes! Smile

Dutch Spank Daddy;
Citaat :
Als subje moet jouw niet echte naam (volgens de regels van dit forum) nu eenmaal met een kleine letter beginnen.

Ojee, ik had meer op moeten letten. Gelijk een regel gebroken, begint goed... Embarassed

Citaat :
Heb je overigens inmiddels al eens op je billen gekregen?

Als kind wel maar verder niet. Ik ben helaas nog nooit de juiste persoon tegen gekomen om dit mee te proberen.
Ik heb ooit wel een ontmoeting gehad met een Dom, maar zijn ideeën waren mij net iets té extreem; Slaag tot bloedens toe, klemmen op bepaalde lichaamsdelen, kaarsvet, noem maar op. Daarvan schrok ik nogal en heb besloten niet zijn Sub te worden, niet alleen omdat ik niets met die fettishes heb, maar ook omdat hij niet bereid was om zich naar mijn grenzen aan te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:55 am

Welkom hier Smile

Kom vooral eens langs op de chat Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:57 am

Welkom, vergeet de chat niet idd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:58 am

[quote="Dutch Spank Daddy"]
Celest schreef:



Als subje moet jouw niet echte naam (volgens de regels van dit forum) nu eenmaal met een kleine letter beginnen.

Dit is overigens niet echt een regel van dit forum, maar meer een ongeschreven regel binnen de bdsm scene. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt zou ik zeggen Wink.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Welcome   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 1:28 pm

celest schreef:
Thanks for the warm welcomes! Smile
You are welcome / graag gedaan. Very Happy
celest schreef:

Ojee, ik had meer op moeten letten. Gelijk een regel gebroken, begint goed... Embarassed
Zoals isis terecht opmerkt:
Citaat :

Dit is overigens niet echt een regel van dit forum, maar meer een ongeschreven regel binnen de bdsm scene. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt zou ik zeggen .
Het is dus in feite "een oud mos".
Er staat geen straf of slaag op het overtreden van die regel, hoe graag je dat laatste wellicht wel zou willen krijgen. Wink
celest schreef:

Ik heb ooit wel een ontmoeting gehad met een Dom, maar zijn ideeën waren mij net iets té extreem; Slaag tot bloedens toe, klemmen op bepaalde lichaamsdelen, kaarsvet, noem maar op.
Dat tot bloedens toe lijkt mij inderdaad geen soft SM meer maar nogal harde SM en dus niet direct iets om mee of zelfs aan te beginnen.

Wellicht past dit beter bij jou. Aangenaam! :) Spanking_Positions101

Of anders dit.Aangenaam! :) Lita_gets_a_spanking_4_by_peskinheadAangenaam! :) Lita_gets_a_spanking_2_by_peskinhead

De mogelijkheden zijn praktisch onbegrensd.

Hopelijk ga je zelf ook posten. Dat maakt het forum meer levendig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Celest
Watje
Watje
Celest


Aantal berichten : 5

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 6:35 pm

Dank je wel voor de opheldering!

@Dutch Spank Daddy;

Ik zal zeker gaan posten! En wat de posities betreft... liever één van de laatste twee, maar dan is de vraag altijd nog of ik (als beginnende sub)
daar iets over te zeggen heb. Waarschijnlijk niet... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 10, 2013 8:05 pm

Welkom, Celeste Smile
Als je vragen hebt moet je zeker stellen Smile
En komt inderdaad ook zeker eens langs op de chat Smile
(oja, je vindt daar uitleg over ergens op het forum, maar kan ergens eventjes niet meer specifiëren)

groetjes,
eve
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimezo jan 13, 2013 11:08 pm

Beste Celest,
Welkom op deze site. Ik hoop dat je snel “de schaamte voorbij” bent; we delen op deze site een hobby of neiging, die niet algemeen aanvaard lijkt en die ongewoon wordt gevonden; maar we zijn niet ongezond .
Een partner vinden op dit gebied lijkt me zeker mogelijk.

Wat betreft je tweede bericht: erg vervelend, dat je deze ervaring had met de man die zich niet hield aan jouw grenzen. Een dominant moet dit beslist wel doen. Voor de tips voor beginners over het omgaan met hun veiligheid verwijs ik naar:
http://klaproos.heavenforum.org/t282-voor-je-eerste-keer-hoe-herken-je-een-goede-dominant

Ik hoop dat je kunt genieten van deze bijzondere neiging.
Groet,
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Welkom   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 24, 2013 4:47 pm

Dag Celest,

Van harte welkom op dit forum. Ik hoop dat je zult vinden wat je zoekt.

Overigens weet ik ook niet hoe je op de chat moet komen. Dat zal ik dus moeten uitvogelen, of misschien wil iemand dat nog eens uit de doeken doen.

Hartelijke groeten,

Alius.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitimedo jan 24, 2013 6:14 pm

http://klaproos.heavenforum.org/t485-handleiding-chatten-via-mirc

Hier staat precies uitgelegd hoe je op de chat moet komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangenaam! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam! :)   Aangenaam! :) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangenaam! :)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangenaam
» Aangenaam ...
» Aangenaam!
» Aangenaam: Sub Stem
» Aangenaam en advertentie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: