Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 invloed van het boek `vijftig tinten grijs`

Ga naar beneden 
+8
lovinglydisciplined
Delftse Studente
*kim*
gralin
isis
Dutch Spank Daddy
TuttiFrutti
pinkie
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

invloed van het boek `vijftig tinten grijs`  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: invloed van het boek `vijftig tinten grijs`    invloed van het boek `vijftig tinten grijs`  - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 20, 2016 2:00 pm

Strafhand schreef:


Zo'n opmerking als 'echt iets voor jou, dat boek!', hoeft niet gemeend te zijn, het kan als grap bedoeld zijn. Het lijkt me giswerk.
Ik weet niet op jezelf in de thee verslikken verdacht is. Ik vermoed, dat ze je omgeving niet kán vermoeden, dat de behoefte in je hoofd zit. Soms vind ik het jammer, dat we er geheimzinnig over [moeten] zijn; vertellen dat je een sauna hebt bezocht ligt iets gemakkelijker.

Ik weet wel zeker dat het als grap bedoeld was. Alleen op dat moment zelf was het een beetje awkward, voor mezelf natuurlijk, in mijn eigen hoofd. Mijn man en ik waren toen net begonnen met de hd levensstijl, dus ik had toen al de angst dat mensen er op de één of andere manier achter zouden komen. Achteraf kan ik om de situatie en mijn manier van handelen wel lachen, want er was natuurlijk helemaal niks aan de hand.

En ik verslik me wel eens vaker in mijn drankje wanneer ik rood word, dat gaat automatisch...  Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
invloed van het boek `vijftig tinten grijs`
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» If a Woman Needs It, Should She Be Spanked?
» Boek van Fiona Locke
» Boek Erica Scott
» 50 tinten rood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Roddelhoek-
Ga naar: