Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spannende plekken

Ga naar beneden 
+20
sietzetwist
isis
Ruben
sirius
Delftse Studente
TuttiFrutti
deugnietje
leentje
elisa
dawn
Dutch Spank Daddy
Strafhand
yun
zofia nina
peter1z
tomaatje
Simon
myrna
W
fleur
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
fleur
Meeloper
Meeloper
fleur


Aantal berichten : 75

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:44 am

Op deze site staan foto's van billenkoek op bekende openbare plekken.

Wat ik me dan ook afvraag.... wat zijn de meest spannende/bijzondere plekken waar jij ooit een spanking hebt ontvangen/ gegeven?

Laat ik dan zelf de kop maar afbijten:
De plek die het meest tot de verbeelding spreekt was in een hogeschool ergens in Noord Holland. In een klaslokaal.... terwijl de school gewoon open was.

Maar het spannendste was in het bos bij Spaarnwoude, vooral ook omdat bleek dat dit bos eigenlijk een park met grootheidswaanzin is.... en er niet bijzonder veel privacy te vinden was!

nl070bearhug vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:49 am

Gezeten op een grafsteen, op een kerkhof.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:50 am

Een fantasie van een spannende plek is trouwens in een sekssauna of parenclub of zoiets. Met haar helemaal naakt, en gewoon midden in de ruimte ergens zodat iedereen alles kan zien.

Ik weet overigens niet hoe de reactie daarop zou zijn. Misschien mag het wel niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:39 am

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
Simon
Watje
Watje
Simon


Aantal berichten : 12

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:24 pm

Mijn spannendste plek was een plek die achteraf pas heel spannend bleek. Het was met mijn vanilla vriendin die het af en toe goed vond dat ik haar voor serieuse zaken op haar billen gaf, dus echt voor straf.
We waren op vakantie in Frankrijk en ze had een pak slaag verdiend. Campings en zo zijn niet echt ideaal, wegens veel mensen en weinig privacy. En dus besloten we het te doen op een Route National, een afgelegen parkeerplaats. Aldus gebeurt, niemand te zien en ik laat het dus even stevig kletsen. Als we weg rijden blijkt er direct achter die P een vaart te liggen, slechts gescheiden van de P door een miniscuul rijtje struiken. En je raadt het al, aan die vaart zat een hele rij mannen te vissen..... Het kan niet anders dan dat die mannen op zijn minst het een en ander gehoord hebben, en ik vermoed dat er ook wel een paar even door de struiken gegluurd zullen hebben.... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 1:49 pm

In de duinen. Het was niet heel erg druk, maar misschien hebben mensen het wel gehoord. Best spannend, met een paddletje op je billen krijgen, terwijl een grassprietje je neus kietelt en terwijl anderen het misschien horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi feb 23, 2010 9:12 pm

In de Drentse bossen, naast een met witte paaltjes afgezette wandelroute.
Klaarlichte dag, begin van de middag... zij gebukt, ik met een vers afgesneden twijg.
Lijntje trekken en ondertussen het pad afspeuren of er misschien wandelaars in aantocht waren.
(Pas later bedacht ik me dat het natuurlijk ook voor kon komen dat mensen de route in tegengestelde richting zouden lopen?) Spannend!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimezo maa 07, 2010 2:34 am

Een school is echt mijn droom... ❤ dat heb ik jammer genoeg nog niet meegemaakt. Een andere fantasie is een gymlokaal! Very Happy

OT: de meest spannende plek voor mij was in ons appartement in Praag, met de balkondeuren open... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimezo maa 07, 2010 11:08 pm

Mijn spannendste plek was in de drentse bossen, naar mijn gevoel heel dicht bij een doorgaande weg en naast een pad waar mensen gewoon over heen kunnen komen lopen. Doodeng, maar ook erg spannend.

Ook heel spannend om bijna uit de trein gesleurd te worden omdat ik niet geluisterd had, maar met zoveel mensen eromheen was dat voor hem niet te doen.

Ook in de duinen was een spannend iets midden in de winter, dus niet heel veel mensen gelukkig

Ik vind de fantasie vaan door de stad lopen niet zo raar hoor, wel spannend Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimema maa 08, 2010 12:30 pm

Op wandelvacantie pasten het kleinste spaanse riet net in de rugzak en . . . in de kleine koepeltent; die heb ik toen gebruikt; de tent stond op een vrij afgelegen plaats, met opzet..
Onderweg tijdens een wandeling zagen we wat berken, we hebben mooie takken afgesneden en ik heb mijn vriendin er flink van langs gegeven, heel leuk!
Er waren geen passanten, tenminste, voor zover wij in de ganten hadden.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimema maa 08, 2010 12:35 pm

W schreef:
in een sekssauna of parenclub of zoiets
En inmiddels heb ik meegemaakt dat een dame met vuurrode billen in een sauna rondloopt. Dat heeft wel iets hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimema maa 08, 2010 2:52 pm

W schreef:
Een fantasie van een spannende plek is trouwens in een sekssauna of parenclub of zoiets. Met haar helemaal naakt, en gewoon midden in de ruimte ergens zodat iedereen alles kan zien.

Ik weet overigens niet hoe de reactie daarop zou zijn. Misschien mag het wel niet...

Nou, daar is volgens mij niets maar dan ook niets spannends aan, want het is daar heel gebruikelijk om dat soort activiteiten te verrichten. Hoe de reactie daarop zal zijn? Gelijkgestemden zullen vermoedelijk belangstellend toekijken. Degenen die er niets mee hebben zullen waarschijnlijk verveeld doorlopen, op zoek naar iets anders.

Gelegenheden wat parenclubs betreft: vroeger tientallen jaren lang Club Doma, sinds enkele jaren de Showboat in Zaandijk, sinds kort af en toe een BDSM party in Club Paradise etc. etc.

Ik vind het juist spannend om zo iets, dan wel de resultaten ervan, te zien in een gewone sauna. Aldaar wel eens gezien dat zo'n jong stelletje druk converserend van het ene bad naar het andere bad liep, het meisje kenelijk "iets verkeerds" zei en vervolgens van haar vriend een speelse klap op haar blote billen kreeg.
Dan denk ik natuurlijk direct dat zij "een van ons" zijn en dat er in besloten kring bij hen wel wat meer wordt afgemept.

Minstens even spannend vind ik het om in zo'n gewone sauna de resultaten van een recente spanking te kunnen zien. Ik bekijk de billen van de dames in dat verband dan ook wel met een scherp oog. Overigens heb ik dat in de afgelopen vijftien jaar maar eenmaal mogen meemaken.

W, ik begrijp uit jouw bovenstaande posting dat jij het zeer recent hebt mogen meemaken, zo'n dame met vuurrode billen in de sauna. Kun je daar wat meer over vertellen?
Waar was het, hoe zag de dame er uit, heb je nog met haar gesproken, hoe reageerden de overige saunagangers, was de dame zelf in verlegenheid, was zij in gezelschap van iemand etc. etc.


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op ma maa 08, 2010 3:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimema maa 08, 2010 2:56 pm

Wat een aagje, Die DSD... Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 12:02 am

dawn schreef:
Wat een aagje, Die DSD... Cool

Zeg dawn, was jij toevallig die dame met die vuurrode blote billen in die sauna van W, net als op jouw avatar Question Idea
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 1:13 am

Nope. Sorry. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 9:44 am

Nee, dawn had ik wel herkend. Het was in club paradise, Spankdaddy. En verder was er bijna niemand, dus veel belangstelling was er niet. Nou ja, van mij dus wel Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:47 am

Dutch Spank Daddy schreef:

Minstens even spannend vind ik het om in zo'n gewone sauna de resultaten van een recente spanking te kunnen zien. Ik bekijk de billen van de dames in dat verband dan ook wel met een scherp oog. Overigens heb ik dat in de afgelopen vijftien jaar maar eenmaal mogen meemaken.

Lieve DSD,

Jij was toch niet die man toen die ene keer in ... He?
Of die andere keer in minder verweggistan, of die derde keer?

liefs elsa Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 11:31 am

W schreef:
Nee, dawn had ik wel herkend.

Ook als je me alleen van achteren gezien had? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 1:29 pm

Oh, van deze dame heb ik allerlei kanten gezien hoor. Ze lag geruime tijd met haar benen gespreid opgetakeld bijvoorbeeld. Terwijl ze met het rietje op haar bovenbenen kreeg Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:13 pm

Huh?!? Je zei toch: sauna??? Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:20 pm

W schreef:
Oh, van deze dame heb ik allerlei kanten gezien hoor. Ze lag geruime tijd met haar benen gespreid opgetakeld bijvoorbeeld.

Ach zo, dat gaf dus niet alleen uitzicht op de billen, maar ook op de "voorbillen". Very Happy

Was dat in Club Paradise in Amsterdam?
In de meeste grote steden hebben ze wel een "Club Paradise".
Wat jij beschrijft lijkt mij niet echt een bezoekje aan een "normale" sauna. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:22 pm

Nee hoewel ik me wel een bezoekje aan een sauna kan herinneren waar vier meisjes (of waren het er vijf) met rode billen rond liepen. En dat was wel een gewone sauna Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:23 pm

Ik herinner me ook nog wel een verdwaalde tik hier en daar leentje.
En er stond nog zo: lichamelijk contact niet toegestaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:24 pm

elsa schreef:

Lieve DSD,

Jij was toch niet die man toen die ene keer in ... He?
Of die andere keer in minder verweggistan, of die derde keer?

liefs elsa Wink

Wie weet lieve Elsa en wat leuk als wij elkaar dan nu virtueel opnieuw tegen zouden komen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitimedi maa 09, 2010 2:34 pm

leentje schreef:
Nee hoewel ik me wel een bezoekje aan een sauna kan herinneren waar vier meisjes (of waren het er vijf) met rode billen rond liepen. En dat was wel een gewone sauna Razz

En was jij een van die meisjes? Very Happy
Vertel, vertel. Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Spannende plekken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spannende plekken   Spannende plekken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spannende plekken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
» Spoorloos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je spannendste ervaring-
Ga naar: