Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Geklets over het weer!

Ga naar beneden 
+5
isis
spoilt
leentje
summerbrat
Carlos_I
9 plaatsers
AuteurBericht
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimewo nov 13, 2013 8:07 pm

Wie kletst er nu over het weer !!!
Ik klets over de knie !!

have a nice day :-)cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimewo nov 13, 2013 10:45 pm

roflol kletsen over het weer vind ik een stuk veiliger hoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimevr nov 15, 2013 3:09 pm

Kletsen over het weer, over de knie is ook mogelijk Shocked 
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: goed gezien   Geklets over het weer! I_icon_minitimevr nov 15, 2013 3:43 pm

Hey Leentje,

Zo had ik het nog niet bekeken.
Als ik je nog eens ontmoet leg ik je over mijn knie en kletsen we over het weer!

Groetjes:face:
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedo apr 02, 2015 3:03 am

Er stond ergens hier dat je desnoods over het weer kan kletsen en hier is een topic over kletsen over het weer cheers

Zo flauw maar ook zo grappig Razz

Het weer is trouwens echt bagger de laatste dagen. Het waait echt mega hard en ik word gewoon weggewaaid. Ik probeerde gewoon normaal te lopen en door de wind stond ik stil. Stond dom midden op straat en probeerde niet om te vallen. Vond het zo belachelijk dat ik ervan moest lachen naar de mensen die daar ook waren. jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedo apr 02, 2015 10:02 am

Jaaaa daaro waar jij je colleges hebt (we blijven anoniem) waait het echt onmogelijk hard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedo apr 02, 2015 2:40 pm

isis schreef:
Jaaaa daaro waar jij je colleges hebt (we blijven anoniem) waait het echt onmogelijk hard!

Dat is serieus "geklets" over het weer! rain
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedo apr 02, 2015 5:49 pm

Ik zit lekker thuis dis ik heb geen idee wat voor weer het is buiten king
Terug naar boven Ga naar beneden
Neill
Beginner
Beginner
Neill


Aantal berichten : 40

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimevr apr 03, 2015 2:13 pm

De lente komt er nu gelukkig langzaam aan.

By the way Julliëte, ik kijk nu pas goed naar je sig, scheikunde much? Wink Wat kun je niet van het periodiek systeem spellen! Wel een reactief rijtje overigens Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimevr apr 03, 2015 2:24 pm

Neill schreef:
By the way Julliëte, ik kijk nu pas goed naar je sig, scheikunde much? Wink Wat kun je niet van het periodiek systeem spellen! Wel een reactief rijtje overigens Razz
Er hangt een grote poster met het Periodiek systeem der elementen boven mijn bureau, daar kijk ik af en toe naar en daar maak ik nog wel eens woorden van... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedi sep 08, 2015 12:11 am

Het is pas een week herfst maar het is al zooo koud! Waarom kunnen we niet na-zomeren ofzo? Ik heb warmte nodig en zon! sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedi sep 08, 2015 12:33 am

Maar het is 21 september pas herfst toch? Razz Of is het al meteorologische herfst ofzo

Ik ben het wel met je eens dat het veeeeel te koud is! Ik loop alweer rond met een sjaal! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
aydaj
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitimedi okt 20, 2015 9:40 pm

Joh, begin september viel nog mee! Nu is het pas winter buiten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geklets over het weer! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geklets over het weer!   Geklets over het weer! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geklets over het weer!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» STOMP....veel geklets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets...-
Ga naar: