Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
mRob
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitimewo feb 12, 2014 10:33 pm

Van veel spankees hoor ik dat otk zo'n fijne positie is omdat er veel contact is tussen de spanker en de spankee. Ik ben benieuwd hoe een staande positie is? Bijv staand met handen tegen de muur.

Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitimedo feb 13, 2014 12:30 am

Heyhey,

Ik vind staan een stuk minder comfortabel, vooral omdat ik dan heel veel moeite moet doen om stil te blijven staan. Helaas heb ik mijn impulsen niet altijd even goed onder controle Wink.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitimedo feb 13, 2014 9:26 am

Hey,

Ook ik vind staand niet zo prettig. Je bent dan meer bezig met hoe blijf ik recht staan/stil staan dan de spanking op zich zelf.
En ik voel me dan ook vaak schuldig dat het me niet lukt te blijven stil staan, maar ja dat zal wel aan mij liggen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
mRob
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitimezo feb 23, 2014 10:48 pm

bedankt voor jullie reactie. Ik snap dat het moeilijk is om stil te staan. Ik vind het ook wel mooi om te zien dat iemand moeite doet om stil te blijven staan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitimedo maa 23, 2017 9:32 pm

Ik had laatst dat ik over de knie lag en er eerst met de kleine taws op mijn billen kreeg. Op een bepaald moment ging hij verder met zijn hand en trok me overeind en stond ik tussen zijn beide benen.
Ik dacht dat we klaar waren zegt ie doodleuk o maar ik ben nog niet met je klaar hoor en sloeg zo staand verder op mijn billen.
Ik had moeite om stil te blijven staan en had ook de neiging om weer voorover te buigen.

Het voelde ook zo raar want ik wist niet zo goed waar ik mn handen moest laten, als ik ze op zijn been zou leggen dan zou ik weer iets voorover buigen. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?   Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Staand een spanking ontvangen hoe voelt dat?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Van welke beroemdheden zouden we in onze fantasie wel een spanking willen ontvangen?
» plastic stokkie
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: