Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 opnieuw voorstellen

Ga naar beneden 
+2
isis
aydaj
6 plaatsers
AuteurBericht
aydaj
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimevr mei 09, 2014 9:36 am

Hai! Mijn naam is aydaj en ben eigenlijk weer terug op dit forum. Ik ben hier 3 jaar geleden actief geweest onder de naam je-lientje (die inloggegevens ben ik kwijt confused ). Toen ik steeds minder actief werd op dit forum was ik meer aan het ontdekken binnen bdsm. Dat is wel leuk, maar ik ben er hierdoor wel achter een echte spanko te zijn  Twisted Evil Al met al miste ik het hier een beetje en kom ik jullie dus weer stalken ;p

Voor de mensen die mij nog niet kennen: Ik ben een sub van 20 jaar  en dus zo'n 3  jaar in dit wereldje aanwezig. Nouja een beetje hier en een beetje bdsm. Momenteel studeer ik en heb ik een leuke bijbaan. Ook woon ik samen, wel met een niet-vanilla ((woord kwijt),  maar niet met een bekende van D/s spanking e.d. Dit is iets waar ik het nog met hem over ga hebben. Heb zin om jullie allemaal te leren kennen!


Groetjes,

aydaj
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimevr mei 09, 2014 11:33 pm

Welkom terug Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
aydaj
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimema mei 12, 2014 9:57 pm

Thanks Smile zal binnenkort weer eens komen chatten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimedi mei 13, 2014 9:59 pm

Welkom terug Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Spankking
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 41

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Aydaj   opnieuw voorstellen I_icon_minitimevr mei 16, 2014 1:09 am

Dag Aydaj,

Welkom terug op dit forum. Je wilde graag met iedereen kennismaken. Wel - als je vragen hebt, of je wil iets delen, schroom dan niet om mij een persoonlijk bericht te sturen.

Groetjes,

Spankking.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimedo mei 22, 2014 11:08 pm

heeeeey meis,

Welkom terug!  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimezo mei 25, 2014 10:14 pm

Welkom back Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitimevr jun 13, 2014 4:12 pm

Once a spanko Razz....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: opnieuw voorstellen   opnieuw voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
opnieuw voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opnieuw voorstellen
» Opnieuw
» Opnieuw hallo
» Opnieuw bij klaproos
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: