Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Even voorstellen

Ga naar beneden 
+4
puk
Ruben
jongkind
KcirtaP
8 plaatsers
AuteurBericht
KcirtaP
Watje
Watje

Aantal berichten : 13

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo jan 31, 2016 10:56 pm

Ik ben een getrouwde man van 48 en samen met mijn vrouw hebben wij een op HD gestoelde relatie.

Wij zijn (dus) getrouwd (al ruim 18 jaar) en hebben 3 pubers. (17, 15 en bijna 12)
Dat maakt het uitdelen van straf soms wat lastig omdat de oudste 2 nogal late slapers zijn.
Wel weten ze van onze levensstijl, dus mochten ze een keer geluiden uit de slaapkamer horen dan weten ze in elk geval dat ik niet mijn vrouw aan het mishandelen ben, maar dat ze een verdiende en/of gewenste straf ontvangt.
Dat ze daags daarna wat moeite heeft met zitten en fietsen, tsja, dat is niet mijn probleem en bovendien, geniet ze dan nog wat langer na.
Zo, wil je nog meer weten, stel gerust je vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 26

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo jan 31, 2016 11:01 pm

Welkom bij klaproos
KcirtaP
Watje
Watje

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo jan 31, 2016 11:08 pm

Tsja, dank je wel in elk geval.
Het blijkt dat ik al een tijdje geleden lid geworden was kwam ik achter, maar daarna nooit meer ingelogd of wat gepost.
Ik was lid op een ander forum, al is dat forum een beetje stil op het moment.
Ik merk nu al dat dat hier in elk geval niet het geval is.
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben

Aantal berichten : 656

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo jan 31, 2016 11:49 pm

Welkom Kcirtap
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk

Aantal berichten : 199

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema feb 01, 2016 10:03 am

welkom hier
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint

Aantal berichten : 117

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema feb 01, 2016 1:08 pm

Welkom!
https://roseacademy.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi feb 02, 2016 4:38 pm

Welkom cheers
KcirtaP
Watje
Watje

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi feb 02, 2016 4:44 pm

isis schreef:
Welkom cheers

Je ziet het, u vraagt, wij draaien. Wink
Guardian_angel
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 29

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi feb 02, 2016 8:24 pm

Mijn god!! Onze kinderen weten van onze levensstijl Laughing ik ben ruim boven de dertig en krijg nog steeds kokhals neigingen bij het idee dat je je ouders seksueel bezig zou kunnen horen, sommige mensen schamen zich ook nergens voor Wink
KcirtaP
Watje
Watje

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi feb 02, 2016 10:55 pm

Tsja, als je leest, heb ik het over de straf die ik geef. Heeft niets met seksualiteit te maken. No
Guardian_angel
Beginner
Beginner

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimedi feb 02, 2016 11:32 pm

Nee hoor, dat heeft natuurlijk niets met seksualiteit te maken. Rolling Eyes dat maakt het eigenlijk nog erger Laughing hoe leg je dat in godsnaam uit..kinderen, ik sla jullie moeder, maar dat is totaal niet seksueel hoor. Ik sla principieel uit opvoedkundige wijze jullie moeder die daar totaal niet van houdt maar dan moet ze g#dverdeg#dver maar beter eerst ff nadenken voordat ze handelt.. Laughing Laughing mjah...
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 3:21 am

Hahahahaha dat heb ik me ook bedacht, maar ja aan de andere kant als je het goed kan uitleggen.... Mss wel beter.
Guardian_angel
Beginner
Beginner

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 11:44 am

Vraag mij af hoe je dat goed uit kunt leggen.." nee nee kinderen, het is niets seksueels, jullie moeder heeft moeite met verantwoordelijk nemen voor haar eigen daden en legt dat dus bij mij neer, mama is dus emotioneel onvolwassen maar dat geeft niet, dat komt vaak uit extreme onzekerheid of mama heeft een laag zelfbeeld als gevolg van een psychisch probleempje, eigenlijk is niet seksueel vermomd BDSM een beetje raar en zou mama eigenlijk beter naar een psycholoog kunnen gaan...maarre, dus eh, ga nu maar gewoon weer lekker x-boxen en negeer alle herrie okee? En tegen niemand zeggen he!!

Sjeesh, sommige mensen kunnen alles goedpraten onder het mom van levensstijl, 1 zo'n stel is raar, zet er een paar in een huis en je hebt een sekte Laughing

Hou het gewoon lekker bij seksueel spannend voorspel en laat kinderen altijd lekker buiten dit soort seksuele zaken, over je kinderen belasten gesproken, erg egocentrisch gedrag.. Rolling Eyes
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 11:52 am

"Vraag mij af hoe je dat goed kunt uitleggen" Don't know, ik zal me er ook niet aan wagen. Voor mij is spanking en sex beidde prive.
johann
Watje
Watje
johann

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 12:23 pm

He die K, moeilijk he met die 4 pubers in huis, 3 waren gepland natuurlijk, maar de oudste puber is je eigen schuld Smile
KcirtaP
Watje
Watje

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 12:30 pm

Laughing Laughing Laughing Laughing
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 5:10 pm

Geen ruzie he kinders ;-) groupshug

Ik vind het lastig. Als ze het toch al gehoord hebben en vervolgens lieg je erover, dat lijkt me nog veel problematischer voor de ontwikkeling, vrouwbeeld e.d.
KcirtaP
Watje
Watje

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimewo feb 03, 2016 5:39 pm

precies
Gesponsorde inhoud

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitime

Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen