Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoi! Even voorstellen...

Ga naar beneden 
+3
minime
Spankking
Elisa_83
7 plaatsers
AuteurBericht
Elisa_83
Watje
Watje
Elisa_83


Aantal berichten : 11

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimeza aug 09, 2014 6:37 pm

Hallo allemaal,

Al heel lang 'gluur' ik af en toe op dit forum. Omdat het me zo leuk en gezellig leek om met jullie mee te kletsen, heb ik vandaag dan eindelijk een account aangemaakt! Even voorstellen:

Ik ben Lisa, 30 jaar oud, dik twee jaar getrouwd met R., die pakweg twintig jaar ouder is dan ik. Geen kinderen. Ik ben een spankee in hart en nieren; R. is een rasechte spanker en dominant.

Het klassieke verhaal: zo lang ik me kan herinneren ben ik gefascineerd geweest door alles wat met spanking, straf en discipline te maken heeft. Passages uit boeken waar spanking in voor kwam las ik eindeloos terug en met de 'komst' van internet ging er een wereld voor me open. Soms plaatste ik een advertentie en na wat mailen of chatten vond er een ontmoeting plaats. Nooit gebeurde er wat. Het voelde nooit goed, of misschien was ik er niet klaar voor.

Vijf jaar geleden plaatste ik dé advertentie. R. reageerde. Eerst deed ik er niks mee, met die ijzersterke, prachtige reactie die als een huis stond. Want durfde ik dat wel, de stap zetten, in zee gaan met een zo ervaren iemand, die zo 'echt' was? Mij zo diep, serieus, maar ook bezorgd (om het feit dat een 25 jarig 'meisje' na het plaatsen van zo'n advertentie veel 'aanbod' krijgt) aansprak. Dat diepe verlangen, het kon nu wel eens echt gaan gebeuren. Oei...
Toch spaken we af. En bij de tweede ontmoeting ging ik voor het eerst in mijn leven ging ik echt over de knie. En nu dus getrouwd. Smile

Spanking, D/s, ...het is een belangrijk deel van onze relatie, van ons leven. Van mijn 'zijn'. Spanking als echte straf, als spel, als fun..., maar toch altijd serieus. Het maakt me compleet.
Gelijktijdig ken ik ook de uitdagingen van spanking in een relatie, de combinatie met het leven van alledag, en alles wat op je pad komt.

Kortom, een onderwerp waar je eigenlijk nooit over uitgepraat raakt.

Tot gauw!

liefs
Lisa
Terug naar boven Ga naar beneden
Spankking
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 41

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 2:49 am

Dag Lisa,

Van harte welkom op deze site. Wat heb je een prachtige intro geschreven!! Complimenten! Ik hoop dat je veel plezier bij deze club mag beleven.

Hartelijke groeten,

Spankking.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 12:31 pm

Welkom Lisa!

Een heel mooie intro inderdaad! Komt je man zich hier ook aanmelden? Schrijf vooral veel mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 4:52 pm

Welkom op ons forum! Wat een leuk verhaal, fijn dat jullie elkaar zo gevonden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 8:59 pm

Welkom! We zitten hier wel verlegen om wat discussie, dus ik zie graag je topics tegemoet. Bij deze de belofte dat ik ga reageren Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa_83
Watje
Watje
Elisa_83


Aantal berichten : 11

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 10:14 pm

minime schreef:
Welkom Lisa!

Een heel mooie intro inderdaad! Komt je man zich hier ook aanmelden? Schrijf vooral veel mee!

Dank je wel! Smile Mijn man heeft zich niet aangemeld, hij zal af en toe wel even meelezen denk ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa_83
Watje
Watje
Elisa_83


Aantal berichten : 11

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 10:15 pm

Björn schreef:
Welkom! We zitten hier wel verlegen om wat discussie, dus ik zie graag je topics tegemoet. Bij deze de belofte dat ik ga reageren Wink.

Dank je wel! Tot gauw dan ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa_83
Watje
Watje
Elisa_83


Aantal berichten : 11

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 10:16 pm

isis schreef:
Welkom op ons forum! Wat een leuk verhaal, fijn dat jullie elkaar zo gevonden hebben.

Dank je wel! Ik ben me er ook goed van bewust hoe 'lucky' ik ben/wij zijn. Volgens mij is het niet zo vanzelfsprekend dat je iemand vindt bij wie je zoveel van jezelf kwijt kunt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa_83
Watje
Watje
Elisa_83


Aantal berichten : 11

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimezo aug 10, 2014 10:17 pm

Spankking schreef:
Dag Lisa,

Van harte welkom op deze site. Wat heb je een prachtige intro geschreven!! Complimenten! Ik hoop dat je veel plezier bij deze club mag beleven.

Hartelijke groeten,

Spankking.

Dank je! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimema sep 08, 2014 12:12 pm

Welkom Smile

Vandaag je verhaal gelezen via fetlife... Echt leuk geschreven!! Niet zo overdreven verhaal, maar gewoon ECHT!

Ben benieuwd naar volgende verhalen Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitimedo sep 11, 2014 9:44 pm

Welkom hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoi! Even voorstellen... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi! Even voorstellen...   Hoi! Even voorstellen... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoi! Even voorstellen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: