Vorige week naar Amerika gevlogen om mijn vriendin opnieuw te zien (aangezien ik haar ontzettend miste, ondanks dat ik 2 maanden geleden hier in amerika nog ben geweest bij haar).
En natuurlijk meteen een mooie kans haar eens goed vast te binden en een pak billenkoek te geven
Van de week 2 dagen naar een leuk huisje in de bergen geweest middenin het bos/bergen, ver van de bewoonde wereld (en haar ouders), en om de 1 of andere reden ondanks dat het zo ver weg was, precies toen ze net goed vast lag en het begon te voelen werd er op de deur geklopt (waardoor we beiden een hartaanval kregen)....
in razend tempo de paar knopen losgemaakt, en zelf snel me beetje normaal aangekleed.... blijkt er een jehova getuige voor de deur te staan met een foldertje over god. Dus na hem een fijne dag gewenst te hebben en het foldertje aangepakt te hebben snel weer terug gegaan, niet gelovende dat er uitgerekend op dit moment, en zo ver weg van de bewoonde wereld (een verschrikkelijk smalle gravelroad van een paar mijl van de normale doorgaande weg) zo iemand precies uitgerekend voor de deur staat.
Uiteindelijk was het best wel grappig dat dit zo gebeurde, en voor haar mooi een kans om de rol op dat moment beetje om te draaien en mij vast te binden. Waarvoor ik haar uiteindelijk aan het einde nog eens goed heb laten voelen dat dat heeel gemeen was, en ze dat niet nog eens in haar hoofd hoefde te halen
Kortom, een perfecte eerste (echte) ervaring. Jaren geleden weleens af en toe contact gehad/langs geweest bij een ouder iemand, maar dat voelde nooit goed. Met mijn vriendin is dit stukken beter, en beschouw dit ook als mijn eerste echte ervaring