Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn eerste keer, groen als gras!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Mijn eerste keer, groen als gras! Empty
BerichtOnderwerp: Mijn eerste keer, groen als gras!   Mijn eerste keer, groen als gras! I_icon_minitimema jun 03, 2013 3:18 pm

Hier een verslag verslag van mijn eerste keer als spanker, zij had al ervaring en ik niet en nu zoveel jaren later als ik hieraan terug denk dan is het best een leuke herinnering en kijk ik er met plezier op terug maar ben ik ook heel erg blij met mijn huidige spankingpartner, we genieten elke keer heel intens en ontdekken elke keer wat nieuws!
Lees mijn verslag:
Mijn eerste keer.

Dit verslag gaat over mijn eerste keer dat ik billenkoek gaf, ja ik was wel lid van diverse sites en keek plaatjes maar echt iemand over de knie genomen had ik nog nooit iemand.
We raakten in contact via een oproep in de viva destijds en we mailden regelmatig en belden elkaar op en het leek goed te klikken en toen eenmaal de afspraken waren gemaakt op neutraal terrein en zij die avond zou komen keek ik wat onrustig of zij er al aankwam, het type auto wist ik maar niet het nummerbord, ja eindelijk daar zag ik iemand aankomen, dat zou ze wel zijn.
Ik ontving ze met alle hoffelijkheid en we dronken eerst wat koffie en dronken nog wat en hebben veel gepraat en ik heb gewoon gevraagd op de vrouw af wat zij verlangde.

Billenkoek ja maar hoeveel en hoe hard kan ik geven en tot hoever, ik stelde een stopwoord voor dat zij kon gebruiken om pauze te nemen of om helemaal te stoppen als het niet meer ging.
Ze verzekerde mij dat het niet nodig zou zijn, goed dan proberen we het er wel zonder stelde ik voor.
Ik wil wel dat je mij niet aait, geen streelpartijtjes zei ze resoluut, ik wil echte billenkoek en ik wil het hard hebben, ik mag best huilen, eigenlijk is dat mijn diepste wens vertelde ze mij, ja of ik dat zo maar kon?
Ze was geen fotomodel maar eerder een gewone Hollandse meid van 28 en daar houd ik wel van, je hoeft geen fotomodel te zijn.
Ze had een goed figuur en die kwam er goed uit in de strakke broek die ze aanhad.
Ik nam haar hand en zei, kom laten we maar beginnen, ze keek mij wat nerveus aan en liet zich leiden naar de plaats waar het zou gebeuren.
Het koste mij dan ook wat gewurm eer ik haar broek op de vereiste plaats had, op de knieën, en ook haar mooie slipje volgde daarna en ik zag nu een vrouwen kont die lekker vol was en prominent in beeld was.
Eerst betaste ik haar mooie kont, wat een mooie reet had ze, twee ferme hammen staken fors de lucht in en waren uitnodigend aanwezig!

Voor de eerste keer ging mijn hand omhoog en gaf ik een klap op een vrouwenkont, KLETS klonk het en de klanken van een goede klap op een vrouwenbips weerklonk in de ruimte en ik genoot, het mag wel wat harder, ik ben je moeder niet moedigde ze aan, nu dat was niet tegen dovemans oren gezegd!
Ik gaf de billekoek nu wel echt hard weg getuige de manier dat ze op mijn schoot heen en weer wurmde, nee nu geen medelijden meer zij wilde het hard en kreeg dat ook!
Nog steeds hoorde ik geen kik, wel een zacht gekreun en ik zag haar mooie kont verkleuren onder mijn handen!

Klap na klap gaf ik haar en na een flinke serie werd het tijd vond ik om iets anders uit te proberen!
Ik liet ze gebukt staan op een verhogingen haar slipje en alles verder uit, ik haalde de riem uit mijn broek, een brede leren riem die erg soepel is en geschikt voor dat doel!
Al spoedig weerklonk de eerste harde klets op haar kont in de ruimte en gaf een pracht klank, 24 stuks had ik afgesproken en dat kreeg ze ook, tellen wilde ze niet graag maar deed het wel, klets na klets weerklonk en de riem striemde op haar pracht billen, o wat was dat een mooi gezicht om zo een vrouw billekoek te geven en die er zelf ook van genoot! het was mooi om te zien toen ik haar op de knieën plaatste en de handen in de nek hoe haar reacties waren, ik zag iedere klap aan haar gezicht en dat was erg opwindend net zoals de riem op haar kont te zien striemen.

Na de riem had ik nog een attribuut, een cane gemaakt van een plantenstokje, dun en dus erg effectief, wil je deze ook voelen vroeg ik, ja knikte ze en weer in de zelfde positie snerpte het stokje door de lucht en gaf een felle tik op haar vlees!
Keer op keer snerpte de cane door de lucht en gaf een venijnige tik op haar kont, ik zag aan reacties van haar dat het erg pijn moest doen maar toegeven of huilen, nee hoor!
Daarom ging ik een tijdje door en liet de cane verscheidende malen haar mooie kont raken, het was een mooi gezicht hoe de cane keer op keer op haar fraaie hammen neerkwam!
Ik besloot dat ze nog even onderhanden genomen moest worden en gaf in een hoog tempo een fraaie serie klappen op haar billen weg en hield haar stevig vast, ze wurmde weer om aan die klappen te ontkomen maar dat zou niet gaan mijn armen hielden haar in een ijzeren greep en vast besloten gaf ik haar felle klappen op haar mooie kont.

Naar mate ik vorderde waren de pogingen om weg te komen ook intensiever maar het gaf haar niets want ontsnappen aan die regen van klappen was niet mogelijk!
Na enige tijd ben ik gestopt en ging ze op haar buik op bed liggen en zag ik hoe haar kont verkleurt was tijdens de straf die ik aan haar uitdeelde.
Was het niet te hard vroeg ik, nee ik wist niet hoe hard jij kon slaan maar dit was vele malen beter dan mijn vorige!
Ja dat had ik ook al gemerkt dat zij genoot van deze onvoorwaardelijke straf en dat wilde zij zo graag en dus kreeg zij het ook zo!
Bij de tweede sessie heb ik dit schema weer gevolgd en toen zij eenmaal weer op bed lag zag ik dat ze nog niet genoeg had gekregen en in een hoog tempo heb ik haar gedurende een minuut of zo heel hard op haar kont geslagen en ze wurmde weer heen en weer en kreunde zacht maar ontkwam niet aan die regen van slagen op haar welgevormde kont!
Na afloop vertelde ze mij dat dit het beste gedeelte was van de spanking!

Iedere keer als ik haar billekoek gaf volgde ik wel een bepaald schema en paste het aan haar aan.
Na afloop lagen wij nog naakt naast elkaar en genoten van elkaars lichaam en kroelden heel veel want vasthouden en elkaar laten merken dat je aandacht aan haar wil besteden is beslist nodig net als naar elkaar luisteren en vertellen wat je goed vond en wat niet.
En echt je eerste keer is altijd bijzonder en zal dat altijd blijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn eerste keer, groen als gras!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn eerste keer
» mijn eerste keer
» Mijn eerste keer
» Mijn eerste keer met de cane
» de ogen geopend: mijn eerste keer, 24 september 2019

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: