Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nieuwe instrumenten

Ga naar beneden 
+3
Dutch Spank Daddy
Strafhand
tomaatje
7 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimedo feb 25, 2010 10:18 am

Hoe kun je met nieuwe instrumenten oefenen. Is het beter om op een kussen te proberen, of meteen op een live paar billen? Vind je dat je zelf een idee moet hebben van hoe het voelt voor je het gebruikt? En ga je dan af of wat je subs je vertellen of geef je jezelf een klap met je nieuwe speeltje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimedo feb 25, 2010 10:53 pm

Hoi Tomaatje,
Dit is een vraag voor speciaal de actieven onder ons.
Neen, ik hoef niet zelf een instrument gevoeld te hebben; dat antwoord wist je van tevoren! Dat was een retorische vraag.
Je andere vragen: ik zou een nieuw instrument oefenen op een kussen, als het een raar lang zwiepgeval is.
Als het een duidelijk instrument betreft –bv een pollepel met een extra lange steel-, zodat je verwacht dat je goed kunt richten, dan is jezelf uitleven op een stel ‘life billen’ prima!
Tevreden?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Try out   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimedo feb 25, 2010 11:24 pm

tomaatje schreef:
Hoe kun je met nieuwe instrumenten oefenen. Is het beter om op een kussen te proberen, of meteen op een live paar billen? Vind je dat je zelf een idee moet hebben van hoe het voelt voor je het gebruikt? En ga je dan af of wat je subs je vertellen of geef je jezelf een klap met je nieuwe speeltje?

Ik spank & cane inmiddels al 30 jaar, dus ik heb met het verstrijken van de tijd wel wat ervaring opgedaan en elk type instrument wel eens gehanteerd.
Ik heb verder een zeer rijke fantasie, dus ik kan mij uitstekend voorstellen hoe de sub het moet voelen.

Ik hoef echt niet met elke nieuwe haarborstel of cane die ik heb aangeschaft eerst te gaan oefenen op een kussen.
Ik ga af op de lichaamstaal van de subs en niet zo zeer op hetgeen mij verbaal wordt medegedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:24 am

Rein schreef:

Neen, ik hoef niet zelf een instrument gevoeld te hebben; dat antwoord wist je van tevoren! Dat was een retorische vraag.

Toch zijn er volgens mij Dominanten die dat wel doen, hoor, ieder instrument op zichzelf uitproberen om het effect te ervaren. Ik vermoed dat dan bij een paar lichte tikjes tegen het dijbeen blijft in de meeste gevallen, wat natuurlijk heel iets anders is dan een full scale pak op je billen, maar goed. Dus zo retorisch was de vraag van tomaat waarschijnlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Try out   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:54 am

dawn schreef:

Toch zijn er volgens mij Dominanten die dat wel doen, hoor, ieder instrument op zichzelf uitproberen om het effect te ervaren. Ik vermoed dat dan bij een paar lichte tikjes tegen het dijbeen blijft in de meeste gevallen, wat natuurlijk heel iets anders is dan een full scale pak op je billen, maar goed. Dus zo retorisch was de vraag van tomaat waarschijnlijk niet.

Maar wat zou de zin daar nu van kunnen zijn Question Question
Dat het pijn doet, zal toch geen verrassing kunnen zijn.
Het zou dan om de hoeveelheid pijn gaan.
Maar de pijnbeleving is voor iedereen weer anders, dus om die reden heeft het volgens mij ook geen zin.

Ik denk dat de Dominanten waar jij op doelt in feite "switch" zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 12:14 pm

Ik denk niet dat een Dominant daar switch voor hoeft te zijn. En het heeft inderdaad geen zin om elke nieuwe haarborstel of rietje eerst op jezelf uit te proberen. Maar ik kan me dat wel indenken bij een nieuw instrument wat je nog nooit gebruikt hebt. Zoals bijvoorbeeld iets eng als een sjambok. Uit veiligheidsoverwegingen of zo.
Ik zou dat eigenlijk wel een goed idee vinden. Niet dat mijn Dom zoiets ook maar zou overwegen hoor, maar misschien zou hij dat toch eens kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:51 pm

Ja, het was geen retorische vraag. Ik weet dat sommige Doms het doen, omdat ze willen weten wat ze iemand aandoen. Vooral als iets totaal nieuw is. En anderen vinden dat onzin en kijken naar de reactie(s) van de sub(s). Maar dat doen de Doms die het wel uitproberen hopelijk ook. Ik vind het ook geen slecht idee om dat bij sommige dingen te doen. Als ik Dom was, zou ik er ook wel benieuwd naar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 2:03 pm

tomaatje schreef:
Ik weet dat sommige Doms het doen, omdat ze willen weten wat ze iemand aandoen.
Ik kan me dat wel voorstellen, ook als je als Dom geen switch bent. Maar het bij jezelf doen heeft toch een andere uitwerking dan als iemand anders het doet. (Je kunt jezelf ook niet kietelen, en zo.) En ook heb je dan toch niet dezelfde hoek/kracht enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 2:04 pm

Nou ik zou zo'n Dom best een handje willen helpen hoor. Voor het goede doel heb ik dat wel over, en nee ik ben echt geen switch Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 2:13 pm

Ookal is het anders als je het bij jezelf doet en ookal zullen de dominante uitprobeerders zichzelf vast niet met al te veel geweld tegen hun been of elders hengsten, je krijgt natuurlijk wel een idee van wat voor soort pijn een instrument veroorzaakt en je kunt vaststellen via de pijn van een lichte tik hoe een hardere mep zal voelen. Ik denk ook dat het met sommig instrumentarium helemaal niet onverstandig is om te weten wat je doet. Alex doet het soms ook, gwoon om de impact vast te stellen. En ik verzeker je, dat hij absoluut niets van een switch heeft. :suspect:
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimevr feb 26, 2010 2:18 pm

leentje schreef:
Nou ik zou zo'n Dom best een handje willen helpen hoor.
Laat ik dit nu eens niet geloven. Volgens mij moet je Dom zijn om echt zonder problemen lekker te kunnen uithalen. Als sub ga je het toch "voorzichtig" doen.

Denk ik hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimezo feb 28, 2010 3:00 pm

Haha, yeah right.... het dominant zijn zit denk ik meer in wat je voelt bij het slaan van iemand. Als ik voor de grap iemand spank dan kan ik echt wel heel hard slaan hoor Very Happy het verschil is alleen dat ik er geen bal aan vind..
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimezo feb 28, 2010 3:07 pm

Dat heb ik precies zo isis. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:22 pm

Ik kan vooral ook heel hard slaan als ik eigenlijk heel boos ben maar zogenaamd nog leuk doe... En er dan nog genoegen in scheppen ook! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:45 pm

Dussssssssssssss.......................... be aware
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe instrumenten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe instrumenten   Nieuwe instrumenten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe instrumenten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» leer, hout, riet, allen favoriet
» Hand
» nieuwe registratie
» Nieuwe start
» Nieuwe liefhebber

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: