Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hand

Ga naar beneden 
+8
pyrenex
TuttiFrutti
Gert Top
Marcel
dawn
Dutch Spank Daddy
W
tomaatje
12 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Hand   Hand I_icon_minitimeza feb 20, 2010 7:55 pm

Niet echt een instrument, maar wel mijn favoriet. Ook al zijn handen soms net zo hard als een paddle, vooral met eelt erop, het blijft het meest persoonlijk. Voor mij het meest geschikt om een pak slaag mee te geven. Helaas zou het niet zo effectief zijn als het alleen bij de hand zou blijven. Of ben ik nou te eerlijk en kan ik beter zeggen dat het meer dan genoeg is?

Ik vind het ook wel een leuk idee dat hij het ook in zijn hand voelt. Ben ik niet de enige die pijn heeft. Toch leuk dat ze solidair zijn met ons. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimeza feb 20, 2010 11:03 pm

De hand is beslist ook mijn favoriete instrument. Sterker nog, de rest vind ik niet heel erg spannend. Te afstandelijk.

Hoewel dat misschien ook komt omdat ik voornamelijk met de hand ervaring heb.

Maar de hand is dus mijn favoriet. Dat was vroeger ook altijd al zo, met spanking filmpjes. Die begonnen dan met de hand, en daarna gingen ze met andere instrumenten verder. Daarvan keek ik dus altijd alleen de eerste helft Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Hand Empty
BerichtOnderwerp: De hand & instrumenten   Hand I_icon_minitimeza feb 20, 2010 11:23 pm

W schreef:

Maar de hand is dus mijn favoriet. Dat was vroeger ook altijd al zo, met spanking filmpjes. Die begonnen dan met de hand, en daarna gingen ze met andere instrumenten verder. Daarvan keek ik dus altijd alleen de eerste helft Cool

Je weet daardoor dus niet wat je eigenlijk gemist hebt en nu nog steeds mist.

De hand is inderdaad leuk als inleiding, voorspel, opwarming etc. ter voorbereiding op...
Maar ja, dat laatste zal dus voor W altijd wel een raadsel blijven.


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op zo feb 21, 2010 12:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimeza feb 20, 2010 11:28 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Je weet daardoor dus niet wat je eigenlijk gemist hebt en nu nog steeds mist.
Ik weet niet of dit zo is hoor.

Je kan niet zeggen dat ik nooit instrumenten heb zien/horen gebruiken! Ik heb ontzettend veel spanking filmpjes gekeken in mijn leven, en heb vaak dingen ook in het echt meegemaakt. En ik héb heus wel eens met iets anders dan mijn hand geslagen. Alleen was me dat niet... persoonlijk genoeg. Ik wil niet dat ze pijn heeft, ik wil haar pijn doen. Zoiets.

Ik denk gewoon dat het niet zo mijn ding is, instrumenten. Net zoals de "heftigere BDSM" voor veel andere spanko's niet zoveel is. Die zullen niet zo gauw met een zweep slaan, bijvoorbeeld, niet omdat ze niet weten wat ze missen, maar gewoon omdat het hun ding niet zo is.

Niet dat ik niet door mijn hele huis heen instrumenten heb liggen, gewoon voor de gezelligheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:50 am

O, wat leuk, W, en wat herkenbaar... Ik kom eens bij jou op bezoek om te zien wat jij hebt liggen en dan mag jij mijn collectie eens komen bekijken. Wink

Wat de hand betreft: vroeger dacht ik ook dat de hand alleen niet genoeg was. En misschien is dat ook wel niet altijd en in alle gevallen zo. Maar... Alex kan tegenwoordig héél hard No en heel afwisselend slaan, zodat je niet gewend raakt, omdat de klappen steeds weer van een andere richting komen. En ik moet zeggen... soms ben ik blij dat er even een instrument tussendoor komt. Ligt er wel aan welk natuurlijk...

En ja, ik vind het ook het meest persoonlijk als hij me met zijn handen slaat. Dat heeft een speciale geestelijke impact ook. Ik voel me dan het meest "van hem" of zo, ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden.

En nee, dat hij dan ook pijn heeft vind ik niet zielig. Dat vind ik net goed! :bball:
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimevr jul 29, 2011 3:37 pm

Ik gebruik het liefst mijn hand. Daarnaast hanteer is ook een gevouwen riem of een liniaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedi jan 17, 2012 1:41 am

Ik gebruik doorgaans de hand bij de PB en bij een strafspanking. Mijn partner prefereert de hand boven alle instrumenten. Ze ijst als ze ziet dat ik de badborstel gebruik. Naast de hand en de badborstel zitten ook een judoband, pollepels, een liniaal en een beachballbatje in het assortiment.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedi jan 17, 2012 4:10 pm

Gert Top schreef:
Ik gebruik doorgaans de hand bij de PB en bij een strafspanking.
Eh, what is "PB"? Ik zou gokken "punishment book", maar dat is ook straf, dus dat zal wel niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedi jan 17, 2012 5:50 pm

mijn eerste gedachte was "periodieke behandeling" of zo, maar ik vraag het me ook heel erg af Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
pyrenex
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedi jan 17, 2012 7:18 pm

Ik las het als "persoonlijke begeleiding" en vond 'm best logisch, maar ben nu wel nieuwsgierig welke goed is! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedi jan 17, 2012 7:44 pm

TuttiFrutti was op de goede weg. Het betekent periodieke billenkoek. Mijn partner krijgt iedere donderdagavond een flinke spanking met de hand, gemiddeld zo'n 300 slagen.


Laatst aangepast door Gert Top op za maa 03, 2012 5:05 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedo jan 19, 2012 1:24 pm

Donderdagavond, aha. En hoe laat? Vlak voor het slapen gaan? Direct na het eten? Of moet ze er zelf om vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedo jan 19, 2012 9:29 pm

Mijn partner krijgt donderdagavond meestal tussen 23.30 en 01.00 uur billenkoek. Het aantal tikken met de hand varieert van driehonderd tot meer dan duizend, doorgaans opbouwend van zacht tot hard. Ze hoeft niet om de billenkoek te vragen. Ik bepaal wanneer, waar en hoe er gegeven wordt. Na de PB moet mijn partner een paar minuten in de hoek staan en over haar rode billen aaien.

Bij een strafspanking krijgt ze direct met de hand hard op de billen zonder opwarmronde. Tevens komt dan een instrument als de badborstel tevoorschijn.


Laatst aangepast door Gert Top op za maa 03, 2012 5:06 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedo jan 19, 2012 11:10 pm

Tel jij hoe vaak je met de hand slaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimedo jan 19, 2012 11:24 pm

Ik heb een ritme van tien slagen voor mezelf. De vingers op de linkerhand tellen de slagen Isis. Wink Zo is het makkelijk bij te houden. Soms zit ik er een tiental naast, maar omdat ik altijd naar beneden afrond zit het met het minimaal aantal slagen wel goed. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel


Aantal berichten : 170

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimevr maa 02, 2012 4:32 pm

Gert Top schreef:
Na de PB moet Anne een paar minuten in de hoek staan en over haar rode billen aaien.


Over haar billen wrijven? Van de meeste D's mag dat niet Crying or Very sad
Goeie tip voor Ruben Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimevr maa 02, 2012 7:37 pm

Hoi whiteangel, leuk om weer wat van je te horen. Mijn partner moet van mij na de spanking in de hoek staan. Daarna moet ze van mij over haar billen aaien om te voelen of de spanking met de handen hard genoeg is aangekomen, zoniet dan volgt er een nieuwe maar hardere spanking met de hand.

Misschien een brutale vraag Whiteangel maar is Ruben jouw man of jouw externe begeleider?


Laatst aangepast door Gert Top op za maa 03, 2012 5:06 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimevr maa 02, 2012 9:25 pm

Externe begeleider Wink

Wrijven in de hoek is strikt verboden bij mij. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top


Aantal berichten : 263

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimevr maa 02, 2012 10:29 pm

Hoi Ruben, whiteangel had me al eens geschreven dat ze een externe begeleider heeft.

Mijn partner mag van mij ook niet over haar billen wrijven als ze in de hoek staat. Ze moet van mij alleen haar billen zachtjes aaien om te voelen of de billenkoek van mijn hand goed aangekomen is. Ik maak onderscheid tussen aaien en wrijven, omdat jij bij wrijven de pijn probeert weg te halen. Als ze zachtjes aait blijven haar billen nog lang natintelen. Ik bepaal trouwens of zij haar billen aait, want ik ben de Heer des Huizes. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimeza maa 03, 2012 1:43 pm

Tja ik weet niet.......... Ik vind het zeer erotiserend als mijn Dom zachtjes over mijn billen aait na een pak slaag. En zelf doen is een povere vervanging, maar heeft toch bij mij het zelfde effect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimeza maa 03, 2012 2:15 pm

Ja ieder zijn ding natuurlijk Wink. Maar zo zou het bij mij ook wel werken. En daarnaast is het niet zo mijn ding om zelf te mogen bepalen of ik nog meer geslagen moet worden of niet. Ik vind het wel een prettig idee dat mijn Dominant bepaald wanneer het genoeg is en of het hard genoeg was ipv ikzelf.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitimewo jun 10, 2015 10:16 pm

Voor hem geldt: gewoon met de platte hand op de broek. Voor haar geldt: meestal iets van hout. Uiteindelijk volgt hij haar voorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hand   Hand I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hand
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Met de hand
» Is de hand genoeg
» Blauwe hand
» Warme hand zoekt..
» Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: