Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 leer, hout, riet, allen favoriet

Ga naar beneden 
+2
leentje
Strafhand
6 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 1:57 pm

Op de grens van het favoriete instrument en “blijf van mijn lijf”:
Ik heb op zich geen voorkeur wat betreft hout of leer.
Er zijn enige onderdanigen met voorkeur voor leer en die voorkeur telt voor mij mee, tenzij er sprake moet zijn van een strafspanking.

Leer; een truc uit de oude doos: je kunt een veter kopen van 2 of 3 meter –vergeet de verbaasde blik van de schoenmaker- en die 2 of 3 keer vouwen, afhankelijk van het resultaat dat je wilt; dan leg je er een knoop in.
Een leren riem kan worden dubbel gevouwen, dan lijm er tussen; daar is een speciale techniek voor nodig, maar ik laat zoiets doen. Een zeer dikke riem van flinke lengte kan mooie paarse vlekken geven op het achterwerk.

Hout wordt soms verafschuwd, maar het is wel eens nodig, als iemand echt zit te klieren. Een pollepel met een gat erin geeft beter effect. Hoe langer de steel, hoe harder de pollepel aankomt. 35 cm is echt het minimum. Hieronder vind je een ruim assortiment:
http://www.kookwinkel.nl/cms,1063,pollepels+en+spatels.asp
En vergeet de badborstels van Dille&Kamille niet!
Ook het lineaal [hout, minstens 40 cm] en de mattenklopper behoren tot het huiselijke instrumentarium. Overigens: met hout kun je beter richten dan met leer of cane.

Het spaans riet stellen sommigen op prijs om te ontvangen, anderen vinden het vreselijk. Het geeft vreselijk mooie strepen en het effect is flink. Hetzelfde geldt voor takken van de berk en de rode kornoelje, mits recht en minstens een meter.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:00 pm

Leuke tips Rein, misschien moeten we toch eens een workshop organiseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:09 pm

Rode kornoelje? Wat is dat en hoe ziet het eruit? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:13 pm

kijk dan toch op google dawn!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rode_kornoelje
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:25 pm

Ja maar... ik krijg de dingen nu eenmaal graag uitgelegd... Bovendien was ik vooral benieuwd of de rode kornoelje in gebruik beter functioneert dan bijvoorbeeld de wilg of de eik en in welke hoedanigheid dan: als stok of als takkenbos? En wat er dan zo speciaal is aan die kornoelje, dat wil ik ook weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:28 pm

Ja. zo'n antwoord kan alleen iemand geven die de verschillen aan den lijve heeft ondervonden. Laat Alex ze dus eens allemaal op je uitproberen zou ik zeggen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:41 pm

lol! Ja, en dan een verslagje, zodat wij het niet zelf ook allemaal moeten ondergaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:43 pm

Nee nee, Rein noemt deze boom zo specifiek, dat ik denk dat hij me in woorden precies uit kan leggen wat het voordeel van de rode kornoelje is. Beter dan ik dat zou kunnen doen na experimenten van Alex, wantg pijnbeleving is heel persoonlijk, tenslotte. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:26 pm

Mee eens dawn. Ik zou het ook waarderen als Rein zijn biologische kennis met ons deelt.

Niks zo genant trouwens om je eigen takjes te moeten snoeien en braaf aandragen. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:28 pm

Als ik nu uit het raam kijk, met uitzicht op het bos zie ik nu in mijn fantasie allemaal subjes en Doms rondlopen met een snoeischaar en plastic zakje, schichtig om zich heen kijkend en af en toe een tak afknippend. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:30 pm

Hehehehehe!

Mij lijkt dat nu juist reuze spannend! Maar naar het bos gaan we vandaag niet. Wel naar de kookwinkel. Ook niet 100% veilig... :suspect:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:31 pm

Nah ik vond het wat minder. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:31 pm

Deel je wel met ons wat je aangeschaft hebt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 8:54 pm

Ik heb niks aangeschaft... Alex wel...

We hebben een rookoventje met toebehoren gekocht! Wilde ik al heel lang graag hebben! Verheug me op gerookte kippetjes en visjes en vleesjes en salades met gerookte groenten en kaas. Mmmm! Smile

Maar..... Alex moest natuurlijk ook weer zo nodig een enorme spatel kopen. Een soort roeispaan met een steel van 60 cm. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Een proeftikje over al mijn kleren heen met weinig kracht voelde je al goed... Rolling Eyes

Vinnetniezoleukmeer...

Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 9:58 pm

Smile Smile Cool Cool Laughing Laughing Laughing clown
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 10:26 pm

Vroegen ze niet waar hij die voor nodig had? Was wel leuk geweest als hij zich daar uit had moeten kletsen.

Je moet ook nooit met een dominant een kookwinkel in. Ook Dille & Kamille en de Hema enz. zijn verboden terrein voor Doms. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimeza feb 27, 2010 10:52 pm

tomaatje schreef:
Je moet ook nooit met een dominant een kookwinkel in.
Ik heb ooit voor Victor z'n verjaardag bij de locale kookwinkel hier in Amsterdam (Duikelman) de allergrootste pollepel gekocht die ze hadden.

Was overigens maar een matig succes, want die bleek té groot om lekker mee te slaan. Maar hij was wel enorm groot, dat wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 1:55 am

Ze hadden hier ook van die pollepels van een meter, W. Maar die werden afgekeurd. Oef.

En tomaat, Alex kan zich overal uitkletsen, dat brengt zijn beroep met zich mee. Dus dat was ook al niet leuk geweest... Neutral

En leen... lach maar - jij komt er nog wel achter als... Twisted Evil

En tenslotte, om maar weer eens Hamelen te citeren:

wie het laatst lacht, het laatst lacht, laccht het best!

Bij deze dus: Laughing

dawn, die vandaag niet zo graag naar bed wil. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 12:10 pm

W schreef:
tomaatje schreef:
Je moet ook nooit met een dominant een kookwinkel in.
Ik heb ooit voor Victor z'n verjaardag bij de locale kookwinkel hier in Amsterdam (Duikelman) de allergrootste pollepel gekocht die ze hadden.

Was overigens maar een matig succes, want die bleek té groot om lekker mee te slaan. Maar hij was wel enorm groot, dat wel.

Volgens mij heeft hij hem gelakt en iets afgezaagd en gebruikt hij hem wel af en toe hoor. Als ik me goed herinner was dat ding in combinatie met lotion hetgene dat me blaren bezorgde. Dus , je wordt bedankt!! Evil or Very Mad


Dawn, beviel het nieuwe speeltje van Alex? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 12:33 pm

leentje schreef:
Leuke tips Rein, misschien moeten we toch eens een workshop organiseren.
We kunnen een kleine cursus in het achterhoofd houden.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 12:37 pm

dawn schreef:
Nee nee, Rein noemt deze boom zo specifiek, dat ik denk dat hij me in woorden precies uit kan leggen wat het voordeel van de rode kornoelje is. . Cool
Vooruit dan maar; afgezien van wat jezelf misschien al had bedacht:
De struik geeft mooie bloemen.
De kleur van de takken is mooi rood, heel aantrekkelijk.
De struik wordt soms gekortwiekt door de plantsoenendienst, daar hoef je alleen maar achteraan te lopen.
De struik groeit redelijk snel, dus je kunt hem het beste in je eigen tuin zetten, beter nog 2 exemplaren ervan.
Is dit voldoende uitleg?
Ik vergat overigens de wilgetak! Een omissie, hangt met de takken omlaag, dus gemakkelijk te oogsten.
Met lentegroet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 1:08 pm

Nou dawn ga maar lekker struiken planten Twisted Evil
En beviel de pollepel?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:31 pm

Het was een spatel en nee. Evil or Very Mad

Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: instrumenten   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitimedo apr 01, 2010 6:29 pm

Wij hebben massa's rode kornoelje in de tuin.
Mooie struiken, maar ze laten wel felgekleurde striemen na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





leer, hout, riet, allen favoriet Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer, hout, riet, allen favoriet   leer, hout, riet, allen favoriet I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leer, hout, riet, allen favoriet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» hout!!!!!!!
» Hout!
» Hout
» Mijn favoriet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: