Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Disciplinaire ondersteuning voor oprechte vrouw

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Megalodon
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Disciplinaire ondersteuning voor oprechte vrouw Empty
BerichtOnderwerp: Disciplinaire ondersteuning voor oprechte vrouw   Disciplinaire ondersteuning voor oprechte vrouw I_icon_minitimewo feb 04, 2015 4:10 pm

Misschien kom ik je hier tegen en ben jij een oprechte en zelfbewuste vrouw die behoefte heeft aan serieuze disciplinaire ondersteuning. Want inmiddels besef je terdege dat het je ontbreekt aan voldoende discipline om je gestelde doelen te bereiken en mis je de focus om vorderingen te maken. Steeds heb je smoesjes of uitvluchten waardoor er geen verbetering komt. En elke keer kom je daar mee weg, dit soms tot je eigen frustratie en teleurstelling.

Je bent nu zover dat je durft toe te geven dat je iemand nodig hebt die streng en consequent voor je is en die je regelmatig ter verantwoording roept. En die je bij gelegenheid straft door middel van disciplinaire spanking en je ook verbaal goed bij de les houdt. Kortom: je zoekt iemand die je als toegewijde begeleider helpt om je doelen te bereiken op een manier die bij je past en prettig en veilig voor je is.

Mocht bovenstaande op jou van toepassing zijn dan mag je gerust met mij contact opnemen. Ik ben een geduldige en vriendelijke man van 54, van beroep ben ik docent/trainer in het hoger onderwijs en van goed niveau. Heb inmiddels ervaring opgedaan met het disciplinair begeleiden van gemotiveerde vrouwen. Ik zoek beslist geen seksueel contact en besef dat er bij een dergelijk contact sprake moet zijn van een groot wederzijds vertrouwen en respect. Dat laatste heeft tijd nodig en die wil ik ook nemen.

Als je interesse hebt, dan kunnen we beginnen met een vertrouwenwekkend mail contact en bij gebleken klik stapje voor stapje verder gaan. Om te onderzoeken of wat ik kan bieden aansluit bij wat jij nodig hebt en bij jou goed voelt. En of jij mij kan inspireren om datgene te doen wat goed voor je is en ons beide voldoening geeft. Hoop van je te horen, schroom niet, je krijgt altijd antwoord.

Vriendelijke groet,

Megalodon
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Disciplinaire ondersteuning voor oprechte vrouw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dominante Limburgse Heer zoekt een Limburgse vrouw voor geregeld contact
» Disciplinaire Maatregelen
» Oudere man zoekt jongere vrouw
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?
» Man (d) zkt Vrouw (s)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: