Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Zoek jij vrouw-meisje-studente?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
royo59
Watje
Watje
royo59


Aantal berichten : 3

Zoek jij vrouw-meisje-studente? Empty
BerichtOnderwerp: Zoek jij vrouw-meisje-studente?   Zoek jij vrouw-meisje-studente? I_icon_minitimedo maa 07, 2019 11:16 am

Een vertrouwd persoon om kennis te maken met spanking-billenkoek of wil je verder opgedane ervaringen uit breiden?ik ben een 59 jarige man en hier al een hele tijd mee bezig(25 jaar)kan vrij ontvangen .woon in de regio hoogeveen/drenthe.bied discretie/vertrouwen/respect en hygiëne.seks is niet mijn doel.rollenspel mogelijk,heb geen voorkeur qua uiterlijk/leeftijd/komaf maar jij moet wel oud genoeg zijn voor dit,eenmalig of voor vaker?beide is mogelijk.dus heb je een uitlaatklep nodig om spanningen/stress te verwerken of vind je het gewoon fijn om te krijgen?reageer en dan wisselen we verder gegevens uit,cam en foon aanwezig om fake uit te sluiten.Dit is echt alleen voor vrouwen,ik ben 100% hetero dus mannen bespaar je de moeite,dit heeft niets met het seksuele te maken maar heb nu eenmaal niets met jullie.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoek jij vrouw-meisje-studente?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik zoek een meisje!
» meisje op zoek naar D/s
» Meisje 20 op zoek naar begeleiding
» Meisje (18) op zoek naar begeleider
» Oudere man zoekt jongere vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: