Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Die goede oude tijd, dames

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Willem
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Die goede oude tijd, dames Empty
BerichtOnderwerp: Die goede oude tijd, dames   Die goede oude tijd, dames I_icon_minitimewo maa 18, 2015 12:19 pm

Hallo;
ik stel me kort even voor. Ik ben Willem; 37 en woon ik de omgeving van Antwerpen.
Ik val maar ineens met de deur in huis, we weten allemaal waarom we op dit forum zitten. Dus uiteraard heb ik de juiste interesses. Ik ben dan ook op zoek naar een vrouw of meisjes die spanking als een deel van haar leven ziet. Die begrijpt dat het erbij hoort en aanvaard als het moet ontvangen worden. Net zoals in die goede oude tijd. Je uiterlijk en leeftijd zijn absoluut niet van belang. Je weet dat er wat fout liep of je hebt extra motivatie nodig dan ben ik daar om je hierin bij te staan. Mijn helpende handen zullen hun werk doen.... Ik zie dit bijna als een way of life, alleen probeer het maar eens uitgelegd te krijgen aan iemand op café. Dus via deze weg hoop ik toch een fijne dame of meisje te leren kennen, die weet en begrijpt waar het over gaat. Alles is bespreekbaar uiteraard want goede afspraken maken goede vrienden. De rest zien we wel.
Met vriendelijke groet,

Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Die goede oude tijd, dames
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» stukje uit een oude film
» Je goede voornemens nakomen?
» Spanking voor dames!
» Het werd hoogsten tijd...
» Goede voornemens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: