Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk instrument is het meest effectief?

Ga naar beneden 
+2
dawn
leentje
6 plaatsers

Welk strafinstrument is het meest effectief?
De hand
Welk instrument is het meest effectief? I_vote_lcap0%Welk instrument is het meest effectief? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Het rietje
Welk instrument is het meest effectief? I_vote_lcap25%Welk instrument is het meest effectief? I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
De paddle
Welk instrument is het meest effectief? I_vote_lcap50%Welk instrument is het meest effectief? I_vote_rcap
 50% [ 6 ]
De strap
Welk instrument is het meest effectief? I_vote_lcap0%Welk instrument is het meest effectief? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
De haarborstel
Welk instrument is het meest effectief? I_vote_lcap25%Welk instrument is het meest effectief? I_vote_rcap
 25% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 12
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:00 am

En hierbij dan de eerste poll op Klaproos! Ik heb even moeten zoeken hoe het moet, maar ik heb het dan toch gevonden bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 3:39 am

En ik heb gestemd. Jij zeker ook? :suspect:
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:43 pm

ja, maar nog iemand. Of heb jij 2 keer gestemd dawn?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:50 pm

Ik heb ook gestemd, maar op wat zeg ik liever niet. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:53 pm

hihihihiih, nou dat is niet zo moeilijk te zien tomaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 1:56 pm

Weet ik, hahahaha. Maar er zijn misschien wel meer mensen die gaan stemmen, en op iets anders stemmen. En dan weet je het niet meer. Ik vind dit soort vragen altijd heel gevaarlijk, voor je het weet wordt het tegen je gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:01 pm

Tegen je? Vóór je, bedoel je natuurlijk! Want daar komt die eigen bestwil weer om de hoek kijken, zie je.

tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:03 pm

Ja tomaat, daarom is de vraag ook effectief. Het gaat er om dat de Dom doet wat voor ons welzijn nodig is. Daarom geven we ook zo eerlijk antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:04 pm

Het kan ook voor mijn eigen bestwil zijn met andere instrumenten, want die kwamen heeeel close achter nr. 1.

Ik heb ook eerlijk gestemd. Maar het is ook effectief zonder de nr. 1.


Laatst aangepast door tomaatje op zo feb 21, 2010 2:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:06 pm

Ja dek je maar in tomaatje lol!


Laatst aangepast door leentje op zo feb 21, 2010 2:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:12 pm

Lukt niet zo geloof ik. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:17 pm

Nee, idd.

Algehele conclusie: geef tomaat vooral met de PADDLE als je effect wilt bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:26 pm

lol! Dank je dawn. Zo is t wel duidelijk geloof ik. Maar tot nu toe geeft iedereen dat antwoord, dus ik ben niet de enige.

Toch fijn dat het voor jullie zo belangrijk is dat het voor mij effectief is. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 2:28 pm

Toch wel grappig dat er zo'n enorme consensus blijkt te zijn! Ik ga dat wel in mijn oren knopen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: De Mason Pearson Hair Brush   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 9:37 pm

W schreef:
Toch wel grappig dat er zo'n enorme consensus blijkt te zijn!

Laat ik dan bij deze de eerste zijn die NIET op de paddle heeft gestemd.

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van:

"The GENUINE MASON PEARSON ORIGINAL Pneumatic Hair Brush invented by Mason Pearson 1885. Spired Multiple Tuft Patent 1905. Improved Patent 1918".

zie: http://www.masonpearson.com

Dit is echt de Rolls Royce onder de haarborstels Very Happy
Het ontwerp is nog van voor de oorlog, dus we hebben hier te maken met vooroorlogse degelijkheid. Dat sla je niet zo maar kapot.

Met de paddle ben je naar mijn mening te snel uitgemept, mede vanwege het risico van inwendige kneuzingen.

Met deze haarborstel kun je praktisch onbeperkt doorgaan Twisted Evil
Het is een avondvullende activiteit.
De hoeveelheid pijn die daar aldus mee kan worden toegebracht, is echt veel groter en dus meer effectief dan een aantal meppen met de paddle.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 9:45 pm

Maar is een haarborstel en een paddle niet zo ongeveer hetzelfde? Een haarborstel lijkt me een klein model paddle met borstels aan de achterkant. Of is er nog een verschil dat ik mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Ongeveer hetzelfde   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 10:01 pm

W schreef:
Maar is een haarborstel en een paddle niet zo ongeveer hetzelfde? Een haarborstel lijkt me een klein model paddle met borstels aan de achterkant. Of is er nog een verschil dat ik mis?

Het is in zoverre hetzelfde dat je er allebei mee kunt meppen (en daar gaat het ons toch om).

In de poll was echter wel degelijk een onderscheid gemaakt en bij dat onderscheid heb ik aansluiting gezocht.

Een andere vergelijking:

Een Rolls Royce lijkt mij een klein model autobus met wat meer luxe en wat minder zitplaatsen. Of is er nog een verschil dat ik mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimezo feb 21, 2010 10:24 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
In de poll was echter wel degelijk een onderscheid gemaakt en bij dat onderscheid heb ik aansluiting gezocht.
Daar heb je natuurlijk volledig gelijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimema feb 22, 2010 2:12 pm

Ik denk toch echt dat ik liever de haarborstel heb dan de paddle. Een paddle is veel groter en beslaat dus een veel groter deel van je billen. Mijn ervaring is niet dat ze snel zijn uitgemept met een paddle hoor. ( Helaas) Ok, waarschijnlijk zijn het met de borstel meer klappen, maar daar moet hij meer moeite doen om de hele bil rood te kleuren. ( en beide billen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimema feb 22, 2010 4:33 pm

tomaatje schreef:
Ok, waarschijnlijk zijn het met de borstel meer klappen, maar daar moet hij meer moeite doen om de hele bil rood te kleuren. ( en beide billen)
Tomaatje,
Maak je geen zorgen over onze moeite; wij doen dit vooral om in conditie te blijven.

Ik lijk de eerst te zijn die spaans rietje invult; de haarborstel is wat mij betreft een goede tweede, dit als tegemoetkoming aan Tomaatje.

8 Stemmen ingevuld? Er is hier hopelijk sprake van stemplicht!
groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: De tijd   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:27 am

tomaatje schreef:

Ok, waarschijnlijk zijn het met de borstel meer klappen, maar daar moet hij meer moeite doen om de hele bil rood te kleuren. ( en beide billen)

Ik trek voor een spanking altijd wel voldoende tijd uit.
Het moet geen haastwerk worden.
Ik vind dat je niet uitsluitend tot bepaalde instrumenten moet overgaan omdat je daardoor tijd kunt besparen.

Het lukt volgens mij niet om met een paddle de hele bil (of beide billen) rood te kleuren.
Volgens mij wordt het eerder plaatselijk blauw.

Wat het kleuren van de billen betreft staat de paddle tot de haarborstel wat mij betreft als de (latex muurverf)roller tot de schilders penseel.
Overigens realiseer ik mij dat ook met een verfroller best wel mooie kunstwerken tot stand zijn gebracht, althans zijn gerestaureerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimevr feb 26, 2010 12:17 pm

Het gaat in dit topic niet om kunst maar om effectiviteit!! Niet vergeten hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:34 pm

Ik kan niet kiezen. Het ligt maar net aan de stemming en aan wat er nog meer gebeurd of gaat gebeuren. Een paddle slaat ig bij mij met een paar keer alle gevoel eruit, maar na veel harde klappen is leer ook weer onvoelbaar.
Met de hand is altijd wel pijnlijk en in wezen meest effectief.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:47 pm

Nou dan stem je toch op met de hand awen, staat ook in het rijtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitimeza feb 27, 2010 3:58 pm

Kan altijd nog, stemmen. Ik denk er over na nog wat ik nu echt vind. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk instrument is het meest effectief? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument is het meest effectief?   Welk instrument is het meest effectief? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk instrument is het meest effectief?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welk instrument
» Welk instrument heb je een hekel aan?
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» Waar val jij qua uiterlijk het meest op bij een vrouw? (alleen in te vullen door mannen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: