Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Klappen krijgen...en uitdelen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente

Aantal berichten : 101

Klappen krijgen...en uitdelen Empty
BerichtOnderwerp: Klappen krijgen...en uitdelen   Klappen krijgen...en uitdelen I_icon_minitimedi maa 31, 2015 6:58 pm

In hoop dit forum weer leven in te blazen, een verhaaltje over mij. Want dit is het hobbyhok toch?

Om precies te zijn; één van mijn favoriete hobbies, naast klappen krijgen, is klappen en schoppen uitdelen.  Twisted Evil

Wat voor raar subje ben ik dan?
Nou, eentje die taekwondo doet!

Ik doe al jaren aan verdedigingssporten, 4 jaar jiu-jitsu, 1,5 jaar karate, en nu inmiddels al 2 jaar taekwondo. Nouja, nu niet want ik heb een enkelblessure  No

Het leukste aan taekwondo is het sparren. Dat gaat er ongeveer aan toe als bij boksen, maar dan inclusief schoppen, en net een graadje liever. Het is een punt sport, dus raken is genoeg, KO mag niet (door iemand KO te slaan word je juist gediskwalificeerd).

Leuk dat ik dat doe, maar wat heeft dat met spanking te maken?
Nou, de manier waarop ik klappen opvang is echt compleet anders.

Als ik over de knie/bank/tafel lig en klappen krijg ben ik een mak schaap. Meer dan "yes sir" komt er dan niet uit en ik zou niet durven tegen te stribbelen.
Als ik in de dojang (koreaanse dojo) bezig ben en een harde klap krijg die pijn doet, schiet ik ineens door in vechtmodus. Hoe harder de klappen zijn die ik krijg, hoe harder ik terug sla/schop. Al blijf ik controle houden over wat ik doe, ik wil niet dat mijn sparringspartner er verwondingen aan over houdt.