Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen

Ga naar beneden 
+2
aphrodite<3
*kim*
6 plaatsers
AuteurBericht
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimema nov 14, 2016 9:12 pm

Ik heb geen spankingpartner of een Dom om het maar zo te noemen.
Laatst had ik een stommiteit begaan door het achteruit rijden tegen de auto van mijn buren te knallen, met als gevolg een flinke deuk en een fijne schuurplek.
Diep balen natuurlijk want de auto is van mijn vader en mij (of eigenlijk van mij) maar staat op mijn vader zijn naam.

En het het stomme is dat het een half jaar eerder ook al is gebeurd bij de auto van andere buren.
Nou dat voel je je heel dom en stom.

Mijn pa ging tegen me tekeer of ik een klein kind was, want het gaat om zijn verzekering.

Ik kon die avond wel janken en voor het eerst dacht ik van had ik nu maar iemand die me eens een flink pak slaag kon geven om me die roekeloosheid af te leren en ook om me gevoelens te laten uiten dmv een goed pak voor mijn billen.

Hebben jullie of heeft iemand dat hier ook wel eens gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimedi nov 15, 2016 10:42 pm

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op ma maa 23, 2020 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimewo nov 16, 2016 8:26 pm

Dat is al gebeurd hoor aphrodite, maar ik was gewoon benieuwd of er hier meer mensen waren die dit herkende.

Het stukje is voor mij afgesloten en de kosten zijn vergoed door de verzekering, en ik lig er niet meer van wakker zoals in het begin.
Gelukkig kunnen buuf en ik goed door 1 deur en ondernemen we samen ook leuke dingen, maar juist daardoor voelde ik me zo rot.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimedo nov 17, 2016 12:11 am

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op ma maa 23, 2020 10:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimedo nov 17, 2016 10:50 am

Heel herkenbaar wat je schrijft. Fijn dat je het voor jezelf hebt kunnen afsluiten.
Ik heb hier ook heel vaak dat ik iets doe waarvan ik later denk dat een pak slaag wel heel erg handig zou zijn om het (voorlopig) niet meer te doen. Maar met een meer vanilla partner is dat erg lastig. Soms geeft hij wel een paar tikken, maar dat is bij lange na niet genoeg voor een echt pak slaag. Het blijft een lastig iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimevr feb 10, 2017 6:57 pm

Lees even "ter vermaak" wat oudere topics door..

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit frustreert. Je weet dat je een pak slaag nodig hebt (om wat voor reden dan ook) maar er is niemand beschikbaar om je dat te geven.
Niemand dus om je weer even op het rechte pad te zetten en ervoor zorgt dat je beter gaat handelen, wat dat dan ook is. Hm, niet zo fijn..

Zat eerder vandaag voor een wat langere rit in de auto en dan heb je tijd om na te denken.
Ik had het dus vandaag andersom; ik had "ineens" zin om iemand een pak slaag te geven.
Gewoon, omdat het kan en omdat ik daar nu zin in had Very Happy

Het gevoel van: "vertel mij waarom je een flink pak slaag nodig hebt en je zult het met liefde krijgen" Wellicht een troost om te weten dat een spanker diezelfde gevoelens en frustratie ook kan ervaren.
Er zat namelijk niemand bij mij in de auto die ik op een verlaten landweggetje of elders eens goed onder handen kon nemen. Zo jammer... roflol





Terug naar boven Ga naar beneden
Kim
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimedo aug 24, 2017 4:43 pm

Het is een reactie op een oude topic zie ik maar allereerst wat vervelend! Van de auto, van je ongehoorde gevoel en de behoefte die je hebt maar niet ingevuld krijgt.

Hopelijk is er inmiddels verandering voor je gekomen, zo niet dan moet er hier toch wel een Dom zijn met jeukende handen na het lezen van je verhaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimezo sep 03, 2017 10:16 am

Nog geen klappen gekregen hebben op je achterwerk na het uithalen van een stommiteit is wel ernstig. Ik ben ook benieuwd, of er inmiddels verandering is gekomen in deze penibele situatie.
Mijn handen jeuken wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitimewo okt 11, 2017 4:55 pm

Hihi, inmiddels zijn we bijna een jaar verder en heb ik al vele malen een pak op mijn achterwerk gehad.
Gewoon voor stommiteiten en ook voor zaken die we hebben afgesproken binnen begeleiding zoals studie en regelmatig sporten, snoepen enz.

En ik moet zeggen dat ik me na zo'n sessie altijd zo heerlijk leeg voel, even weg van alles stress, het opnieuw kunnen beginnen om je doel te behalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen   Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie
» Behoefte
» Is er nog wel behoefte aan dit forum?
» Klappen krijgen...en uitdelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: