Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 vanilla partner warm krijgen voor spankinng

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
dagmar
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitimevr sep 30, 2016 11:16 pm

Ik heb sinds 9 jaar een partner die super bij me past en ook geen problemen heeft tegen mij op te kunnen. Hij is geen spanker en de paar keer dat we het geprobeerd hebben vond hij het lastig, hoewel het de laatste keer beter ging. We hebben twee kleine kinderen en zijn vaak moe. Ik merk dat ik de laatste tijd (zeker een half jaar) dagelijks aan spanking denk.
Ik mis het. Ik heb twee keer een mentor gehad en ook een bsdm relatie, maar die liep stuk omdat we qua karakter niet bij elkaar pasten.
Nu dus met een vanille partner, hij heeft verder ook geen fantasien, dat heb ik in de loop der jaren een paar keer aangesproken. Ik wil namelijk ook best graag iets voor hem doen wat ik misschien niet vanzelf zou uitproberen.

Iemand ideeen? Ik vind het ook lastig het onderwerp aan te snijden. Denk erover mn laptop open te laten staan met een spanking site. En dan even de kamer uit.. Wel als de kinderen op bed liggen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: Re: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitimeza okt 01, 2016 9:48 am

Ik zat enkele jaren geleden met hetzelfde probleem. Mijn partner wist wel dat ik geslagen wilde worden, maar hij wilde me geen pijn doen en daar hield het dan dus ook mee op. Uiteindelijk heb ik hem een lange mail gestuurd met ook een link naar de website over huiselijke discipline (die er helaas intussen mee is opgehouden) en hem uitgelegd waarom ik dat wil, dat het niet gaat om het mij pijn doen, dat het een vorm is om voor mij te zorgen die ik om een of andere reden nodig heb. En toen heeft hij gezegd dat hij het best een keer wilde proberen, omdat hij nu inzag hoe belangrijk het voor mij was. Die ene keer werd nog een keer en nog een keer en nu zou je niet meer geloven dat hij ooit vanilla is geweest. Je moet wel veel geduld hebben en veel met elkaar praten. Je man is geen D, hij heeft de intuïtie niet, de consequentie, hij zal ook niet geneigd zijn om hard te slaan, zeker niet in het begin.
De eerste keer voor ons was wat mij betreft veel te zacht, ik had nauwelijks iets gevoeld. Maar toch ben ik nadien beginnen huilen van geluk omdat ik ein-de-lijk over zijn knie had gelegen. Ik geloof dat dat ook indruk op hem gemaakt heeft, meer nog dan die mail, dat het me zo raakte. Maar na die eerste keer moest ik vooral veel geduld hebben. Geduld tot het een volgende keer gebeurde, geduld omdat het nooit hard was, geduld terwijl hij met zichzelf in het reine kwam omdat hij mij sloeg, omdat hij het leuk begon te vinden,... Dat duurde echt heel lang. En zoals jij ook al aangeeft, kon ook ik alleen maar aan spanking denken. Het was nooit genoeg, maar ik moest geduld hebben. En ik moest ook vaak toppen from the bottom: aangeven wat ik wilde, waarom ik het wilde, waarom hij me zo of zo moest aanpakken,... En aanvaarden dat hij het dan nog soms anders aanpakte, terwijl ik gefrustreerd was omdat "mijn" manier beter zou werken, hem toch laten doen, erin meegaan. Me gedragen na een te lichte straf, niet meer straf uitlokken, omdat ik hem wilde tonen dat het hielp. (Een te lichte spanking krijgen en dan me nog erger gaan gedragen, dat zou hem alleen maar het idee hebben gegeven dat ik door spankings het idee kreeg dat ik zomaar alles kon doen en dat het zijn verantwoordelijkheid was om dat te stoppen, met nog meer spankings,... dat was een verkeerde vicieuze cirkel geweest.) Dat is heel erg moeilijk, maar tegelijk ben ik ervan overtuigd dat het cruciaal is geweest dat ik hem tijd heb gegeven om daarin te groeien, dat ik niet meteen alles verwachtte en met elke ministap in de goeie richting tevreden was en het verdroeg dat er soms ook een stap achteruit werd gedaan.

Dus in het kort: goed aangeven wat je wil, waarom je het wil en daarna heel veel geduld hebben en altijd goed blijven communiceren. Na je eerste gesprek ook niet verwachten dat hij het meteen zal willen doen. Geef hem tijd om het te laten bezinken, om erover na te denken.

Nu ja, dat was mijn ervaring, voor mij heeft het gewerkt, ik hoop dat jij ook een manier vindt!
Terug naar boven Ga naar beneden
dagmar
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: Re: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitimeza okt 01, 2016 12:55 pm

dank je minime voor je uitgebreide verhaal. Ik ben ook op zoek naar een geschikte site waar eea goed is uitgelegd, maar mijn man kan niet heel goed Engels en helemaal geen Nederlands en dat zijn de talen waarop ik het het beste kan uitleggen.

Fijn dat het jou gelukt is! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: Re: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitimedo nov 10, 2016 1:03 am

dagmar schreef:
dank je minime voor je uitgebreide verhaal. Ik ben ook op zoek naar een geschikte site waar eea goed is uitgelegd, maar mijn man kan niet heel goed Engels en helemaal geen Nederlands en dat zijn de talen waarop ik het het beste kan uitleggen.

Fijn dat het jou gelukt is! Smile

En heb je al iets gevonden?

Ik zit overigens in dezelfde situatie als jou en minime...
Praten met elkaar is gewoon heel erg belangrijk. Net zoals voor jezelf uitzoeken wat je nou precies wil en wat je nodig denkt te hebben. Wil je het als straf of meer erotisch, voor de fun? Het makkelijkst om dit aan je man te vertellen is om dit op te schrijven, vaak kun je je dan wat gemakkelijker uiten als wanneer je een gesprek aangaat. Natuurlijk moet je na die brief wel samen in gesprek gaan.

Je laptop open laten staan zou ik niet doen...hij zou daar misschien een verkeerde indruk van kunnen krijgen en het zou hem ook kunnen "overvallen".

Succes! flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: Re: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitimezo apr 29, 2018 4:16 pm

Hoi Dagmar!

Inmiddels heb je dit twee jaar geleden gepost. Hoe staan jullie er nu in?

Liefs, Sari
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vanilla partner warm krijgen voor spankinng Empty
BerichtOnderwerp: Re: vanilla partner warm krijgen voor spankinng   vanilla partner warm krijgen voor spankinng I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vanilla partner warm krijgen voor spankinng
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik hou van spanking, vertel je aan je partner..en dan?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Klappen krijgen...en uitdelen
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?
» Behoefte aan een pak slaag maar het niet krijgen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: