Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Stand van zaken britse censuur

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitimevr mei 01, 2015 11:38 am

Hoe is ook al weer de stand van zaken rond de censuur op verfilming van spanking en caning en het verzet van Pandora Blake en anderen? Zie mijn bericht hier:
http://klaproos.heavenforum.org/t1010-censuur-ccbill-op-weblog-pandora-blake

In 2013 liet Kaelah zichzelf 50 forse slagen met het spaans rietje bezorgen door de heer Ludwig; ze wilde qua hardheid in de buurt komen van de studio’s Lupus en Mood Pictures. Je schijnt voor de film te moeten zoeken bij ‘darker dreams’. De film werd opgenomen door Pandora. Het was een protest tegen de ‘strengere voorwaarden’ van CCBill, die strenge caning niet wil laten faciliteren met hun betaalmogelijkheden.

Vanaf 1 december 2014 hanteert de Britse regering een verbod op het aanbieden van 11 soorten films; het betreft 10 soorten activiteiten, waaronder caning.
Het leidde tot het vertrek van de website van SpankingSarah en meneer Stern naar Spanje.
Begin 2015 besloot Pandora het anders aan te pakken. Ze hebben geld ingezameld tegen de censuur; als protest lieten een aantal dames zich 50 slagen met het spaans rietje aanmeten. Deze zijn gratis te downloaden van Padora’s website. Zie het trefwoord ‘sponsored backlash caning’. Ik heb wel even een abonnement genomen op haar website die qua hardheid in de buurt van Pacific Force zit.
Ik vind het geweldig dat deze vrouw vecht voor deze vrijheden.
Weet iemand hier meer over te vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
kellyrls
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitimevr nov 27, 2015 4:27 pm

Voor zover ik me weet heeft ze haar site moeten sluiten. Ze heeft het ook niet slim gespeeld.

Waar de andere Engelse sites hun operatie buiten Engeland hebben geplaatst en zich rustig op de achtergrond hebben gehouden, heeft Pandora de spotlights op zichzelf doen neerdalen.

Ze was dan ook de eerste die een brief in de bus kreeg dat ze een bijdrage moest betalen of de site offline moest halen. Ze heeft zich hier lang tegen verzet maar uiteindelijk wint de overheid toch.

Het geld dat ze verzameld heeft heeft duidelijk niets geholpen aangezien ze haar site heeft moeten sluiten. Processen kunnen van lange duur zijn uiteraard maar voor zover ik weet vanuit de Britse spankingwereld is er van een proces nog geen sprake.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://real-life-spankings.com spanked-in-uniform.com en custom-
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitimevr nov 27, 2015 6:15 pm

Op haar website staat alleen een tekst, dat ze in beroep gaat, niet hoe de stand van zaken is. Op Fetlife heeft ze al 3 maanden niets meer bericht.
Niet slim gespeeld? Ik onderscheid ook hier de dader en het slachtoffer. De dader bestaat uit een systeem van bekrompen geesten, die de vrijheid van expressie willen beperken zoals in China en die variaties in sexueel gedrag niet erkennen. Dat je daartegen verzet, is alleen maar moedig.
Ook in Nederland hebben we toppen en dalen in sexuele vrijheden, ze zijn niet vanzelfsprekend! Ik hoop dat Pandora weer de kop op steekt met haar spanking kunst.
Terug naar boven Ga naar beneden
kellyrls
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitimema nov 30, 2015 3:28 pm

Afgezien van wat er onder "kunst" in de spankingsector moet worden begrepen doelde ik vooral op handelswijze.

Pandora staat graag in het middelpunt van de belangstelling. Degenen die met of voor haar gewerkt hebben zijn hiervan op de hoogte. Haar benadering was ook met het oog op het verkrijgen van meer reclame voor haar sites. Geloof me maar als ik zeg dat het niet louter om altruïstische redenen was.

Doordat ze die benaderingswijze heeft gekozen is ze dan ook meteen in de spotlights gekomen van degenen die deze wet afdwingen. Andere sites zijn slimmer geweest en hebben zich op de achtergrond gehouden en van de tijd dat velen ertegen protesteerden gebruik gemaakt om ervoor te zorgen dat ze buiten het kader van de wet vielen.

Uiteraard is deze wet belachelijk en een uiterst negatief teken aan de wand. Ik wens het geen van de Engelse webmasters toe. Men kan zich afvragen of men hiermee niet terug gaat naar middeleeuwse taferelen waar de vrouw maar aan de haard moet zitten en geen uiting van seksualiteit mag laten blijken.

Het enige wat ik bedoel is dat ze er ook had tegen kunnen vechten en zichzelf buiten het kader van de wet had kunnen plaatsen. En dat bedoel ik met niet slim spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://real-life-spankings.com spanked-in-uniform.com en custom-
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitimema dec 07, 2015 12:13 pm

Strafhand schreef:
Op haar website staat alleen een tekst, dat ze in beroep gaat, niet hoe de stand van zaken is. Op Fetlife heeft ze al 3 maanden niets meer bericht.
Niet slim gespeeld? Ik onderscheid ook hier de dader en het slachtoffer. De dader bestaat uit een systeem van bekrompen geesten, die de vrijheid van expressie willen beperken zoals in China en die variaties in sexueel gedrag niet erkennen. Dat je daartegen verzet, is alleen maar moedig.
Ook in Nederland hebben we toppen en dalen in sexuele vrijheden, ze zijn niet vanzelfsprekend! Ik hoop dat Pandora weer de kop op steekt met haar spanking kunst.

Ik ben het met Strafhand mee eens. Niet slim gespeeld vind ik een vreemde opmerking in deze context. Volgens mij heeft Pandora er bewust voor gekozen om de strijd aan te gaan met een, m.i bekrompen en beperkend, systeem. Ze heeft hierbij de prioriteit gelegd bij het maken van een vuist en niet bij haar eigen commerciële gewin. Dat is niet 'niet slim' maar dapper. Jammer dat ze slachtoffer is geworden van censuur, en dat anno 2015.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stand van zaken britse censuur Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stand van zaken britse censuur   Stand van zaken britse censuur I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stand van zaken britse censuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Censuur CCbill op weblog Pandora Blake
» Genetisch bepaald of aan te leren?
» 1,3 miljoen euries

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: