Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Een nieuwe service.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Een nieuwe service. Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe service.   Een nieuwe service. I_icon_minitimevr mei 22, 2015 5:18 pm

Ik run al tijden een website met de naam Spankees en biedt sinds kort een nieuwe spanking service aan, deze is geheel kosteloos en gebeurt door spankers in het gehele land en in elke regio.
Hoe werkt dit nu?
Als een meisje of vrouw (of man) een spanking wil dan meld zij zich bij mij aan via een webformulier en vult daar haar of zijn voorkeuren in en ik ga kijken of er in jou regio een geschikte spanker beschikbaar is.
Jij krijgt het profiel van de spankers(s) en neemt contact met hem of haar op en daarna is het aan jullie om het contact verder af te ronden.

Waar ben ik nog meer naar op zoek?

Vrouwen die mannen willen spanken.
Mannen die mannen willen spanken.
Vrouwen die vrouwen willen spanken.


En niet te vergeten vooral vrouwen die over de knie willen gaan en nu zelf veel meer keuze hebben dan ooit!
Als een spanker zich niet aan de afspraken houdt wordt hij verwijderd uit de database!
Dus meiden en vrouwen ga naarSpankees en meld je aan!

Vergeet niet dat dit geheel kosteloos is en het enkel bedoeld is om de drempel voor spanking lager te krijgen en dat spanking voor meer mensen toegangkeljker wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een nieuwe service.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuwe zweep
» Het nieuwe plaatje van leentje
» nieuwe registratie
» Nieuwe start
» Nieuwe instrumenten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: