Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 50 tinten rood

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimeza mei 30, 2015 10:32 am

Ik zou graag een brede lijst willen, behoorlijk lang, met daarin 50 keer een foto van 2 blote billen die van licht naar donder rood kleuren in 50 tinten.
En iedere foto is van een eigen billenkoek sessie, net zo lang totdat alle tinten er zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimema jun 01, 2015 11:39 am

Bedoel je dat je zelf zo'n lijst gaat aanleggen of moeten wij allemaal fotos hier aanleveren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimedi jun 02, 2015 10:28 pm

isis schreef:
Bedoel je dat je zelf zo'n lijst gaat aanleggen of moeten wij allemaal fotos hier aanleveren Wink

Desiderata85 schreef:
En iedere foto is van een eigen billenkoek sessie, net zo lang totdat alle tinten er zijn.

Ik gok zo dat dit betekent dat je geen foto's hoeft te posten en je billen in de anonimiteit kunt laten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimedi jun 02, 2015 11:25 pm

Uomi schreef:
isis schreef:
Bedoel je dat je zelf zo'n lijst gaat aanleggen of moeten wij allemaal fotos hier aanleveren Wink

Nee hoor isis, eigen handwerken zal het om gaan (wat helemaal niet wil zeggen dat ik geen aangeleverde foto's wil zien, graag hoor, voor wie wilt delen). Die je dan als kunstproject kunt inlijsten.

Ik gok zo dat dit betekent dat je geen foto's hoeft te posten en je billen in de anonimiteit kunt laten Wink

Juist Uomi, je gokt correct, hier gaat het om een eigenhandige creatie.
Verschillend getinte afbeeldingen van andermans billen zijn makkelijk te vinden, het zit hem in de eigen creatie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimedi jun 02, 2015 11:34 pm

Hoe kun je 2 personen citeren in 1 bericht eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimedi jun 02, 2015 11:46 pm

Desiderata85 schreef:
Juist Uomi, je gokt correct, hier gaat het om een eigenhandige creatie.
Verschillend getinte afbeeldingen van andermans billen zijn makkelijk te vinden, het zit hem in de eigen creatie Very Happy

Maar mogen meerdere foto's tijdens één spanking ook? Anders zijn de eerste paar foto's wel een beetje saai Razz

Desiderata85 schreef:
Hoe kun je 2 personen citeren in 1 bericht eigenlijk?

Rechtsboven het bericht staat een knopje 'multiquote', daar kun je bij de berichten die je wil quoten op klikken en dan vervolgens op 'reply' en dan staan ze er allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimewo jun 03, 2015 12:49 am

Maar mogen meerdere foto's tijdens één spanking ook? Anders zijn de eerste paar foto's wel een beetje saai Razz

Desiderata85 schreef:
Hoe kun je 2 personen citeren in 1 bericht eigenlijk?

Rechtsboven het bericht staat een knopje 'multiquote', daar kun je bij de berichten die je wil quoten op klikken en dan vervolgens op 'reply' en dan staan ze er allemaal.[/quote]

Ahh, dank u! Very Happy

Maar nee, meerdere foto's mag niet, in dit geval zal het namelijk zo het gaat van heel lichtjes rood naar diep donker rood, en als je meerdere foto's tijdens 1 spanking zal doen, kun je ze allemaal in 1 keer doen.  
Even als voorbeeld, stel jij werkt mee eraan, kan ik je 2 klappen geven, mooi heel licht tintje.. klaar. Maar het hele proces, van heel licht en je denkt hmm saai tot aan de laatste zoveel waarbij je denkt oww mijn hemel ja!, lijkt mij een mooi trofee! Voor mij zijn billen trouwens nooit saai hoor, in welke kleur ook! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimewo jun 03, 2015 12:59 am

Ah, je wil ze allemaal van een persoon Idea Om de een of andere reden dacht ik dat je ze allemaal van iemand anders wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitimewo jun 03, 2015 1:12 am

Uomi schreef:
Ah, je wil ze allemaal van een persoon Idea Om de een of andere reden dacht ik dat je ze allemaal van iemand anders wilde.


Oh, maar dan heb ik het niet helemaal duidelijk beschreven:
Ik spank zelf, en ik zou ook met alle liefde in de wereld 50 verschillende dames spanken, maar voor dit project is 1 voldoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





50 tinten rood Empty
BerichtOnderwerp: Re: 50 tinten rood   50 tinten rood I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
50 tinten rood
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?
» invloed van het boek `vijftig tinten grijs`
» Even voorstellen
» If a Woman Needs It, Should She Be Spanked?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: