Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Saars studeerkamer

Ga naar beneden 
+9
celine
Alex
tomaatje
spankie
dawn
isis
leentje
W
Admin
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 31

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimema maa 01, 2010 9:55 pm

Beste mensen,

ons is ter ore gekomen dat saartje in pm-berichten onder jullie leden probeert te werven voor haar eigen forum, "Studeerkamer". Zij verzond daarbij het volgende bericht:

hoi (naam),

ik heb ook een eigen forum over spanking en andere BDSM zaken.
het is een soort van besloten forum: iedereen die kan bewijzen dat ie een "mens" is, mag erop:
voordeel is wel dat mensen die geen lid zijn, ook niet mee kunnen lezen.

ik wens je graag van harte welkom op www.studeerkamer.net

liefs,
saartje

Wij begrijpen de geheimzinnigheid niet zo goed. Wij zouden willen zeggen: zet een algemene link neer, zodat geïnteresseerden kunnen gaan kijken. Op deze manier voelt het voor ons een beetje stiekem en "achter onze rug om". Dat vinden we niet prettig. Daarom dit bericht, waarin iedereen die saartjes forum wil gaan bekijken op de link kan klikken.

Saartje wensen wij net zo'n leuk en druk forum toe als Klaproos, waarop vele spanko's een uitlaatklep zullen vinden, en wij hopen dat ze daar hier verder in alle openheid over zal communiceren.

Groeten,

jullie aller

Admin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://klaproos.heavenforum.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimema maa 01, 2010 10:40 pm

Admin schreef:
ons is ter ore gekomen dat saartje in pm-berichten onder jullie leden probeert te werven voor haar eigen forum, "Studeerkamer".
Hee! Ik heb niets gehad! Nou ja zeg.
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimema maa 01, 2010 10:44 pm

Roddel, roddel, W is niet uitgenodigd, heb je het al gehoord?
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 12:40 am

Ik ook niet! Tsssssssss............. W dan moeten wij samen maar een club oprichten! Twisted Evil
bij roddelen hoort ook wij-zij denken natuurlijk he...(isis heeft er verstand van Razz )
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 12:54 am

En wat wordt dat voor club? De studeerkamer-outcastsclub? Laughing
Gast
Gast

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 1:48 am

Ik kreeg idd deze uitnodiging ook, erg bijzonder.
spankie
Watje
Watje
spankie

Aantal berichten : 24

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:32 am

Denk dat het erg stil is op de stuudeerkamer van saar maar dat is volgens mij niet zo vreemd .

spankie
dawn
dawn

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 12:30 pm

Hoezo dat, spankie?
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Aantal berichten : 280

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 1:35 pm

Ik vind het persoonlijk niet juist om er zo over te praten als je daar met problemen bent weg gegaan. Maar ik ben ook wel benieuwd naar je reden. Ja, er zijn in het verleden fouten gemaakt, maar dat betekent niet dat het nu weer zo zal gaan. Misschien hebben ze er wel van geleerd.

Overigens snap ik ook niet zo goed waarom er geen link werd geplaatst naar het forum als het een openbaar forum is geworden. scratch
W
W

Aantal berichten : 3726

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 1:51 pm

Ik snap er sowieso niet zoveel van. Wat is dat studeerkamer-forum precies? Kan iemand een soort samenvatting van de sfeer daar geven?
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
dawn

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 2:01 pm

Eigenlijk is dat natuurlijk aan saar zelf. Maar goed, mijn indruk is dat het tot voor kort een forum was met een heel aantal aardige on topic draadjes en discussies en verder veel onderling gegrap. Je zag er behoorlijk wat bekenden en ook veel onbekenden. Zeer recent is het oude forum gewist en is studeerkamer een openbaar forum geworden, met uiteenlopende categorieën, variërend van spanking tot huiselijke discipline tot Total Power Exchange tot klierhoekjes. Van alles wat dus. Veel van de oude leden zijn echter (nog) niet terug en dus is het er tot nu toe erg stil.
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 2:04 pm

Ze hebben een nieuwe start gemaakt, dus ik zou zeggen, ga eens kijken. Dan ben jij 1 van degenen die de sfeer gaat bepalen voor de toekomst. Volgens mij heeft het weinig zin om naar het verleden te kijken als het een nieuwe start is.
spankie
Watje
Watje
spankie

Aantal berichten : 24

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 6:17 pm

Ik wist niet dat er een nieuwe start was en iedereen is natuurlijk vrij om er te gaan kijken .

Ik zal het alleen niet doen ik bedoelde het ook niet echt vervelend hoor.

en ik wens saar veel sucees met haar nieuwe start

spankie
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:14 pm

Ach laten we er in ieder geval voor zorgen de sfeer hier leuk en gezellig te houden, tenslotte willen we hier ook graag een forum van maken waar we ons allemaal thuis voelen sunny
dawn
dawn

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 8:56 pm

Amen.

Smile
Gast
Gast

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 10:04 pm

het staat toch ook in mijn voorstelberichtje?
daar staat: kijk ook op www.studeerkamer.net
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 10:09 pm

Klopt, had ik ook niet gezien. Maar in ieder geval heb je nu gratis reclame. Wink

Of nou ja, gratis, bij spanko's weet je het nooit, voor je het weet kost het ineens 20 klappen met de paddle of zo. Razz
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 31

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 10:14 pm

saartje schreef:
het staat toch ook in mijn voorstelberichtje?
daar staat: kijk ook op www.studeerkamer.net

Dat kan en dat is prima. Maar ik denk dat je wel begrijpt wat we bedoelen.
http://klaproos.heavenforum.com
Gast
Gast

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 10:22 pm

ik heb alleen maar een paar mensen die ik nog niet kende een berichtje gestuurd om ze te wijzen op ons forum.
ik vind het niet zo leuk dat ik nu beschuldigd word van "stiekem gedoe"
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimedi maa 02, 2010 11:07 pm

Ach weet je saar, we willen niemand beschuldigen. Maar het kwam op ons niet zo leuk over dat je via pm berichtjes reclame gaat maken voor je eigen forum. Zelf vind ik zoiets een beetje not done. Maar goed, ik ga verder uit van je goede bedoelingen hoor.
En ik denk dat iedereen hier nu in ieder geval wel op de hoogte is van het bestaan van je forum.
Alex
Watje
Watje
Alex

Aantal berichten : 5

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimewo maa 03, 2010 12:14 am

ik wilde je net vragen waarom je de moderatoren dan hebt overgeslagen bij het uitnodigen voor je forum, maar je hebt heel slim de frase ' mensen die ik nog niet kende' ingepast in je berichtje.

Van Dale : stie·kem bn, bw 1 heimelijk: ~ weglopen 2 geniepig: een ~e jongen

Twisted Evil
Alex
Watje
Watje
Alex

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimewo maa 03, 2010 12:18 am

en verder BLIJFT het een schande dat je W niet hebt uitgenodigd!

Van Dale: schan·de de; v(m) beschamende toestand: het is een ~
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimewo maa 03, 2010 12:23 am

En mij en mij en mij en mij bounce bounce bounce bounce Razz
Alex
Watje
Watje
Alex

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimewo maa 03, 2010 12:26 am

woorden schieten hier te kort......

Van Dale: got·spe de; m -s brutaliteit: wat een ~
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 164

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitimeza apr 17, 2010 12:48 pm

Vijfentwintig van de cane op je billen saartje, en het is je vergeven. ('Cool')
Gesponsorde inhoud

Saars studeerkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer I_icon_minitime

Saars studeerkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Roddelhoek-
Ga naar: