Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Saars studeerkamer

Ga naar beneden 
+9
celine
Alex
tomaatje
spankie
dawn
isis
leentje
W
Admin
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

Saars studeerkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 2:02 pm

Alex schreef:
en verder BLIJFT het een schande dat je W niet hebt uitgenodigd!
Ze vond me te eng, denk ik. En dat ben ik ook! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy

Aantal berichten : 630

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 7:49 pm

celine schreef:
Vijfentwintig van de cane op je billen saartje, en het is je vergeven. ('Cool')

Maar dan toch wel op de BLOTE billen, want anders telt het niet.

We zien de resultaten er van graag op de site tegemoet. Very Happy
http://www.londonspankdaddy.com
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 164

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 17, 2010 8:51 pm

Natuurlijk op de blote billen, anders is het op de broek/rok/slip.
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt

Aantal berichten : 91

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 18, 2010 11:32 pm

MMM ik wil hier eigenlijk toch nog op reageren. Je kan het eens zijn met saar of niet. En wel of niet zo blij zijn met haar manier van mensen werven. Maar wat ik heel storend vind is dat er gequote wordt uit een pm bericht. Die reactie had ook naar haar persoonlijk gekund en volgens was dat niet in een topic nodig geweest.

groetjes spijtebijt
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 18, 2010 11:35 pm

Ik ben het niet helemaal met je eens spijtebijt. Het is gequote uit een pm daar heb je gelijk in. Maar wel een pm die aan heel veel mensen is gestuurd en waar geen prive info in stond. Prive informatie zullen we nooit hier zomaar op het forum posten. Maar daar was absoluut hier geen sprake van.
Verder is ook aangegeven dat het niet om de inhoud van de boodschap ging, alleen om de manier waarop er mee om is gegaan. Bovendien hebben wij vragen gehad over dit pm bericht en mede daarom wilden we er aandacht aan besteden.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

Aantal berichten : 149

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 3:20 pm

Precies Celine. Maar wij willen wel bewijs, dus webcam aan.... en posten.
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 4:19 pm

Deepdiver schreef:
Precies Celine. Maar wij willen wel bewijs, dus webcam aan.... en posten.

Je bedoelt toch saar haar webcam hoop ik, want ik heb er geen.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 6:24 pm

Natuurlijk bedoel ik Saar, want daar ging je voorstel toch over.

Maar....je brengt mij wel op andere ideeen....zeker bij jou zou ik dat ook wel eens....ik heb nog wel een webcammetje liggen.... Twisted Evil
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 9:30 pm

Deepdiver schreef:
Natuurlijk bedoel ik Saar, want daar ging je voorstel toch over.

Maar....je brengt mij wel op andere ideeen....zeker bij jou zou ik dat ook wel eens....ik heb nog wel een webcammetje liggen.... Twisted Evil

Slik,,,, welke andere ideeen dan ?
Er is toch niets bizonders aan, om mij te zien typen voor mijn computer.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 10:03 pm

Nou, lijkt mij gewoon heel interessant om je , dan maar, achter je computer te zien typen....in broek/rok/slip....desnoods. Bedoelde ik dat.....?

Wanneer wil je het webcammetje komen halen? Surprised
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 10:47 pm

Weet je celine, wij spanko mannen vinden het leuk om naar spanko vrouwen te kijken. Wat ze verder ook doen. Die zijn namelijk heel interessant voor ons spanko mannen, spanko vrouwen.

Hoe dat komt weet ik eigenlijk ook niet. Maar interessant zijn ze.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:24 pm

W. verwoord wat ik bedoel, het gaat helemaal niet om spanking, hoe kom je erbij.

Wij willen alles van jullie weten, de spankovrouw, gewoon de hele dag door. Typen, koffiezetten, administratie, doen, alles, werken. Spanko vrouwen doen dat toch anders dan niet spankovrouwen...zij zet net even anders koffie dan een ander...toch wel, in onze ogen dan. Vandaar een webcam in alle ruimtes van het huis, met subsidie misschien. Dat helpt ons een stuk verder, waarvoor dank.
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:28 pm

Deepdiver schreef:
zij zet net even anders koffie dan een ander...
Nee, dat denk ik toch weer niet.

Hoewel, de koffie is misschien wel lekkerder. Of de appeltaart. Spanko vrouwen kunnen ontzettend goed appeltaart bakken, heb ik me laten vertellen.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimema apr 19, 2010 11:48 pm

Jawel W, hun koffie smaakt gewoon anders, geloof me nou, anders, lekkerder ....in mijn ogen dan, vooral als ze weer wegloopt terug naar de keuken en ik zie haar gaan... dan is de koffie oneindig veel lekkerder dan die van bv. mijn moeder. Daar heb ik dat nou nooit bij en toch had zij ook wel lekkere koffie hoor, maar toch... koffie van spankovrouwen is gewoon lekkerder.
En appeltaart ja, ook lekkerder en biefstuk en spruitjes, ook allemaal lekkerder!!!! Maar waarom? Dat is de vraag?
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:15 am

Deepdiver schreef:
Maar waarom? Dat is de vraag?
Dat van die appeltaart dat weet ik. Omdat ze wedstrijdje doen. En de winnares krijgt een spanking. Of juist geen spanking. Of zoiets. Maar het is dus een wedstrijdje.

En ik kan je verzekeren: die appeltaart is echt geweldig!

[slijm]Vooral die van iris.[/slijm] Maar nee echt, die is echt heel lekker hoor.
iris
Watje
Watje
iris

Aantal berichten : 17

BerichtOnderwerp: appeltaart   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 12:46 am

dank je, dank je W Very Happy Uiteraard is de mijne lekker chilly

Ik zal bij gelegenheid er weer eens eentje bakken.

groetjes, iris
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 2:46 am

Slim van je W. , het is een wedstrijd..de competatieve, sportiefingestelde spankovrouw.
(dat geeft overigens wel weer harde , ronde...sorry andere rubriek).

Misschien moeten we dat doen, een appeltaartbak-wedstrijd. Een beetje in de setting zoals de Amish dat in Amerika doen, bij een "barnraising". Mannen bouwen de schuur en de vrouwen stallen hun taarten uit op een tafel met geblokt tafelkleed en kijken heel trost en kuis..natuurlijk. Je ziet daar alleen nooit dat de winnares dan van de oudste ouderling een medaille krijgt, een bos bloemen en een ferme spanking. Merkwaardig, want wij hadden net vastgesteld dat daar de taart nog lekkerder van wordt....

Maar goed, alle dames op dit forum taarten bakken, op een rijtje, proeven natuurlijk en dan doe ik de medailles en de bloemen en en dan doe jij, W. ...
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 9:52 am

Speciaal voor Deep Diver:

Amish spanking

(Er was nog een andere leuke, maar die kan ik niet vinden. Volgt later.)

Ik dacht trouwens dat de Amish geweldloos waren? Neutral Nou ja, om eerlijk te zijn stelt dit ook niet veel voor... Smile
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 20, 2010 11:27 am

Dank je Dawn!!

Erg leuk filmpje, een van mijn favorieten, maar toch bedankt. Lekker HD en een beetje tuttig en toch erg opwindend. Het "onze vader..." terwijl je op je billen krijgt.
Wat wil je nog meer.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 6:51 pm

ik ga niets posten en vooral al geen foto's Evil or Very Mad
ik ben met hele andere dingen bezig op dit moment.
W
W

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 7:43 pm

saartje schreef:
ik ga niets posten en vooral al geen foto's Evil or Very Mad
ik ben met hele andere dingen bezig op dit moment.
Wat ontzettend zielig! Waar ben je dan mee bezig, saar?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 7:48 pm

met mijn eigen bruiloft
ik heb ook gevraagd om me als lid te laten verwijderen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 7:49 pm

leentje schreef:
Ik ben het niet helemaal met je eens spijtebijt. Het is gequote uit een pm daar heb je gelijk in. Maar wel een pm die aan heel veel mensen is gestuurd en waar geen prive info in stond. Prive informatie zullen we nooit hier zomaar op het forum posten. Maar daar was absoluut hier geen sprake van.
Verder is ook aangegeven dat het niet om de inhoud van de boodschap ging, alleen om de manier waarop er mee om is gegaan. Bovendien hebben wij vragen gehad over dit pm bericht en mede daarom wilden we er aandacht aan besteden.

heel veel mensen? Evil or Very Mad
je hebt het helemaal mis, leentje, maar ik ga hier niet meer op in.
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 7:59 pm

Ik heb de indruk dat saartje op haar teentjes is getrapt .('Shocked')
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt

Aantal berichten : 91

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 8:06 pm

Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen eigenlijk.

groetjes spijtebijt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 2 I_icon_minitime

Saars studeerkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Roddelhoek-
Ga naar: