@ Dawn:
Toch nog even serieus, op het thema waar dit draadje oorspronkelijk over ging. Ik vindt dat iedereen, ook de moderatoren, correct hebben gereageerd en op milde, maar duidelijke wijze hun mening hebben gegeven. Laten wij niet vergeten dat e.e.a. begon met een "faut pas" ( in de into notabene) van betrokkene, die daarna met een eenvoudig "sorry, verkeerd ingeschat" helemaal rechtgezet had kunnen worden. Ook dat laatste is niet gebeurt.
Dat er daarna over hele andere zaken gesproken en gegrapt is, is misschien maar goed ook en toont inderdaad dat de zaak, die van aanvang aan al niet goed was, ondanks uitblijven van een simpel excus eigenlijk, voor alle anderen, toch was afgedaan. En dat is goed. Als betrokkene boos, kwaad, nijdig het forum verlaat om de verkeerd, haar convenierende motieven, is dat haar zaak. Maar toont weinig vermogen tot echte zelfreflectie.
Ik heb even nagedacht of en zo ja , hoe ik nog zou reageren op deze aangelegenheid. Ik vindt dat er op een forum ook kwinkslagen en grapjes gemaakt moeten kunnen worden, zolang dat repectvol en correct naar iedereen toe gebeurt. In dit geval hebben alle posters, maar ook de moderatoren naar mijn mening dat gewoon gedaan.
Laten wij oorzaak en gevolg niet met elkaar verwarren en ons niet verexcuseren waar dat niet nodig is.