Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Saars studeerkamer

Ga naar beneden 
+9
celine
Alex
tomaatje
spankie
dawn
isis
leentje
W
Admin
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
W

Aantal berichten : 3726

Saars studeerkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimedo apr 22, 2010 10:51 pm

Oh jee, saar toch. Wij zitten alleen een beetje te keten, niet meer hoor. Althans ik niet. Het is geen aggressie.

Maar als je echt gaat trouwen: gefeliciteerd! En dat meen ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimevr apr 23, 2010 1:54 am

Ik vind het jammer dat saartje vanwege een beetje gegrap dat niet eens echt over haar ging heeft besloten haar lidmaatschap op te zeggen. De oorspronkelijke discussie was al lang en zonder enige hard feelings (in elk geval onzerzijds) gesloten. Wat er de laatste dagen hier gepost werd, was een beetje geklier over en weer door een aantal mensen die saar waarschijnlijk niet eens kennen. Ik ben ervan overtuigd dat het onschuldig bedoeld was en niet om iemand te sarren of in een kwaad daglicht te zetten. Maar uiteraard is saartje vrij haar eigen conclusies te trekken.
En... veel plezier met de voorbereidingen voor de bruiloft gewenst!
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 24, 2010 4:31 pm

dawn schreef:
Speciaal voor Deep Diver:

Amish spanking

(Er was nog een andere leuke, maar die kan ik niet vinden. Volgt later.)

Ik dacht trouwens dat de Amish geweldloos waren? Neutral Nou ja, om eerlijk te zijn stelt dit ook niet veel voor... Smile

Best een leuke vent zeg!! Very Happy Wel jammer van die bakkebaarden...maar verder, leuke man die zo te zien goed kan slaan!
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

Aantal berichten : 149

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 24, 2010 5:56 pm

Die bakkebaarden zijn volgens mij aangeplakt, dus die kunnen er vanaf denk ik. Vindt wel dat hij inderdaad nog aan de milde kant slaat, maar hij is nog jong, dus moet nog beetje bijleren.... maar dan en zonder bakkebaarden...begint dat dan een beetje in de richting te komen, Isis?

Doe jij zo'n kuis kapje op en een brilletje...Amish op de Veluwe...(ook voor de Wii)
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 24, 2010 6:14 pm

@ Dawn:

Toch nog even serieus, op het thema waar dit draadje oorspronkelijk over ging. Ik vindt dat iedereen, ook de moderatoren, correct hebben gereageerd en op milde, maar duidelijke wijze hun mening hebben gegeven. Laten wij niet vergeten dat e.e.a. begon met een "faut pas" ( in de into notabene) van betrokkene, die daarna met een eenvoudig "sorry, verkeerd ingeschat" helemaal rechtgezet had kunnen worden. Ook dat laatste is niet gebeurt.
Dat er daarna over hele andere zaken gesproken en gegrapt is, is misschien maar goed ook en toont inderdaad dat de zaak, die van aanvang aan al niet goed was, ondanks uitblijven van een simpel excus eigenlijk, voor alle anderen, toch was afgedaan. En dat is goed. Als betrokkene boos, kwaad, nijdig het forum verlaat om de verkeerd, haar convenierende motieven, is dat haar zaak. Maar toont weinig vermogen tot echte zelfreflectie.
Ik heb even nagedacht of en zo ja , hoe ik nog zou reageren op deze aangelegenheid. Ik vindt dat er op een forum ook kwinkslagen en grapjes gemaakt moeten kunnen worden, zolang dat repectvol en correct naar iedereen toe gebeurt. In dit geval hebben alle posters, maar ook de moderatoren naar mijn mening dat gewoon gedaan.
Laten wij oorzaak en gevolg niet met elkaar verwarren en ons niet verexcuseren waar dat niet nodig is.
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 24, 2010 7:15 pm

Inmiddels heb ik wel pm contact met saartje gehad. Ze is op het moment erg bezig met de voorbereidingen van haar bruiloft en is (er gaat zoals gebruikelijk het een en ander mis) daardoor wat gespannen en wat meer kort door de bocht dan gebruikelijk. Ze blijft voorlopig als gast meelezen en zal zich wellicht in een later stadium opnieuw registreren. Ik denk op zich niet dat iemand verkeerd heeft gehandeld, maar we blijven allemaal mensen en moeten daarom toch proberen voorzichtig met de gevoelens van anderen om te gaan. Wat mij betreft is de kous hiermee af.
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitimeza apr 24, 2010 7:36 pm

Zeker Leentje, eens! en verder inderdaad klaar.

groet,

Dd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Saars studeerkamer   Saars studeerkamer - Pagina 3 I_icon_minitime

Saars studeerkamer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Roddelhoek-
Ga naar: