Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 sub (f) zoekt Dom (F) - me klein mogen voelen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

sub (f) zoekt Dom (F) - me klein mogen voelen...    Empty
BerichtOnderwerp: sub (f) zoekt Dom (F) - me klein mogen voelen...    sub (f) zoekt Dom (F) - me klein mogen voelen...    I_icon_minitimeza okt 07, 2017 12:49 pm

Hoi allemaal,

Ik ben kythana, een 31-jarige (Belgische) sub, volgens mij vooral "spankee", misschien zelfs "little"... Ik kan er niet altijd even goed aan uit... :-)
Al enkele jaren vertoef ik in het bdsm-milieu en ik heb enkele leuke ervaringen gehad, maar dat bleef meestal bij een enkel contact. Verder heb ik een ronduit foute D/s-relatie achter de rug. Ik heb het er dus wat mee gehad. Graag zou ik een stabielere D/s willen vinden.
Wat ikzelf zoek in een D/s-relatie is de kans om me klein te mogen voelen,... Dat kan onder diverse vormen. Ik hou erg van spanking op de blote billen en graag over de knie, in de hoek staan met mijn broekje op mijn enkels, maar ook van knuffelen, dicht tegen iemand aan mogen kruipen, door de haren gestreeld en in bed gestopt worden...
Zelf ben ik onzeker en niet de gemakkelijkste in de omgang, ik over reageer soms, ben impulsief, en heb het moeilijk om mijn plek te vinden in een groep/relatie, ik heb wat regelmaat en aandacht nodig, maar ik begrijp dat dat niet voor iedereen zo evident is om mij dat te bieden.
Wat je kan verwachten van mij is vooral liefde, trouw, en (tot op zekere hoogte) gehoorzaamheid ;-) Als er een juiste klik is en er is een toekomstperspectief dan kan ik je snel graag zien en aan je gehecht raken.
Over seksuele wensen of ideeën kan ik niet echt iets kwijt. Ik ben zeer zeker lesbisch, maar verder moet ik het allemaal zelf nog wat uitzoeken. Wat nu primeert is de juiste D/s-relatie vinden.

Mocht je hier eventueel iets voor voelen, is een "pm" zeker welkom. :-)

Lieve groetjes,
kythana.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
sub (f) zoekt Dom (F) - me klein mogen voelen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» klein zijn
» Koppel zoekt D (v)
» Gezocht: Lief klein meisje die harde straf nodig heeft
» sub (20) zoekt dom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: