Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking zonder toeters en bellen, facial expression

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimewo feb 28, 2018 4:57 pm

Ouderwetse, stevige spanking is mijn ding. Geen toeters en bellen als leer, zwepen, canes, etc. Gewoon met de hand en bij uitzondering een leren riem. Spanking voor straf (op basis van afspraken), maar rollenspel kan ook leuk zijn. Verder kan een spanking ook gewoon als ontspanning werken (voor beide 'partijen').

De spankee gaat over de knie of op handen en knieën. Kont goed omhoog (ietwat vernederend qua houding voor sommigen). Mooie spijkerbroek, maar ook een sweat pants of pyjamabroek vind ik mooi/fijn (vraag me niet waarom!). Geen string! Juist een mooie, dunne, witte slip die ietwat omhoog kruipt. Prachtig.

Verder vind ik facial expressie erg mooi. Sommige spankees kunnen met hun gezichtsuitdrukking een gevoel van pijn gecombineerd met genot en verlangen (naar meer) uitdrukken. Heerlijk.

P.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimeza maa 03, 2018 10:21 pm

DeHeerPee schreef:
Geen toeters en bellen als leer, zwepen, canes, etc. Gewoon met de hand en bij uitzondering een leren riem.

Krijg je dan niet heel snel pijn aan je hand Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimeza maa 03, 2018 11:16 pm

Nee, vooralsnog weinig last van gehad. Heb wel sterke handen en vrij veel kracht in mijn armen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimewo maa 14, 2018 10:41 pm

Mooi verwoord.
Voor mij is er dan wel de variant: mèt toeters en bellen, dus met instrumenten, inderdaad vanwege pijnlijke handen.
En die spijkerbroek die kan bij voorbaat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Spanking zonder toeters en bellen    Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimedo maa 15, 2018 2:47 am

Beste DeHeerPee,

Ik snap helemaal wat je beschrijft als wat je zelf een super fijne, of zelfs sensuele setting vind om te zien of zelf te doen. Ik zelf hou er boven alles qua settings het meest van om een spanking te zien gegeven worden op een strakke jeans, of spandex, meer nog dan een paar blote billen, hoe mooi ook, een echt mooi passende strakke Levi of spandex en aanverwanten zijn toch spannender voor mij.
En ik zie ook hoe sexy het is om de gezichts uitdrukkingen te zien van een mooie meid die de erotische kant laat zien en pijn kan combineren met plezier wanneer ze billenkoek krijgt.

Je bent dus niet alleen, ik ben een medestander, en ik ben best blij dat ik jou tekst net las, want ik heb het idee dat de meerderheid de voorkeur heeft voor de hardere varianten.

Terug naar boven Ga naar beneden
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimedo maa 15, 2018 11:24 am

Beste Desiderata85 en Strafhand,

Dank voor jullie reacties. Leuk.

Kan me erg vinden in jouw comments Desiderata85. Zeker sexy om een (mooie) dame pijn en genot te zien uitdrukken (gezichtsuitdrukking). Zijn van die details die voor mij belangrijk zijn. Houding / positie tijdens de spanking vind ik ook belangrijk.

Spanking op een mooie spijkerbroek of een sweat pants, etc. kan voor mij voldoende zijn. Al vind ik het ook mooi om de betreffende broek kordaat van haar kont te trekken om vervolgens de spanking voort te zetten op ondergoed of de blote billen.

Groet,
P.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitimedo maa 29, 2018 5:12 pm

Voor mij is het als sub soms niet afdoende om alleen met de hand geslagen te worden, het ligt natuurlijk ook aan de reden waarom je het pak slaag krijgt, maar om met een schone lei te beginnen heb ik soms net wat meer nodig dan alleen een pak slaag met de hand.

Nou hoef ik bij mijn D daar ook niet om te vragen want hij gebruikt graag allerlei hulpmiddelen en ook al vervloek ik soms de paddel of de haarborstel, toch merk ik wel dat het mijn hoofd weer even leeg maakt, ontstrest en dat ik weer met een schone lei kan beginnen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spanking zonder toeters en bellen, facial expression Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking zonder toeters en bellen, facial expression   Spanking zonder toeters en bellen, facial expression I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking zonder toeters en bellen, facial expression
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zonder klappen!
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spoorloos
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: