Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Gestraft door een vrouw

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitimevr mei 04, 2018 1:07 pm

Met een snelle beweging zette Dave zijn fiets tegen het kale ijzeren hekje aan.
Hij voelde nu voor het eerst zijn zenuwen door zijn lijf gieren. Zonder er te veel bij stil te staan liep hij het paadje op wat naar haar voordeur leidde. Hij deed zijn hand omhoog om aan te bellen. Maar net voor hij wilde aanbellen hoorde hij boven zijn hoofd een stoel kraken. Hij keek op en zag haar op het balkon. Haar lange jurk zwierde om haar benen.
"Ik kom naar beneden."
Ze heeft een heerlijke rustige en kalme stem.
Dave slikte en streek met zijn handen over zijn broek.
Al snel deed ze de deur open.
"Hoi Dave, kom binnen."
Ze gaf hem drie zoenen en knikte hem vriendelijk toe.
Wat verlegen liep hij achter haar aan de lange gang door naar de woonkamer en ging op zijn inmiddels vertrouwde plekje zitten.
Hij hoorde Emily in de keuken rommelen. Niet veel later kwam ze terug met koffie.
"Het ging dus niet zo lekker?" ​
Ze liet er geen gras over groeien. Met haar blauwe ogen keek ze he​​m doordringend aan.
"Eeuhh.. Nee niet echt eigenlijk."
"Niet echt?
"Nou.. Nee eigenlijk helemaal niet."
Ze knikte. Even was het stil.
"Je weet wat de gevolgen zijn"
Dave knikte.
"Drink je koffie op."
Emily stond op en zette een eetkamerstoel midden in de woonkamer. Daarna deed ze de tuindeuren dicht en sloot de gordijnen.
Achter de stoel die midden in de woonkamer stond bleef ze stil staan. Ze legde haar handen kalm op de rugleuning.
Ongemerkt bleef hij naar haar handen kijken. Mooie vrouwelijke slanke handen had ze. Maar wat een kracht en doorzettingsvermogen.
"je mag in de hoek gaan staan."
Hij voelde zich klein worden. Maar luisterde direct. Wat ongemakkelijk liep hij voor haar langs naar de hoek van de woonkamer.
Hij voelde hoe ze hem na keek. Al snel stond hij in de hoek.
"Waarom lukte het nou niet Dave? Zo moeilijk is het toch niet?"
Het leek wel of ze teleurgesteld in hem was. Waarom lukte het nou niet om af te vallen?
"Ik vroeg je wat Dave."
Haar stem werd wat strenger.
"Sorry. Ik eehh.. het lukte gewoon niet. Vrienden Enzo."
Hij hoorde zelf hoe hij stond te stuntelen.
"Ik ga hier niet nog meer woorden aan toe voegen. Je weet hoe ik hier over denk en wat je kan verwachten."
Ze ging zitten en klopte op haar benen.
"Je mag voor mij komen staan."
Beschaamd liep hij op haar af en dwong zichzelf om haar aan te kijken.
"Je gaat er van lusten jongen, je gaat de komende maand je stinkende best doen. Ik heb nu niet het gevoel dat je je je voor 100 % inzet. Ik ben teleurgesteld in je."
Dave slikte. Haar woorden kwamen binnen. Hij voelde zich dom. Ze had hem de afgelopen maanden zo geholpen met al haar tips en het hem zo makkelijk mogelijk gemaakt. Maar hij was te laks geweest om er echt naar te leven.
Ineens pakte ze zijn hand en werd hij langzaam maar dwingend over haar knie gelegd.
Ze legde een hand op zijn rug. Ze wachtte even. En begon toen met enige regelmaat op zijn billen te slaan.
Dave liet zijn hoofd zakken en probeerde zijn bonkende hart tot rust te laten komen.
Al snel kwamen de klappen harder aan. De opwarmen ging langzaam over in een echt pak slaag. Niet dat het pijn deed. Hij vond het eigenlijk wel..
"Je voelt hier nog niet veel van hè? Je kan gaan staan."
Ze hielp hem bij het opstaan. Wat onhandig ging hij voor haar staan.
Hij zag hoe haar handen naar zijn riem gingen die ze in een vloeiende beweging los maakte.
In een paar seconden had ze zijn broek los en voelde hij hoe zijn broek naar beneden gleed. Ongemerkt deed hij zijn handen voor zich. Maar Emily pakte hem bij zijn arm en trok hem voor de tweede keer die avond over haar knie.
Gelijk voelde hij dat het menens was. Dit was geen opwarming meer.
Met veel meer kracht dan eerst sloeg ze alle plekjes van zijn witte billen rood. Haar tempo was hoog.
Terwijl hij probeerde stil te liggen was hij verbaasd over hoe lang ze het vol hield om zo hard en snel te slaan. Hij balde zijn vuisten en kneep zijn ogen dicht. Wanneer nam ze zelf even pauze? In een reflex ging zijn hand beschermend naar achteren.
"Handen naar voren Dave. En laat ze niet nog een keer zien."
Hij hoorde hoe ze naast zich iets pakte.
Klets! Ze haalde hard uit met -door zijn gevreesde- haarborstel.
In een snelle beweging lagen zijn beide handen voor zijn billen.
Beschaamd trok hij ze ook gelijk weer weg. Hij had ontzag voor de haarborstel en niet zo'n klein beetje ook.
De tweede klap kwam nog harder aan. In gedachten zag hij zijn billen al vuurrood voor hem. Hij beet op zijn lip. Dit was niet leuk meer.
Emily verhoogde het tempo.
Dit ging hij niet volhouden. Zijn been ging de lucht in. Emily klemde haar benen stevig over de zijne en ging onverstoorbaar verder.
Zijn handen vlogen regelmatig naar achteren maar Emily duwde ze beslist weer weg.
Een onverwachte kreun ontglipte zijn lippen. Een eerste pijnkreetje volgde.
Eindelijk stopte ze even.
"Jij bent diegene die het moet doen Dave. En doe het dan ook."
Ze haalde uit en sloeg hem vol in het midden van zijn billen.
"Auw!!"
"Leren zal je.." mompelde ze binnensmonds.
Zeker twintig harde klappen volgde. Zijn billen stonden nu echt in brand.
Ineens kon hij niet meer. Met beide handen omklemden hij zijn vuurrode warme billen. Als ze nog een paar tikken had gegeven dan zou hij hier een potje zijn gaan janken.
"Heb ik gezegd dat we klaar zijn?"
"Nee.."
"Nee wie?
"Nee Emily."
"Ga maar over de leuning van de bank liggen. Ik heb je genoeg gewaarschuwd."
Wat onzeker keek hij naar haar op en ging toen over de leuning liggen.
Tot zijn schrik besefte hij dat ze nog niet eens op de helft waren. Het grootste gedeelte deed Emily altijd op zijn blote billen.
Klets!
Met een behoorlijke vaart knalde de paddle tegen zijn billen.
Na een paar tellen rust kwam de tweede net iets harder aan als de eerste.
Ineens voelde hij haar koele hand in zijn nek.
"Ik heb je misschien de afgelopen keren niet zo hard aangepakt als je nodig heb. Ik geef je 20 harde met de paddle op je blote billen. Elke keer als ik je handen zie krijg je op je bovenbenen. En daarna heb ik nog een verrassing voor je."
Zijn hart sloeg een paar tellen over. Hij had na elk pak slaag altijd het idee dat ze net niet over het randje ging. En hij wist dat ze het meende.
Zijn boxershort werd naar beneden gedaan. Een paar tellen later voelde hij de koude lucht van de paddle op zijn blote billen met gevolg een doffe klap op zijn pijnlijke billen. Hij was blij dat hij niet mee hoefde te tellen.
Na de 8e slag hield hij het niet meer. Zijn hand ging als vanzelf naar achteren.
Hij voelde hoe haar hand zijn hand vastpakte. Ze kneep er even bemoedigend in en liet weer los. Daarna ging ze onverstoorbaar door.
"Ahh!!"
Zijn andere hand ging naar achteren.
Direct volgde er een klap tegen zijn benen.
Hij slikte.
Ze wreef even over zijn gloeiende billen. ​​
Daarna ging ze onverstoorbaar door tot ze de 20e klap had uitgedeeld.
Dave voelde zijn bloed in zijn billen kloppen, zijn billen waren nog nooit zo warm geweest en waarschijnlijk ook nog nooit zo rood.
Hij hoorde Emily rommelen. Even later kwam ze weer terug en smeerde wat bodylotion op zijn billen. Hij kreeg er kippenvel van.
Normaal deed ze dit nooit. Was dit de verrassing die ze bedoelde?
"Je weet dat ik dit doe om je te helpen. Ik bescherm je billen nu extra omdat ik je nog flink de cane wil laten voelen."
Dave schrok. De cane? Dat was iets voor in filmpjes die hij liever oversloeg.
"Vertrouw je mij?"
"Eeuhh... Ja!"
"Ja wie?"
Ze gaf hem een tikje op zijn geteisterde billen.
"Sorry. Ja Emily."
"Oké, daar gaan we dan. Probeer je billen niet aan te spannen."
Hij voelde hoe ze de cane op zijn billen legde.
Niet veel later zwiepte de cane door de lucht en kwam met een suizend geluid hard aan op zijn billen.
Dave vloog overeind maar werd halverwege geremd door Emily die haar hand op zijn rug had gelegd.
Langzaam liet hij zich weer terug zakken en maakte zich klaar voor de volgende klap.
Emily spaarde hem niet. Na de 6e klap voelde hij warme tranen langs zijn wangen lopen. Hij merkte dat zijn geest zich over gaf aan de klappen. Zijn lichaam leek het protest niet meer aan te kunnen. Gewillig nam hij de laatste slagen in ontvangst.
Hij voelde vaag in de verte hoe de slagen overgingen in een zacht geaai van haar handen. langzaamaan begon hij zich te ontspannen. Hij genoot van haar strelende handen. Even voelde hij haar hand door zijn haar woelen.
"Je bent een lieve jongen Dave. Ik hoop dat ik je een goede les heb geleerd. Anders zal dit weer gebeuren... blijf nog even liggen. Ik smeer je billen nog een beetje in tegen de blauwe plekken."
Ze smeerde zijn billen zorgvuldig in gaf er een zacht tikje op en hielp hem met overeind komen. Ze gaf hem zijn boxer en jeans aan.
Ze keken elkaar aan. Hij zag dat ze hem warm aankeek. Hij sloeg zijn ogen neer en voelde zijn wangen rood worden.
"Kom hier jij." zei ze zacht.
Hij stapte naar haar toe en liet zich omhelzen. Ze streelde zijn rug en kuste hem lichtjes op zijn wang.
"Het gaat je dit keer lukken Dave. Ik wil jouw hier over vier weken terug zien en dan is het je gelukt. Twee kilo, oké? "
Dave knikte.
"Dankjewel. Voor alles."
"Jij ook bedankt voor je vertrouwen."
Ze glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitimevr mei 04, 2018 11:46 pm

Wow, wat een mooi verhaaltje! bounce

Ik deel graag een pak slaag uit maar zo nu en dan een ervaring andersom zoals in dit verhaal lijkt mij ook weleens heel spannend.. Very Happy

Leuk geschreven, thanks!

Groet, Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitimeza mei 05, 2018 1:13 am

Prachtig verhaal!!

Volgen er nog meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitimeza mei 05, 2018 10:22 am

Mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitimezo mei 06, 2018 3:18 pm

Bedankt! Ik zal ook een keer een verhaaltje schrijven en dan andersom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gestraft door een vrouw  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gestraft door een vrouw    Gestraft door een vrouw  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gestraft door een vrouw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zweedse gestraft.
» Man (d) zkt Vrouw (s)
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?
» Over het masochisme bij de vrouw, door J.A. Groen
» Oudere man zoekt jongere vrouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: