Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uiterst sadistische mepmeesteres gezocht!!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Uiterst sadistische mepmeesteres gezocht!!! Empty
BerichtOnderwerp: Uiterst sadistische mepmeesteres gezocht!!!   Uiterst sadistische mepmeesteres gezocht!!! I_icon_minitimevr jun 15, 2018 10:56 pm

Hoi Klaproos, ik kom schaamteloos mijn add dumpen. Niet schrikken verder!

Goed, ja, dus.
Lang getwijfeld of ik dit wil doen. Onder het motto: je komt er maar op 1 manier achter, dus gewoon doen waar wacht je op je bent toch geen watje of wel dan. Bjorn wil gemept worden. Dat heeft 'ie besloten na lang wikken en wegen. Ondanks dat 'ie in derde persoon over zichzelf praat overigens een goede jongen (Red.: halverwege wordt daarin gewisseld).

Afijn. Genoeg gekkigheid. Even het wie, wat hoe. De wie is dus Bjorn, die slecht is in zichzelf beschrijven (maar ik gok dat ik wel een sympathieke jongen ben). Bijten doet ie niet, dus mocht je na het lezen van dit epistel nog goesting hebben aan een paar berichtjes uitwisselen, dan lijkt dat me een uitstekende manier om eens kennis te maken. Ook dan komen we er pas achter of we elkaar iets te bieden hebben. Oh ja, 28/m.

Wie, wat, hoe.
De wat is gemept worden. Meppen (zo noemt de jeugd billenkoek tegenwoordig) heeft 'ie zelf al genoeg gedaan. Jarenlang was hij dan ook van overtuiging van nature dominant te zijn. Uiteindelijk is er natuurlijk meer en ben ik met de gedachte gaan spelen zelf eens gemept te worden. Gewoon, omdat het me intrigeert, een goede uitlaatklep lijkt, en uiteindelijk omdat ik zelf ook wel structuur en discipline kan gebruiken. Het schijnt dat sommigen wel eens gezegd hebben dat ik ook geslagen moet worden. Bij deze dan!

De hoe vind ik aardig belangrijk dus voordat je begint te tikken dat je met naalden aan wil komen, stop. Ik ben specifiek op zoek naar een dame/mevrouw/governess/disciplinarian die:

⦁ Ook 'dat gevoel' krijgt bij het zien van een bureau en tawse;
⦁ Voldoening haalt uit gemeen-streng doen;
⦁ In recht neerlandsch weet te preeken alvorens den tuchtiging aan te vangen;
⦁ Vernedering en bloot hooguit als functioneel beschouwt;
⦁ 'Impact play' een maffe term vind;
⦁ Weet waarvoor haarborstels dienen, in combinatie met een rechte stoel;

Hoe ik dit alles wil verpakken in een contact heb ik nog geen flauw idee van. Zonder de indruk te willen wekken dat ik cheap thrills zoek: voor mij blijft vriendinlief op nummer 1 staan. Die weet hier van geen zorgen. Van een extreem diep contact kan er geen sprake zijn - in letterlijke en figuurlijke zin. Desondanks vind ik de klik belangrijk. Ik wil je als vriend zien, niet per se als meerdere.

Tot slot nog voortbordurend op voorgaande: dit is voor mij relatief nieuw. Er is wel eens een paddle op m'n kont gesneuveld, en ik ben zelfs een keer over iemands knie gegaan. Ook heb ik wel eens ander meptuig gevoeld. Dat was lachen. Wat nog zelden gebeurd is, is dat het ook serieus was. Een wijs man vertelde eens dat 'onderdanig zijn in fantasie en praktijk grof verschillen' en hij had daarin gelijk. Wie weet is dit niks voor mij. Dat zal ik dan zeggen en dan zijn we even goede vrienden met een ietwat beschamend avontuur. De beste avonturen.

PM me of mail me: spanker.1989@gmail.com

TL;DR: Hoi, ik zoek een mepmeesteres.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uiterst sadistische mepmeesteres gezocht!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afleiding gezocht
» Spankee gezocht
» Begeleiding gezocht
» leeftijdgenoten gezocht (21 jaar)
» Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: