Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 M sub (evt switch) zoekt F Dom. Eh, in overhemd/stropdas ????

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Koen
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

M sub (evt switch) zoekt F Dom. Eh, in overhemd/stropdas ???? Empty
BerichtOnderwerp: M sub (evt switch) zoekt F Dom. Eh, in overhemd/stropdas ????   M sub (evt switch) zoekt F Dom. Eh, in overhemd/stropdas ???? I_icon_minitimewo okt 16, 2019 9:04 am

Dit is zo te zien niet het meest actieve forum ooit, maar ik heb geen idee hoe ik anders met gelijkgestemden in aanraking kan komen. Ik heb een paar prachtige (online) spank-contacten, maar die zitten zonder uitzondering in het buitenland, ook al plan ik met één van hen een bezoek in 2020. Plus ik bezoek een Meesteres die me ruwweg eens per 6 weken discipline bijbrengt. Spanking is een geweldige manier van “thuiskomen” en ik zie het als een natuurlijke, ongevaarlijke drug. Maar indien bij een commerciële Meesteres, wel een dure drug. Dat moet anders kunnen, als ik zo naar mijn contacten in met name Engeland kijk.
Ik ben een man van 51, vanilla en kinkloos maar wel gelukkig getrouwd. Veel ervaring in (commerciële) SM, maar de focus op spanking heb ik pas sinds deze zomer, en ik vind het geweldig. Zie berichtjes elders. Ik heb daarnaast een fetish voor dames die keurig gekleed gaan in overhemd en stropdas. Ik zoek … een straf-adres, een dame (liefst in Randstad, allerliefst regio Amsterdam/Noord-Holland) waar ik eens in de zoveel tijd terecht kan voor tuchtigingen. Ik heb een vleugje dominant in me, zou mezelf eigenlijk een switch kunnen noemen, dus van rol wisselen zou kunnen, maar het gaat me met name om het krijgen van straf. Ik wil best betalen voor deze diensten (dan denk ik eerder aan een Euro of 50 per bezoek, dan aan commerciële SM-tarieven!). Geen erotische bijbedoelingen, geen klaarkomen, geen seks, geen relatie. Enkel een gezonde portie straf, zij het zonder extremiteiten: geen bloed, geen beursgeslagen billen. Mooi rood gekleurd, aangenaam kinky, en netjes gekleed. Eventueel: een bezoek samen aan mijn Meesteres. Mijn mailadres is koenh3 (at) gmail.com … en nogmaals, ik weet dat dit forum niet heel actief is. Ik verwacht hier dan ook helemaal niets van, maar … niets doen brengt je helemaal nergens, nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
M sub (evt switch) zoekt F Dom. Eh, in overhemd/stropdas ????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dom,sub,of switch
» Terminologie
» Herken je een dominant/spanker, sub/spankee als je hem of haar 'zomaar' tegenkomt?
» Spanking switch, sub of meesteres gezocht
» Spanking switch, sub of meesteres gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: s zoekt D M/f-
Ga naar: