Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Alleen voor subs

Ga naar beneden 
+2
dawn
tomaatje
6 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimeza maa 06, 2010 6:24 pm

Wat me veel belangrijker lijkt dan een instrument in elkaar knutselen, is een instrument onschadelijk maken. Zijn hier tips en trucs voor. Buiten instrumenten stelen, want dat is al meerdere malen geprobeerd, maar niet gelukt uiteindelijk. Die rastaborstel was geweldig, maar het zorgde wel voor veel meer houten instrumenten dan hij al had. :afro:
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimema maa 08, 2010 4:36 pm

Een goede zaag en/of de kliko de ochtend dat het vuil opgehaald wordt lijkt mij meer dan afdoende, hoor, tomaat. Helaas heeft Hij dan nog altijd zijn handen en vermoedelijk ook wel een broekriem over... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 12:55 pm

Tja heel verstandig lijkt mij het niet, de kans is namelijk nogal groot dat ik dat duur ga betalen. Ik neem de gok maar niet.


groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 1:02 pm

Aaah spijtebijt toch! Doe eens gek!

Wat is nu het leven zonder het nemen van risico's? Spanning geeft het leven (of je billen...) kleur! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 1:09 pm

dawn schreef:
Wat is nu het leven zonder het nemen van risico's?
Weet je dawntje, sommige meisjes zijn wél braaf... en zo mogen wij Doms dat graag zien. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 2:28 pm

Ik geloof er niks van, W. Als alle meisjes voortdurend braaf zijn hebben jullie Dominanten zo weinig te doen. En bovendien... dit onderwerp is alleen voor subs, dat staat er duidelijk boven. Wat doe jij hier dan eignlijk? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 4:25 pm

dawn schreef:
Ik geloof er niks van, W. Als alle meisjes voortdurend braaf zijn hebben jullie Dominanten zo weinig te doen.
Nee hoor. Dan leggen we de lat gewoon wat hoger. En het is véél leuker om samen een doel proberen te bereiken dan dat de sub en Dom tegen elkaar in werken. Vind ik. Twisted Evil

dawn schreef:
En bovendien... dit onderwerp is alleen voor subs, dat staat er duidelijk boven. Wat doe jij hier dan eignlijk? Rolling Eyes
Ja, hoor eens, ze kunnen er zoveel boven zetten. Als tomaatje (deze draad was vast van tomaatje) er "tomaatje is de braafste van de wereld" boven zet, dan is dat óók niet zomaar zo... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimewo mei 05, 2010 10:48 pm

Nou ik wil best wel eens ergens tegen aan schoppen en zo Smile, en tja ik ben bijna helemaal perfect maar net niet helemaal. Dus er blijft nog wel een beetje over om te corrigeren. Er was ooit een borstel zoek, welliswaar lag die gewoon in de kledingkast hoor. Maar mijn man kon niet zo goed zoeken. Dus nam hij maar de cane. Was mijn eigen schuld zei hij omdat ik de borstel weggestopt had. En ik had hem echt alleen maar onder een stapeltje kleding gelegd. In de hoop dat hij eens zou beginnen met zijn hand. Niet dus Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimedo mei 06, 2010 12:00 pm

Ja zo gaan die dingen:)
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimedo mei 06, 2010 1:12 pm

W schreef:

dawn schreef:
En bovendien... dit onderwerp is alleen voor subs, dat staat er duidelijk boven. Wat doe jij hier dan eignlijk? Rolling Eyes
Ja, hoor eens, ze kunnen er zoveel boven zetten. Als tomaatje (deze draad was vast van tomaatje) er "tomaatje is de braafste van de wereld" boven zet, dan is dat óók niet zomaar zo... Evil or Very Mad

Niet? Wat heb ik nu weer gedaan? Ik krijg ook overal de schuld van? :pouty: tissues
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimedo mei 06, 2010 4:45 pm

Je bent namelijk op zijn hoogst de één-na-braafste. (De andere subs mogen uitvechten wie dan de braafste is... Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimedo mei 06, 2010 5:13 pm

W toch, ga je ons tegen elkaar opzetten?! irritated
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimedo mei 06, 2010 9:58 pm

Nee hoor leen, dat is toch helemaal niet nodig? Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimevr mei 07, 2010 12:34 am

Inderdaad, we zijn en blijven solidair girlangel
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitimevr mei 07, 2010 1:38 am

Idd leen... solidariteit kan soms errug fijn zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen voor subs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor subs   Alleen voor subs I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen voor subs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leesvoer voor beginners?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Alleen leuk in fantasie
» Billen zijn om op te slaan
» Vraag aan alleen lezende leden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Knutseldefrutsel-
Ga naar: