Ik HAAT hout! Maar het is wel effectief, dat dan weer wel. Maar dat is dan ook het enige goede aan hout.
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 2:50 am
Hout is echt vreselijk, doet veel te veel pijn
zofia nina Beginner
Aantal berichten : 38
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 2:50 am
Haha, die smiley's zijn leuk!
Ik hou er juist van omdat het zo effectief is... geen eindeloze opwarmingen, maar direct echte straf. Liefst heb ik zo'n paddle dan dus ook meteen op mijn blote billen!
Stairway to subspace...
mickey Eeuwige wat
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 2:53 am
Nu heb ik dat gelukkig nog niet vaak meegemaakt, maar de keer dat het gebeurde vond ik er weinig aan, man ik dacht dat ik dood ging Het enige waar hout voor geschikt is, is voor een heel groot kampvuur.
Oh.. er is trouwens één ding erger dan gewoon hout; hout dat in de bootlak is gezet..
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 12:02 pm
Hout Echt niet Weg ermee
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 1:51 pm
Ja, inderdaad mickey, dan lijkt het nog erger! Ik weet niet of dat zo is, of dat ik gewoon weer vergeten was hoe erg hout is.
spankie Watje
Aantal berichten : 24
Onderwerp: Re: Hout! zo maa 07, 2010 1:55 pm
Hout is ook niet mijn favoriet maar inderdaad wel zeer effectief en mijn vriend gebruikt het graag voor lik op stuk wat ik een stuk minder vind.
spankie
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Hout! ma maa 08, 2010 4:32 pm
Plank op stuk. Het zou verboden moeten worden!
Toch vraag ik mij dan stiekem af waarom ik dan zoveel van die houten ellende zelf heb aangeschaft... Het schuldbewuste besef dat ik die "pure straf" soms echt nodig heb, waarschijnlijk... )
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hout! di maa 09, 2010 10:01 pm
Dawn schreef: Toch vraag ik mij dan stiekem af waarom ik dan zoveel van die houten ellende zelf heb aangeschaft... Het schuldbewuste besef dat ik die "pure straf" soms echt nodig heb, waarschijnlijk
Ik heb er even grote letters van gemaakt. Tsja, waarom koop je spullen waaraan je toch ook een hekel hebt. Misschien is dat de ambivalente tegenover de spanking, zeker als deze een “strafkarakter” heeft? Of zitten we wat dat betreft met een paradox en is die paradox niet te vermijden? Iemand ligt te jammeren, maar vindt het toch aangenaam, zeker achteraf? Ik moest daaraan denken, toen je iets schreef over een strafspanking die toch niet alleen maar een strafspanking is. Ik ben dat bericht overigens kwijt. Ach, mezelf helemaal begrijpen doe ik ook niet. Rein
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hout! di maa 09, 2010 10:15 pm
Rein schreef:
Dawn schreef: Toch vraag ik mij dan stiekem af waarom ik dan zoveel van die houten ellende zelf heb aangeschaft... Het schuldbewuste besef dat ik die "pure straf" soms echt nodig heb, waarschijnlijk
Ik heb er even grote letters van gemaakt.
HAHAHAHAHAHAHA ik heb volledig de slappe lach. Bedankt voor dat Rein!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 12:05 am
Ik hou wel van hout eigenlijk...het komt echt door, je voelt het tenminste
zofia nina Beginner
Aantal berichten : 38
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 3:49 am
awen schreef:
Ik hou wel van hout eigenlijk...het komt echt door, je voelt het tenminste
Exact, dat vind ik er ook zo fijn aan, dat het dan echt menens is...
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 10:54 am
Oef, Doe voor mij maar even niet zo.
Kwam trouwens in een speelgoedwinkel hier een heel leuk spelletjes tegen bestaande uit een soort van paddle met een paar gaten erin en een balletje eraan dat je in de gaatjes moet opvangen. Zag eruit als best interessant vanuit ons oogpunt. Zal ik een sample naar V sturen???
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 9:32 pm
Ja, doe maar, elsa! Ik ben erg benieuwd naar de effectiviteit ervan.
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 9:40 pm
Neeeeeeeeee laat maar. Geef het liever aan Ben.
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 10:00 pm
Ben ken ik niet, dus dan hoor ik er niks meer van. Nee, hoor, elsa, gewoon opsturen naar V
:cherry:
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 10:17 pm
Ik ben voor een verjaardagskadootje voor Ben al bij Harmony langsgeweest leentje. Dus meneer heeft voorlopig al genoeg nieuwe dingen.
Ik zal zodra ik niet meer op korte termijn in Nederland ben eens kijken en iets opsturen...
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 11:37 pm
Van dat soort dingen krijg je altijd spijt elsa. Vroeger of later. Wat je beter kunt doen , is instrumenten kopen voor een Dom van een ander. Alex of zo, doe je dawn er een groot plezier mee.
Onderwerp: Re: Hout! wo maa 10, 2010 11:40 pm
Lieve tomaatje,
Het handige is dat ik hier netjes in verweggistan woon. En aangezien V nieuwe speeltjes meestal na een maand of twee wel weer zat is, is het voor mij dus heel veilig om vanaf hier een kadootje op te sturen!
xxx elsa
Onderwerp: Re: Hout! do maa 11, 2010 1:03 am
Go elsa!
p.s. Alex houdt toch niet van sport en spel, dus doe geen moeite.
Onderwerp: Re: Hout! do maa 11, 2010 9:15 am
dawn, stop eens snel met het opjutten van elsa. Zoiets doe je vriendinnetjes niet aan
mickey Eeuwige wat
Onderwerp: Re: Hout! do maa 11, 2010 7:40 pm
Idd leen, helemaal mee eens!
Ik vind trouwens dat als elsa zo nieuwsgierig is naar het ding ze het gewoon mee moet nemen en het zelf moet overhandigen als ze weer eens aan deze kant van het Kanaal is.... probeert ze het maar lekker zelf uit
Onderwerp: Re: Hout! do maa 11, 2010 8:37 pm
Dames, dames, wederom: ik heb niets dan jullie bestwil voor ogen!
Dat jullie daaraan twijfelen doet mij veel verdriet...
Onderwerp: Re: Hout! do maa 11, 2010 9:08 pm
Zeg elsa, wil je nog zo'n ding kopen dan. Ik betaal wel, ik heb een vriendinnetje op het oog wiens vriend ik er erg blij mee kan maken. Zowel voor haar als zijn bestwil natuurlijk