Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hout!!!!!!!

Ga naar beneden 
+5
celine
isis
tomaatje
dawn
leentje
9 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo feb 14, 2010 4:39 pm

Slaan met hout zou verboden moeten worden. Op hout ook nog eens in de bootlak zetten zou minstens een jaar gevangenisstraf moeten staan affraid

Hout geeft niet mee, laat inwendige kneuzingen na (kan nooit gezond zijn) en doet onwijs pijn. Ik ken een subje die denkt dat het rietje erger is dan een houten paddle Rolling Eyes Daar kan ik nou met mijn hoofd niet bij, ze komt vast van een andere planeet alien
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo feb 14, 2010 6:15 pm

Hout is VERSCHRIKKELIJK!!! affraid Groot of klein, maakt niet eens zo veel uit. Het i allemaal erg.

Hoewel... Hoe vreselijk een grote paddle ook is, daarvan kun je nog het gevoel hebben dat je het verdient Rolling Eyes , omdat die zelden "voor de lol" voorbij komt. Maar een van Alex' favo instrumenten is een soort ovalen pannekoekenplankje. Lekker licht, ligt goed in de hand... Mag hij erg graag gebruiken... in alle situaties... En dat is AFSCHUWELIJK!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:31 pm

Helemaal mee eens. Zeker als je eerst met het rietje krijgt en dan met de hand en hout. Het rietje is al niet leuk op koude billen en dan ook nog hout. Ik ben voor de barbecue, ik weet alleen niet of er iemand is die die instrumenten lekker vindt. Het is wel vega, ik heb toch liever vlees. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:32 pm

Nou in ieder geval weet ik dat W en iris vega zijn, misschien een lekker maaltje voor hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimewo feb 17, 2010 1:07 pm

Hout is stom! En doet veel te veel pijn. Ook moet de Dom in kwestie goed bedenken dat het idd inwendige kneuzingen achter kan laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:07 am

Nou, met de meetlat op je kont krijgen vind ik toch wel iets hebben hoor, ik kan er van meespreken, krijg regelmatig vijftig van de lat.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:27 pm

We vinden het allemaal iets hebben, denk ik, celine... Alleen op het moment dat het neerkomt niet!!! hard
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo okt 10, 2010 10:09 pm

Ik haat hout nog steeds!!!! Waarom luisteren dominanten niet als je ze vertelt dat ze een net zo goed resultaat kunnen verkrijgen met gebruik van een instrument van ander materiaal. En de oplossing bestaat in ieder geval niet in meer bestellen van het zelfde in een lief onschuldig kleurtje zoals roze.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo okt 10, 2010 10:54 pm

betekent dat dat je liever al die nieuwe kunststof speeltjes van V hebt in plaats van hout leentje???

Ik weet het zo net nog niet moet ik zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo okt 10, 2010 11:07 pm

Tja dat weet ik niet elisa, bij mij heeft hij een erge voorkeur voor zijn nieuwe houten handzame paddle. Ik maak hem liever niet ook nog attent op andere akelige mogelijkheden
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimezo okt 10, 2010 11:35 pm

Die nieuwe handzame houten paddle is inderdaad erg vervelend leentje, helemaal mee eens!

elisa verzweigt even dat er binnenkort weer meer hout wordt bezorgd uit GB
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimema okt 11, 2010 12:03 am

leentje schreef:
Ik haat hout nog steeds!!!! Waarom luisteren dominanten niet als je ze vertelt dat ze een net zo goed resultaat kunnen verkrijgen
Maar wat als het beoogde resultaat is dat de sub de straf maximaal ervaart ("haat")? Dan is hout toch blijkbaar beter dan de alternatieven?

Als alternatieven net zo goed zijn, dan is de haat ook net zo groot, lijkt me.

Of begrijp ik het niet goed wat je bedoelt? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimema okt 11, 2010 12:22 am

Nee W je begrijpt er echt helemaal niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimewo okt 13, 2010 9:57 pm

Ik heb anders wel wat met de houten borstel Smile, voelt voor mij als echt straf. En dat geldt zeker voor de houten snijplank. Ban al lang blij dat hij die bijna nooit te voorschijn haalt. Maar wanneer hij dat wel doet dan is het ook wel echt. En haat ik hem dan ? nee . Hij doet op dat moment wat hij moet doen Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimeza okt 16, 2010 5:07 pm

leentje schreef:
Tja dat weet ik niet elisa, bij mij heeft hij een erge voorkeur voor zijn nieuwe houten handzame paddle. Ik maak hem liever niet ook nog attent op andere akelige mogelijkheden

Gelukkig issie stuk cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimeza okt 16, 2010 5:11 pm

Maar nieuwe zijn in aantocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitimeza okt 16, 2010 5:12 pm

WAT???? Nu al???? Mad Het ding is net eh.. 2 dagen stuk Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hout!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hout!!!!!!!   hout!!!!!!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hout!!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hout!
» Hout
» leer, hout, riet, allen favoriet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Blijf van mijn lijf!-
Ga naar: