Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 niet meer weten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

niet meer weten Empty
BerichtOnderwerp: niet meer weten   niet meer weten I_icon_minitimedo maa 11, 2010 1:15 am

Wat doe je als je je gewoon onwijs rot voelt of in de knoop zit of weet ik wat er verder aan de hand kan zijn. Neem je contact op met je dom en vertel je hem wat er is? Of als er dingen zijn waar je graag over wilt praten, stap je dan op hem af of durf je dat eigenlijk niet en wacht je tot je echt op uitbarsten staat? Rare vraag misschien maar ik weet het zelf niet zo goed wat het beste is.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

niet meer weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: niet meer weten   niet meer weten I_icon_minitimedo maa 11, 2010 2:54 pm

Ik wacht meestal tot het echt niet meer kan. Maar ik denk niet dat dat het beste is eigenlijk. Ik vind het gewoon moeilijk om aan te geven dat het niet goed gaat. Daar wil ik hem dan niet mee lastig vallen. Ik denk dat ik daar meer problemen mee heb dan hij. Ik heb t 1 keer heel ver laten komen en heb me toen voorgenomen om het eerder aan te geven. Het gevoel dat je op uitbarsten staat is niet echt prettig. Ik kon die sessie ook niet stoppen met huilen, er moest zoveel opgekropte emotie uit.

Ik denk dat als je het wel aangeeft, je sneller uit dat gevoel komt zeg maar. Dan blijf je er niet zo lang mee rondlopen. Misschien is het een idee om hem te vragen wat hij vindt? Of hij wil dat je het dan zegt, ik denk dat de meeste Doms dat willen weten nl. maar dat weet ik niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

niet meer weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: niet meer weten   niet meer weten I_icon_minitimedo maa 11, 2010 7:49 pm

Hallo Yun,
Als je jezelf [erg] vervelend voelt, zou ik contact opnemen met iemand anders, of dat nu je dominant is op een ander.
Praten werkt als een ventiel [het lucht op] en je krijgt misschien een andere invalshoek, een advies of morele steun.
het beste ermee.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





niet meer weten Empty
BerichtOnderwerp: Re: niet meer weten   niet meer weten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
niet meer weten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nog meer spankinggereedschap
» Batman spanking
» meer smilies
» Spanking Machine
» Jaren van 1920/1930

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: