Wat leuk dat er weer een echt spanking forum is! Complimenten voor de leuke site.
Een aantal van jullie kent me vast nog wel van Daphne. Mijn leven heeft inmiddels een heel andere wending genomen, wat er onder andere in geresulteerd heeft dat ik ben verhuisd van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden van het land.
Ik ben een spankee van 40 en heb in het verleden externe begeleiding gehad. Dat heeft veel veranderingen teweeg gebracht, zij het niet van de ene op de andere dag (ik vind de analogie met een stoptrein van annemiek echt geweldig!). Een aantal dingen waren zonder de begeleiding überhaupt niet tot stand gekomen, daar ben ik van overtuigd. De laatste tijd ben ik weer aardig aan het rommelen en daardoor doet de spankee in mij wederom behoorlijk van zich spreken. Ik ben dus weer een aantal sites helemaal stuk gaan lezen, waaronder de HD site, en ben onvermijdelijk hier op dit forum beland. Ik ben blij jullie gevonden te hebben !!
Heel veel liefs, anne-lisa
Laatst aangepast door anne-lisa op za apr 10, 2010 1:11 am; in totaal 1 keer bewerkt
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: anne-lisa vr apr 09, 2010 10:56 pm
Heee anne-lisa, leuk je te zien hier!
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: anne-lisa vr apr 09, 2010 11:05 pm
Hoi Anne-lisa,
welkom hier!
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: anne-lisa vr apr 09, 2010 11:27 pm
Heeee anne-lisa!
Leef jij nog?! Wat leuk dat je Klaproos gevonden hebt. Wees welkom en post je rot!
dawn
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: anne-lisa za apr 10, 2010 1:07 am
hee anne-lisa,
leuk dat je ons opgespoord hebt! Welkom op Klaproos! En laat vooral van je horen hier.
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: anne-lisa za apr 10, 2010 10:03 am
Hey anne-lisa,
Welkom.
Ken ik jou? Ben jij een zanger? Meerstemmig?
annemiek
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: anne-lisa za apr 10, 2010 10:28 am
Beste Anne-lisa, Leuk dat je jezelf hebt aangemeld op dit forum; 3 keer welkom! Ik hoop veel berichten van je te lezen. Groet Rein
anne-lisa Watje
Aantal berichten : 15
Onderwerp: Re: anne-lisa za apr 10, 2010 10:31 am
Heeee annemiek, knuffffff!
Ja, dat ben ik. We waren zo leuk bezig destijds en toen was je ineens vertrokken. Vond ik wel jammer hoor. Je bent toch wel lekker blijven zingen he? Ikke wel hoor. Leuk je hier weer te zien!