Ik ben Anne, 25 jaar. Ik vind dit forum super interessant en hoop dat ik hier veel kan leren, lezen en vragen stellen! Ook zeker aan vrouwen m.b.t. hun ervaringen, aangezien het in het dagelijkse leven bijna onmogelijk lijkt het over deze 'taboe' te hebben...
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Hier is Anne zo apr 22, 2012 10:42 pm
Hey anne,
Je kan hier zeker goed lezen en praten over je spanking gevoelens met andere vrouwen. Al veel mensen hebben hier over zichzf kunnen leren, jij vast ook wel.
wenneke Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 274
Onderwerp: Re: Hier is Anne zo apr 22, 2012 11:49 pm
hey anne,
welkom hier. veel lees en schrijfplezier en stel je vragen maar iedereen beantwoord ze graag.
groetjes wenneke
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Hier is Anne ma apr 23, 2012 2:58 pm
Welkom op het forum! Veel lees- en schrijfplezier, en hopelijk ontdek je veel over jezelf!
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: Hier is Anne ma apr 23, 2012 7:24 pm
Welkom, anne.
Mooie naam
Gert Top Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 263
Onderwerp: Re: Hier is Anne ma apr 23, 2012 8:54 pm
Hoi Anne,
Veel lees- en schrijfplezier op dit forum. Mijn vrouw heeft dezelfde naam als jij. Leuk!
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Hier is Anne ma apr 23, 2012 11:06 pm
Welkom Anne, veel plezier hier
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hier is Anne ma apr 23, 2012 11:45 pm
Welkom hier Anne,
Veel lees en schrijfplezier en als je vragen hebt dan hoor ik het wel .
Grtz
isis
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Welkom ondeugend annemeisje! do jun 07, 2012 2:49 pm
Welkom annemeisje op deze site.
In jouw vooralsnog enige andere posting las ik dat je nog maar geringe spanking ervaring hebt. Je laat in ieder geval merken over voldoende zelfkennis te beschikken door zelf aan te geven dat je weet wat je nodig hebt. Voor je het weet wordt onderstaand ook voor jou een hele normale (dagelijkse?) routine:
Ik kan je verzekeren dat je er veel baat bij zult hebben. Velen zijn jou al voorgegaan.
Wellicht zullen daarbij af en toe wat traantjes vloeien, zoals hier weer onderstaand wordt geïllustreerd, maar dat hoort er bij.
Succes en sterkte en ik hoop op deze site nog meer van je te kunnen lezen.
Groet,
DSD
Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op do jun 07, 2012 3:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gille- Beginner
Aantal berichten : 38
Onderwerp: Re: Hier is Anne do jun 07, 2012 3:00 pm