Onderwerp: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) ma apr 12, 2010 2:15 pm
Hoi allemaal,
Ik ben nikkie, twintiger en inmiddels teruggevlogen naar het Hoge Noorden. Een aantal van jullie kennen mij waarschijnlijk wel van andere fora. Ik ben nog steeds gelukkig met mijn partner die ooit nog vanilla was. Inmiddels heeft spanking een zeer kleine plaats in mijn leven, die ene keer dat de spankee in mij boven komt weet mijn partner er wel raad mee.
Toch ben ik benieuwd naar de berichtjes op het forum, al ga ik zelf waarschijnlijk niet super veel posten aangezien ik dus niet echt meer met spanking bezig ben.
Deepdiver Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 149
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) ma apr 12, 2010 2:54 pm
Welkom Nikkie,
en de berichten en gedachtewisselingen hier zijn leuk en prikkelend genoeg om je wellicht toch weer wat meer met spanking bezig te laten zijn.
Veel plezier hier in ieder geval.
Deepdiver
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) ma apr 12, 2010 6:56 pm
Hee nikkie!
Hoe is het met jou? Heb je intussen al eindelijk de studie gevonden die bij je past?
Welkom op Klaproos!
dawn
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) ma apr 12, 2010 7:40 pm
Goh, dat is lang geleden. Leuk dat jij ook de weg naar Klaproos hebt gevonden.
elisa Overijverige Poster
Aantal berichten : 717
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) ma apr 12, 2010 9:43 pm
Hoi nikkie,
Leuk dat je klaproos ook gevonden hebt. Veel leesplezier!
elisa
spijtebijt Meeloper
Aantal berichten : 91
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) di apr 13, 2010 9:02 pm
Nou het voorstellen voor mij was nog wel nodig hoor Maar van harte welkom hier
groetjes spijtebijt
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) wo apr 14, 2010 8:23 pm
Ha nikkie,
jammer dat je niet zo veel meer met spanking doet, je zou het soms wel kunnen gebruiken. :p Misschien als je je vriend hierheen stuurt, dat hij wat ideetjes op doet? Of mis je het niet?
nikkie Watje
Aantal berichten : 2
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) ) do apr 15, 2010 11:21 am
Eerlijk gezegd mis ik het niet nee, en mijn vriend hierheen sturen gaat zeker niet gebeuren ( heeft hij ook helemaal geen tijd voor)
Wel leuk dat er zoveel oude bekenden hier rondhangen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voorstellen! ( als dat nog nodig is ;-) )