Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat draag je bij een spanking?

Ga naar beneden 
+8
pinkie
Dutch Spank Daddy
dawn
kitty
myrna
W
isis
leentje
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:39 am

Er zijn Dominanten die het belangrijk vinden wat een sub aanheeft en andersom misschien ook wel. Zelf vind ik het af en toe best leuk om me als een schoolmeisje uit te dossen ook al maak ik er geen gewoonte van Laughing. Zelf vind ik het vooral belangrijk dat ik er verzorgd uitzie. Lekker fris en schoon en besteed ik misschien ook wat meer aandacht aan mijn ondergoed. ik snap eigenlijk niet waarom, ik geloof niet dat hij er veel aandacht aan besteedt Sad . Meestal wordt het nogal snel van mijn billen gerukt, hij gedraagt zich vaak als een klein jongetje die niet kan wachten de verpakking van het zorgvuldig ingepakte kadootje af te rukken.
Ik weet dat er Dominanten zijn die subs kledingregels opleggen.
Hoe is dat bij jullie?
Wat doe je zelf aan? Of wat wil je graag dat je sub draagt?
En is dat een regel of iets wat je graag wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 1:45 pm

Wij hebben helemaal geen regels op dat gebied. Ook ik verkleed me af en toe als schoolmeisje, dat vinden we allebei wel leuk. Verder maak ik me er niet echt heel druk om, als we thuis zijn met zijn tweeen. Toen we nog regelmatig in het openbaar en/of met andere mensen speelden, was het wel een must dat ik altijd een string aanhad(en aanhield) en 9 van de 10 keer ook de bovenkleding.
Ik weet dat de meeste mensen het wel doen, maar ik moet er niet aan denken om geen string aan te hebben bij een andere man dan mijn eigen, ik zou me echt verschrikkelijk ongemakkelijk voelen!

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 4:34 pm

Ik wil geen verkleedpartijen, dat voelt voor mij als kunstmatig, als "niet echt". Ik wil óf helemaal naakt, óf met alle kleren nog aan, alleen de billen bloot en het broekje ergens halverwege knieën en enkels.

Maar die kleren zijn dan dus gewoon de kleren van alledag.

Oh ja, en wat betreft wat ik zelf aanheb: gewoon wat ik altijd aan heb, ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 9:05 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 9:39 pm

Helemaal bloot zou denk ik voor mij het beste zijn voor de echte straf. Elke andere vorm krijgt al snel een erotisch tintje mee. Echte verkleed partijtjes kunnen best leuk zijn.
Ik kleed me dan graag als ondeugend meisje, hoe kan het ook anders..... Wat draag je bij een spanking? Icon_wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:28 pm

kitty schreef:
Helemaal bloot zou denk ik voor mij het beste zijn voor de echte straf. Elke andere vorm krijgt al snel een erotisch tintje mee.
Wat raar! Voor mij geldt: hoe bloter, hoe erotischer. En ik denk dat dat voor veel mannen zo is.

Je weet hoe je een vrouw moet verleiden: veel aandacht geven. En idem voor een man: je kleren uitdoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:43 pm

W schreef:
Je weet hoe je een vrouw moet verleiden: veel aandacht geven. En idem voor een man: je kleren uitdoen.

Ik heb toch van veel mannen gehoord dat helemaal bloot niet echt spannend is en daardoor niet erotisch.... kousen aan, het liefst met gehaktje uhhh flippers *grijns* en/of een rokje zonder ondergoed, daar ging toch vaak wel de voorkeur naar uit.

En de vrouw veel aandacht geven klopt helemaal Wat draag je bij een spanking? Icon_lol
Maar dan natuurlijk wel de juiste aandacht!!! Wat draag je bij een spanking? Icon_tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimezo mei 02, 2010 11:46 pm

kitty schreef:
Ik heb toch van veel mannen gehoord dat helemaal bloot niet echt spannend is en daardoor niet erotisch....
Dat zijn dan een ander soort mannen dan ik... Twisted Evil

Maar je hebt vast gelijk. Ik ben ooit bij een parenclub/sekssauna geweest, en ik was zo verbaasd (en geërgerd) dat de dames daar niet poedelnaakt rondliepen! Maar in plaats daarvan in allerlei vaag ondergoed... Evil or Very Mad

Nee, dan in Zuiver, die sauna in het Amsterdamse Bos. Daar waren ze dus wel naakt, de meesten. En dat was dus veel spannender voor mij dan die parenclub/seksdinges. Hoewel er bij Zuiver natuurlijk niets gebeurde, seksueel. Maar het was spannender. Voor mij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 12:00 am

W schreef:
Nee, dan in Zuiver, die sauna in het Amsterdamse Bos. Daar waren ze dus wel naakt, de meesten. En dat was dus veel spannender voor mij dan die parenclub/seksdinges. Hoewel er bij Zuiver natuurlijk niets gebeurde, seksueel. Maar het was spannender. Voor mij dan.

En dat was niet alleen spannender omdat het geen parenclub gelegenheid was? Maruh W? wil je eens een poging doen uit te leggen waarom jij poedelnaakt spannender vindt dan schaars gekleed? Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar en vraag me af of ik daar zelf ook een beeld bij kan vormen wanneer ik weet waarom iemand dat spannender en erotischer vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 1:55 pm

kitty schreef:
wil je eens een poging doen uit te leggen waarom jij poedelnaakt spannender vindt dan schaars gekleed?
Ik denk dat het komt omdat ik kleding ervaar als "bescherming", of op zijn minst een "facade". Ik wil zo rauw mogelijk, zo min mogelijk beschermd, misschien omdat ik dat met kwetsbaar associeer (als sadomasochist wil ik haar graag zo kwetsbaar mogelijk zien).

Het is ook zo dat een spanking met een tangaslip die tussen de billen is getrokken, qua spanking absoluut ononderscheidbaar is met een spanking met broekje uit. Maar in mijn beleving is het veel minder spannend. Ik vind het denk ik zelfs een turn off. Zo van: als het zo moet, laat dan ook maar.

Wat betreft "geheel naakt" en parenclubs/sekssauna's/etc.: een fantasie van mij is om met een helemaal blote vrouw daar te zijn, waarbij haar polsen aan een halsring zijn vastgemaakt, zodat ze haar handen nergens voor kan houden. Bloter dan bloot! En haar dan aan een huisdierriempje aan diezelfde halsring rond te leiden. Mmmm, ik word helemaal warm als ik eraan denk... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:02 pm

Gisteren mocht ik een korte presentatie over neuro psychologie geven aan Victor en werk ik door hem overhoord. Ik was daarbij vanaf mijn middel ontkleed en dat voelde uitermate kwetsbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:05 pm

Hahaha, wat een geweldig plaatje! Laughing Ik zie het helemaal voor me! Kon je wel uit je woorden komen nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:11 pm

Gek genoeg bracht ik het er nog redelijk goed vanaf. V was onder de indruk.Maar ik voelde me niet echt op mijn gemak rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:28 pm

leentje schreef:
Ik was daarbij vanaf mijn middel ontkleed en dat voelde uitermate kwetsbaar.
Zie je nou wel!

Maar, eh, in welke richting ontkleed? Vanaf je middel omhoog, of vanaf je middel omlaag? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:29 pm

Citaat :
Maar, eh, in welke richting ontkleed? Vanaf je middel omhoog, of vanaf je middel omlaag?

Wat denk je zelf W.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:38 pm

Voor mij mag alles zo gewoon mogelijk, ik verkleed me nooit voor een spankingsessie.
Wel probeer ik te voldoen aan de wensen van de Dominant in kwestie - dus de mate van aankleding kan variëren.

Zelf vind ik het het spannendst als het om straf gaat, om alleen mijn broek naar beneden te moeten (rokje omhoog, broekje op de knieën, zeg maar) of desnoods alles uit vanaf het middel (naar beneden, W!). Ik vind het ook heel spannend om zo in de hoek te moeten staan - en vind de scene die leentje net beschreef ook heel triggerend.

Als het niet voor straf is, maakt het me niet zo veel uit wat ik wel of niet aan heb. Dan trek ik bijvoorbeeld met liefde een kek ondergoedje aan voor Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 2:45 pm

leentje schreef:
Wat denk je zelf W.
Nou ja, ervan uitgaande dat de billen wel bloot zullen hebben moeten geweest zijn, neem ik aan dat je "naar beneden" bedoelt.

Moest je tijdens die presentatie over neuropsychologie trouwens ook nog wat op een bord of flipover of zo schrijven, leen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 3:11 pm

strafregels
Hoe raad je het W.
V had inderdaad een flip over opgeplakt en daar mocht ik met een stift op tekenen en schrijven. Ik heb gepoogd een tekening van de cirkel van Willis te tekenen, maar het leek meer op zo'n eerste poging van een peuter om een poppetje te tekenen.

Maar het zal wel niet uitgemaakt hebben W. Ik verdenk V ervan dat het alleen voor het uitzicht was roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 4:13 pm

W schreef:
kitty schreef:
wil je eens een poging doen uit te leggen waarom jij poedelnaakt spannender vindt dan schaars gekleed?
Ik denk dat het komt omdat ik kleding ervaar als "bescherming", of op zijn minst een "facade". Ik wil zo rauw mogelijk, zo min mogelijk beschermd, misschien omdat ik dat met kwetsbaar associeer (als sadomasochist wil ik haar graag zo kwetsbaar mogelijk zien).

Het is ook zo dat een spanking met een tangaslip die tussen de billen is getrokken, qua spanking absoluut ononderscheidbaar is met een spanking met broekje uit. Maar in mijn beleving is het veel minder spannend. Ik vind het denk ik zelfs een turn off. Zo van: als het zo moet, laat dan ook maar.

Wat betreft "geheel naakt" en parenclubs/sekssauna's/etc.: een fantasie van mij is om met een helemaal blote vrouw daar te zijn, waarbij haar polsen aan een halsring zijn vastgemaakt, zodat ze haar handen nergens voor kan houden. Bloter dan bloot! En haar dan aan een huisdierriempje aan diezelfde halsring rond te leiden. Mmmm, ik word helemaal warm als ik eraan denk... Wat draag je bij een spanking? Icon_redface

Ik begrijp je W! Alleen als ik het op mezelf betrek denk ik dat ik me naakt het meest kwetsbaar zou voelen wanneer mijn polsen op mijn rug vastgemaakt zouden zijn. Als ik mijn polsen in de positie hou dat ze vast zitten aan een halsring, dan zijn mijn borsten niet bedekt.... Wat draag je bij een spanking? Icon_wink en om dan rond te moeten stappen met mijn ellebogen omhoog is niet echt een spannend gevoel.....
En om een pak slaag te krijgen met een string of andersoortige slip aan....neeeee, das idd niks!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 6:03 pm

Ik vind de variant gaandeweg het pak slaag steeds iets meer ontbloten trouwens ook wel iets hebben. Dus eerst op je broekje, dan dat broekje omlaag, enz. En: een string kan in bepaalde perioden van de maand ook zo zijn voordeel hebben...

Wat mijn Dominant aan heeft maakt me overigens niet veel uit. Gewoon dat waar hij zich lekker in voelt - en zich goed in kan bewegen, natuurlijk... Hoewel ik een pak slaag van een vent in een goed pak of met een mooi colbertje aan wel héél aantrekkelijk vind. drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimema mei 03, 2010 11:11 pm

leentje schreef:
Er zijn Dominanten die het belangrijk vinden wat een sub aanheeft (...)

Ik weet dat er Dominanten zijn die subs kledingregels opleggen.

Het belangrijk vinden wat een sub aanheeft of juist niet, dat is de vraag. Exclamation

Ik heb terzake heel erg lang geleden de nodige inspiratie kunnen putten uit de verfilming van "Histoire d'O".

O moest altijd sliploos zijn.

Dat bevorderde enerzijds haar "toegankelijkheid", was anderzijds ook een teken van haar onderdanigheid en als bijkomend voordeel was het op die manier, door slechts de rok omhoog te tillen, ook de meest eenvoudige manier om de billen te ontbloten.

Ik hou er wel van wanneer hetgeen in feite overbodig is gewoon wordt weggelaten.

Een soort "minimalisme".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: kleden als ontdeugend   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:03 pm

kitty schreef:

Ik kleed me dan graag als ondeugend meisje, hoe kan het ook anders..... Wat draag je bij een spanking? Icon_wink

ennuh.. wat moet ik me daarbij voorstellen? als ontdeugend meisje gekleed gaan? leg es uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
kitty
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
kitty


Aantal berichten : 125

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 9:05 pm

pinkie schreef:
kitty schreef:

Ik kleed me dan graag als ondeugend meisje, hoe kan het ook anders..... Wat draag je bij een spanking? Icon_wink

ennuh.. wat moet ik me daarbij voorstellen? als ontdeugend meisje gekleed gaan? leg es uit?
Wat draag je bij een spanking? 873948 Wat draag je bij een spanking? 873948 Wat draag je bij een spanking? 873948 Wat draag je bij een spanking? 873948 Wat draag je bij een spanking? 873948 Wat draag je bij een spanking? 873948
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 9:44 pm

Mijn voorkeur gaat uit naar een spankee met geheel blote billen en toch wel kousen of hold-ups aan. Bij warm weer kunnen de kousen uit. Soms laat ik een rok met blote achterkant aandoen. Deze kleding accentueert het lichaamsdeel waar ik bij deze hobby of neiging om draait: het vrouwelijke achterwerk.
Over dit onderwerp is een britse poll verschenen.
Groet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:22 pm

Ik zie graag vrouwelijke goed geklede vrouwen en dan is het niet zo dat ze dan altijd een rok of jurk aan moeten hebben.
Zelf kleed ik mij graag wat stoer maar vooral ook verzorgd.
Maar ik houd vooral van afwisseling en zit ik niet aan een stijl vast.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat draag je bij een spanking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat draag je bij een spanking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: