Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat draag je bij een spanking?

Ga naar beneden 
+8
pinkie
Dutch Spank Daddy
dawn
kitty
myrna
W
isis
leentje
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Carlos_I
Watje
Watje
Carlos_I


Aantal berichten : 15

Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 21, 2012 4:21 pm

Ik weet dat er Dominanten zijn die subs kledingregels opleggen.
Hoe is dat bij jullie?
wat wil je graag dat je sub draagt?


Ik verkies meisjesachtig gekleed.

Als ze een kleed, lange broek of lange rok draagt gaat die en het slipje helemaal uit.
Dus van af het midden helemaal naakt.
Als ze een rokje draagt gaat dat omhoog en slipje omlaag tot aan de knieën.
Lage (witte) Kousen en schoenen kunnen aan blijven.

Grts affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 06, 2012 12:24 am

Nadat mijn vriend en ik een goed gesprek hadden gehad over dat ik het miste om onderdanig te zijn, kochten we een halsband, een zweep en een paddle. helaas had ik die dag ook een fijne, relaxte huisbroek met bloemetjes gekocht en wou ik die, terug in de hotelkamer, heel graag aan. daarna deed ik mn nieuwe halsband om en was benieuwd wat er ging gebeuren. maar door mijn broek kreeg mijn vriend niet de stemming om mijn D te worden om dat moment Embarassed het bleef bij drie klapjes en mijn poging om zijn aandacht te trekken door plat op de grond aan zijn voeten te gaan liggen mocht niet baten.

Hij blijkt er van te houden als ik in zwarte lingerie verschijn. en dat blijkt voor mij ook beter te werken om in de right mood te komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Kledingvoorschriften   Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 06, 2012 1:32 pm

Carlos_I schreef:
Ik weet dat er Dominanten zijn die subs kledingregels opleggen.
Hoe is dat bij jullie?
wat wil je graag dat je sub draagt?

Geheel naakt, dus zeg maar evakostuum, met eventueel slechts accessoires als een halsband om de nek en/of het strafinstrument in de hand (zelf strafinstrument halen).
Sub met hals- en leiband: Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Tumblr_l3u8oyR8pn1qztk1wo1_r2_400

Sub met strafinstrument:
Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 464427__00_17_32

Het feit dat de sub naakt is en de Dominant gekleed, is bevorderlijk voor het vergoten van het contrast.
Doordat de Dominant wel gekleed is, voelt de sub zich naakter. Dat maakt de vernedering des te groter.

Als ik met een subje naar het strand ga, geldt dit kledingvoorschrift voor het subje op het daarvoor geschikte deel van het strand ook.
De halsband, de leiband en het strafinstrument worden dan wel thuisgelaten, maar verder geheel naakt: less is more.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gast
Gast




Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 13, 2015 9:03 pm

Alledaagse kleding. Wel verzorgd. Dit geldt voor ons en voor de spankee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat draag je bij een spanking?   Wat draag je bij een spanking? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat draag je bij een spanking?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: