Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

spijtebijt dan ook maar

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt

Aantal berichten : 91

spijtebijt dan ook maar Empty
BerichtOnderwerp: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:29 pm

Tja zal ik dan ook maar weer een poging doen?
Ik ben een vrouw van 37 en woon in friesland en ja ik ben ook van het onderdanige. Dat wil er nog niet altijd uitkomen Smile , maar zit er wel in. Mijn man en ik hebben een HD relatie in opbouw. Het gaat op en af maar het voelt toch wel goed. Ook al ben ik soms best gefrustreerd Cool .

groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn

Aantal berichten : 3086

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:32 pm

Ha spijtebijt,

ach ja... het is en blijft zoeken, zelfs in de meeste heel gesettelde relaties op dit gebied.
Zucht...

Maar in elk geval: welkom!

dawn
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:33 pm

Hoi spijtebijt,

Leuk je hier ook te zien. En....frustratie hoort er een beetje bij hoor. Het kan niet in een keer allemaal goed gaan.
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt

Aantal berichten : 91

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimeza maa 31, 2012 1:24 pm

Goedemorgen dames en heren

Ik heb het verzoek ingediend om mijn account te verwijderen. Ik ben hier echt veel te weinig en heb mij bovendien niet echt gerealiseerd dat iedereen hier kan meelezen omdat het geen besloten forum is en dat vind ik toch een beetje een onprettig gevoel.
Het forum is een mooi forum maar momenteel even niet voor mij.
Misschien zie ik sommigen nog eens terug op chat.

groetjes spijtebijt
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimeza maa 31, 2012 4:12 pm

Jammer dat je weggaat, maar we zien elkaar nog wel online denk ik Wink

Gert Top
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Gert Top

Aantal berichten : 263

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitimeza maa 31, 2012 5:07 pm

Hoi Spijtebijt,

Ik dacht, hé verwelkomen die lieve dame uit het noorden des lands, die ik al van andere fora ken. Toen ik je voorstelronde zojuist iets beter las, zag ik dat je aanmelding van 15 februari 2010 was en even daarna las ik dat je met dit forum stopt. Ik snap je beweegredenen.

Doei, Gert Sad Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: spijtebijt dan ook maar   spijtebijt dan ook maar I_icon_minitime

spijtebijt dan ook maar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beetje zieke fantasie, maar ja het is tenslotte maar fantasie
» Die arme spijtebijt! (vaste chatafspraak?)
» Spanking Machine
» ook maar even voorstellen dan .....
» Lotion tijdens of voor de spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: