Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lotion tijdens of voor de spanking

Ga naar beneden 
+7
King
isis
dawn
leentje
mickey
elisa
tomaatje
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:51 pm

Wie heeft er ervaring met lotion op de billen smeren voor en/of tijdens de spanking? En hoe beviel dat?

Ik kreeg er blaren van op mijn billen! Victor hield het op het feit dat hij me heel hard sloeg met die grote houten lepel. Maar dat doet ie wel eens vaker en ik heb echt nooit blaren gehad. Dus volgens mij kwam dat echt door die lotion! Ik moest dus letterlijk op de blaren zitten.

Gelukkig was dat expirimentje hem teveel gedoe en gebruikt hij geen lotion meer. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedo feb 18, 2010 10:54 pm

Ik vond het eigenlijk altijd wel lekker die lotion van te voren en tijdens. Hoewel Victor dat maar een paar keer gedaan heeft.
Geen blaren voor mij, al denk ik dat ik voornamlijk met de hand heb gehad rondom lotion.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedi feb 23, 2010 10:54 pm

Hmz, bij mij gebruikte die die lotion om er voor te zorgen dat hij langer door kon gaan (zei hij) en het werkte helaas nog redelijk ook... Blijkbaar werkt dat spul dus bij iedereen anders... Of is het steeds ander spul natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:06 pm

Ik had een dubbel gevoel over die lotion. De klappen deden zeerder, maar het er steeds opsmeren vond ik wel lekker eigenlijk. En hij kon inderdaad langer doorgaan en ik kreeg ook minder blauwe plekken dan normaal. Ik vond het wel een beetje jammer dat hij er weer mee gestopt is. Maar tomaatje, misschien was je er wel allergisch voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:07 pm

Dat insmeren was idd wel weer prettig ja, hij is trouwens niet mee gestopt hoor leen...
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:18 pm

Ja, het insmeren is dan wel prettig en de lotion is wel verkoelend. Maar die blaren vond ik niks. Volgens mij had ik toen geen last van een allergie, wel een andere keer. Volgens mij ben ik allergisch voor hout en rotan. Wink

Niet gestopt? Is ie er weer mee begonnen? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimedi feb 23, 2010 11:20 pm

Nou ja... begonnen... geloof dat het uit praktische overwegingen was... hij vond het nodig lang door te kunnen gaan geloof ik... Was voor mij ook pas de eerste keer dattie het spul gebruikte Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimewo feb 24, 2010 12:03 am

Ik vind het er in de filmpjes van Niko op spankingtube altijd wel spannnend uitzien, het gebruik van lotion. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel met natte billen en dat is niks! Dus ik weet het niet met die lotion. Zou het natuurlijk wel weer eens willen uitproberen, sicko die ik ben. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimezo feb 28, 2010 2:52 pm

Ik ken het fenomeen niet echt. Wat is precies de toegevoegde waarde ervan, kan iemand dat uitleggen? In de filmpjes van Nico was het de eerste keer dat ik het zag, verder ken ik het helemaal niet.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimezo feb 28, 2010 3:10 pm

Doel is volgens mij tweeledig. In de eerste plaats voelt het als op natte billen, dus het is pijnlijker voor de sub.
Het tweede doel is dat er minder snel beschadigingen optreden.

Dallas maakt bijvoorbeeld veel gebruik van vitamine e olie, dat schijnt goed voor de billen te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:19 pm

Hahaha en dat klinkt meteen ook zo verantwoord "vitamine E-olie". Zeker ook veel omega 3 vetzuren en zo. Laughing Maar ik geloof wel dat het op zich beter is voor je huid - om een zacht velletje te houden. Smile En dat het meer pijn doet geloof ik ook onmiddellijk. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimeza sep 18, 2010 12:41 am

Ik gebruik meestal zalf na een spanking. Zwitsal rode billen creme is uitstekend. Het verzorgt de wondjes, is verkoelend en de plekken verdwijnen sneller. Bovendien vind ik het fijn om mijn sub een beetje te verwennen na alle ontberingen. Zij vindt het ook heel prettig.
Doen jullie dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimewo sep 22, 2010 8:35 am

Laatste keer gebruikte ik gewoon wat After Sun en dat vond ze ook heerlijk.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 1:04 am

Wat goed werkt is tijger balsem, maar dan in vloeibare kleurloze vorm.
Al een tijdje niet meer gebruikt, maar heb daar goede herinneringen aan.
Geeft een heerlijk rode gloed en kan goed (is stevig meppen) ingemasseerd worden.
Gegarandeerd ERG warm resultaat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 11:50 am

Tijgerbalsam moet geboycot! Daar zitten echte stukjes tijger in. En die bijten! Weg met de tijgerbalsem! albino
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 12:23 pm

dawn schreef:
Tijgerbalsam moet geboycot! Daar zitten echte stukjes tijger in. En die bijten! Weg met de tijgerbalsem! albino

Ik zou je hierin graag willen steunen dawn, maar ik ben helaas momenteel te veel fan van bijtende tijgers op plekjes waar ik spierpijn heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 12:31 pm

Afvallige! Evil or Very Mad

Kun je geen masseur nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 12:57 pm

Ik bied me hierbij aan als billenmasseur... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 1:55 pm

Kijk eens aan! Dan is dat geregeld en kan de tijgerbalsem de deur uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 4:23 pm

Ik ben echter wel een beetje een hardhandige billenmasseur...

Maar hopelijk is dat niet zo erg?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 5:12 pm

Nee hoor, dat vindt elisa helemaal niet erg. roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 6:03 pm

Ik heb helemaal geen masseur nodig voor mijn billen!
Mijn billen zijn niet bestemd voor bijtende tijgertjes.

Maar als je aanbod ook geld voor een zachthandige massage van mijn bovenbenen houd ik me aanbevolen W Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 6:16 pm

Weet wel waar je aan begint elisa.
Er kan wellicht enige twijfel ontstaan over de precieze plek waar die bovenbenen eindigen......
En het verschil tussen hard en zacht is ook lastig te kwantificeren. Wat de een als hard ervaart is voor de ander slechts een verkennende prelude Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 6:20 pm

Beste Tom,

Ik heb er alle vertrouwen in dat W mij helemaal begrijpt zodra ik hem op de hoogte heb gesteld van mijn definitie van bovenbeen en zacht...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitimema okt 18, 2010 6:22 pm

Bovendien: als W bang is dat zijn handen te hard zijn, kan hij je toch voorzien van een hot stone massage? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lotion tijdens of voor de spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lotion tijdens of voor de spanking   Lotion tijdens of voor de spanking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lotion tijdens of voor de spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Muziek voor tijdens de spanking.
» Wat voor spanking relatie zoek je?
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking voor dames!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: