Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mattenklopper

Ga naar beneden 
+4
spijtebijt
dawn
deugnietje
Roel
8 plaatsers
AuteurBericht
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimedi aug 03, 2010 11:21 pm

Als ik bij iemand vroeger in de schuur een mattenklopper zag hangen, kon ik maar aan 1 ding denken. Zouden ze die alleen gebruiken om matten uit te kloppen?

Wie van jullie heeft er tegenwoordig nog 1 in huis? En bij wordt hij inderdaad weleens gebruikt om de billen mee uit te kloppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimewo aug 04, 2010 9:17 am

hoi Roel, wij hebben 2 mattenkloppers in huis, 1 op de slaapkamer en 1 beneden. Verder geen enkele mat in huis......dus ja....voor billekoek Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimewo aug 04, 2010 12:46 pm

Ik ben een enorme mattenklopperfetisjist, dus wij hebben ze in alle soorten en maten... Een mattenklopper is voor mij echt zo'n oerinstrument. Heel spannend! Ik klop er een enkele keer wel eens een matje mee uit, maar meestal word ik er zelf mee uitgeklopt... What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimewo aug 04, 2010 3:02 pm

Dat "probleem " heb ik nou ook, de mattenklopper blijft mijn fantasie prikkelen.
Hoewel wij wel een mattenklopper hebben is die nog nooit gebruikt voor mijn billen Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimewo aug 04, 2010 9:29 pm

Ja,
Ik heb 2 mattenkloppers in huis: een grote en een kleinere; ik heb deze laatste al eens beschadigd, dus heb ik er een pleister op geplakt.
Spijtebijt! Mattenkloppers in huis hebben zonder billen mee uit te kloppen of op te kloppen? Wat jammer!
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimeza aug 07, 2010 8:16 pm

ja eeuwig zonde he.
Moet misschien maar eens wat duidelijker wezen naar mijn man toe Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 12:47 pm

Ik vind mattenkloppers symbolisch gezien definitief wel wat hebben. Maar ik heb er geen enkele meer in huis, er is ook geen enkele reden om er eentje aan te schaffen, ik heb geen enkel los kleed in huis wat een klopbeurt zou kunnen gebruiken.
Een paar jaar geleden ben ik eens in een rietmuseum (gevestigd in een oude riet bewerking school) en daar worden regelmatig workshops mattenklopper maken gegeven. Dat lijkt me wel heel symbolisch!!!! Je eigen mattenklopper maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 1:50 pm

OK, ik heb dat ding inmiddels voor het eerst gevoeld, en vind het maar helemaal niets.

Dus ik denk dat ik niet op enig punt over zal gaan tot het kopen van een mattenklopper, ondanks dat ik zowaar een kleedje op de vloer heb hier...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 2:52 pm

Ik heb toch ineens een leuk idee voor een kadootje voor een house warming party roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 3:50 pm

leentje schreef:
Ik heb toch ineens een leuk idee voor een kadootje voor een house warming party roflol

Volgens mij moet ik weer leren om mijn mond te houden in zekere gevallen Razz

Maar sorry leentje, ik denk dat mattenkloppers te groot zijn voor mijn speelgoedla, dus denk vooral nog eventjes door...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 4:06 pm

Zal ik doen elisa, maar er bestaan ook leuke mini's en dan doe ik er wel een lief houten paddletje bij voor je speelgoedla.......Iets van teakhout misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 4:55 pm

Lieve leentje,

Je weet toch dat ik me normaal gesproken zo goed gedraag dat al die speeltjes heir voor jan doedel liggen???

Liefs,
elisa (die een teak houten paddeltje ook niet zo'n goed idee vind)
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 6:27 pm

Lieve elisa,

Wat vreselijk erg dat je een speelgoedla vol ongebruikte speeltjes hebt. Ik zal een goed woordje doen bij een zeker iemand die nog al speels aangelegd is. Hij wil vast wel bij je komen spelen. borstel4 zweepknal ass haarborstel hoek whip
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimezo aug 08, 2010 7:20 pm

leentje schreef:
Ik vind mattenkloppers symbolisch gezien definitief wel wat hebben. Maar ik heb er geen enkele meer in huis, er is ook geen enkele reden om er eentje aan te schaffen, ik heb geen enkel los kleed in huis wat een klopbeurt zou kunnen gebruiken.
Een paar jaar geleden ben ik eens in een rietmuseum (gevestigd in een oude riet bewerking school) en daar worden regelmatig workshops mattenklopper maken gegeven. Dat lijkt me wel heel symbolisch!!!! Je eigen mattenklopper maken.

Liegbeest! Jij hebt een hartvormig roze kleedje! En dat moet echt met regelmaat geklopt worden, hoor! En anders is er in je huis vast nog wel iets anders roze en hartvormigs dat een geregelde kloppartij nodig heeft!

Workshop mattenkloppers maken?!?!? Gaat er iemand mee? drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitimewo sep 15, 2010 9:44 pm

Ook ik heb een mattenklopper in huis. Dat ik geen kleedjes heb om te kloppen was geen reden om een mattenklopper niet aan te schaffen. Rolling Eyes Leve dit hulpmiddel uit de goeie oude tijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mattenklopper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mattenklopper   Mattenklopper I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mattenklopper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» de mattenklopper en volgens mij lexan :P
» Elvis met een rietje!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: