Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?

Ga naar beneden 
+6
W
leentje
lilith
minime
isis
JohnnieD
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
JohnnieD
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimedo okt 11, 2012 1:40 am

Hier vraag ik jullie te vertellen welke billenkoek behandeling jullie eigenlijk prefereren?
Zou het graag willen weten daar ikzelf niet altijd zeker ben of ik het wel op de 'prettigste'
manier doe en het juiste instrument gebruik.
Om jullie een inzicht te geven, ik spank graag met mijn hand, riem of pollepel.


Laatst aangepast door JohnnieD op vr okt 12, 2012 11:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr okt 12, 2012 1:01 am

Ik vind de hand het aller aller fijnste om mee te krijgen. Hout vind ik niks maar de tawse nog erger. En canes zijn jummie!!
Terug naar boven Ga naar beneden
JohnnieD
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr okt 12, 2012 12:06 pm

Aan canes had ik nog niet gedacht. Nu nog iemand omdat uit te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr okt 12, 2012 12:45 pm

Canes zijn NIET leuk!

Ik heb ook liefst gewoon de hand, of een lichte riem (een zware is daarentegen weer helemaal niet leuk :p ). Een flogger vind ik ook leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
JohnnieD
Watje
Watje



Aantal berichten : 7

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr okt 12, 2012 12:58 pm

minime schreef:
Canes zijn NIET leuk!

Ik heb ook liefst gewoon de hand, of een lichte riem (een zware is daarentegen weer helemaal niet leuk :p ). Een flogger vind ik ook leuk Smile

Met mijn handen te spanken heeft mijn voorkeur. Doch gebruik zo nu en dan ook een riem.
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr feb 01, 2013 10:25 pm

hand (bij lichte) of riem (bij zware straf)
jammer genoeg heb ik het niet voor het zeggen en gaat de voorkeur van mijn D uit naar mattenklopper, peddel, caines en dat soort ellende..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr feb 01, 2013 10:36 pm

hand met stip en dan leer!!!!!! Zoals hier ondertussen wel bekend haat ik hout!!!!!! Daar is nu ook rubber bijgekomen, dat ook liever niet!!!!! Toch jammer dat ik er zo weinig over te zeggen heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimevr feb 01, 2013 10:53 pm

wat bezield die D´s eigenlijk dat ze ons met het halve regenwoud te lijf willen gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimeza feb 02, 2013 12:55 am

Laten we een "spanko's verenigd u, red de regenwouden" beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:05 am

dat lijkt me iets te dicht bij het vuur:)
voor je het weet moet je met je D mee op excursie:p
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimeza feb 02, 2013 11:42 am

leentje schreef:
Laten we een "spanko's verenigd u, red de regenwouden" beginnen.
En dan stel ik ook voor dat een spelfout tot een spanking moet leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimeza feb 02, 2013 1:45 pm

Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimeza feb 02, 2013 5:23 pm

W schreef:
leentje schreef:
Laten we een "spanko's verenigd u, red de regenwouden" beginnen.
En dan stel ik ook voor dat een spelfout tot een spanking moet leiden.
Daar moet je niet over zeuren, het gaat om het idee! En dat idee is best goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:24 am

Alles dat tot een spanking leidt is geen "zeuren", dalili! Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:39 am

W schreef:
Alles dat tot een spanking leidt is geen "zeuren", dalili! Rolling Eyes
Haha dat hangt er maar net vanaf clown
Terug naar boven Ga naar beneden
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 7:39 am

JohnnieD schreef:
Hier vraag ik jullie te vertellen welke billenkoek behandeling jullie eigenlijk prefereren

De mattenklopper ...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:18 pm

Hee, demie! Ook weer eens hier? Hoe is 't?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Spelfouten   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:34 pm

W schreef:

En dan stel ik ook voor dat een spelfout tot een spanking moet leiden.
dalili schreef:

Daar moet je niet over zeuren, het gaat om het idee! En dat idee is best goed Smile
Het: 'Daar moet je niet over zeuren' zou (wat mij betreft) ook gelezen kunnen worden als: 'Niet lullen maar poetsen'.
Kortom, er niet over zeuren dat een spelfout tot een spanking moet leiden, maar gewoon spanken bij een spelfout.

En 'het gaat om het idee! En dat idee is best goed Smile' kan volgens mij zo gelezen worden dat het idee dat een spelfout tot een spanking moet leiden best wel een goed idee is.
Of lees ik het nu verkeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: De mattenklopper   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 1:46 pm

demie schreef:

De mattenklopper ...

Allereerst welkom terug op het forum demie.
We hebben je een tijdje moeten missen.

Ik merk dat de smaken onder de spankees nogal kunnen verschillen aangaande hetgeen waarmee zij het liefst op hun blote billen krijgen.
Kun je ook nog toelichten waarom de mattenklopper jouw voorkeur heeft, of jouw Dominant daar rekening mee houdt en of jij dus vaak met de mattenklopper op jouw blote billen krijgt?

Mattenklopper in actie.Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Ca2e025fb8bd8c63b5ee4ede17fdf17c_h
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimezo feb 03, 2013 11:44 pm

Hier gaat het prima hoor W. Is even geleden inderdaad. Gezinsuitbreiding hier, vandaar! Hoe gaat het met jou? Ik weet niet zo goed waarom de mattenklopper mijn voorkeur heeft Dutch Spank Daddy.

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimema feb 04, 2013 6:36 pm

Een jonkie? Gefeliciteerd! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimema feb 04, 2013 10:17 pm

leentje schreef:
Laten we een "spanko's verenigd u, red de regenwouden" beginnen.

Hallo Leentje,
Afgezien van het spelfoutje:
Laat jouw dominant de geliefde [houten] instrumenten uit de verre wouden komen?
Je kunt de wilgentakken, berkentakken, rode kornoeljes gewoon om de hoek in het bos halen hier!
Groet van Rein

Terug naar boven Ga naar beneden
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimema feb 04, 2013 10:23 pm

Dank je wel! (ze is nu ruim 7 maanden oud. 2 maanden te vroeg geboren maar gaat super) Spanking dus wat op de achtergrond de komende jaren. Geen idee nog hoe je dat kunt combineren met (een) kind(eren)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimedi feb 05, 2013 12:19 am

demie schreef:
Geen idee nog hoe je dat kunt combineren met (een) kind(eren)
*Soms* slapen ze... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitimedi feb 05, 2013 11:46 am

Gefeliciteerd demie!!! cheers

En ze gaan vanzelf steeds meer en langer slapen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?   Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welk instrument
» Welk instrument heb je een hekel aan?
» Welk instrument is het meest effectief?
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» toe geven dat je "het" lekker vind.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: