Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Met de hand

Ga naar beneden 
+3
dawn
tomaatje
elisa
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 1:22 am

Wat voor grote hoeveelheid technieken bestaan er allemaal met de hand over de knie.

Ik heb bijvoorbeeld afgelopen zaterdag kennis gemaakt met:
links rechts
links links rechts rechts
links links links rechts rechts rechts
links links links links rechts rechts rechts rechts
links links links links links rechts rechts rechts rechts rechts
etc.

Een geheel nieuwe ervaring kan ik beamen...

Wat kan er allemaal nog meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 1:29 am

Weet je zeker dat je de technieken wil delen met de Dommen die nog niet op de hoogte zijn?

Nou, ok dan.

Ik heb wel eens gezien: 20 op de ene bil, 20 op de ander. Verder: ik let eigenlijk nooit zo op welke techniek hij gebruikt en tel nooit mee. O, ik weet wel, 4 op je billen, 2 op je dijen en dan de andere kant en dan zo volhouden. Heel vervelend als je al weet wat er gaat komen, vooral als het op je dijen is.

En ik heb wel eens op spankingtube gezien dat iemand eerst een opwaartse beweging maakte, dan een neerwaartse en dan in het midden. Vervolgens hetzelfde op de andere bil.

Tot slot heb ik wel eens moeten raden met welke hand hij net de klap had gegeven, links of rechts. En dat is best lastig. Gelukkig konden demie en ik elkaar voorzeggen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 1:42 am

Ik heb wel eens gehoord van rondjes slaan (eindeloos rond) en daarbij het midden vermijden. hoe frustrerend moet dat zijn... De enige plek waar je het goed kunt hebben wordt letterlijk overgeslagen! No
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 1:55 am

Dat klinkt heel vervelend dawn... :s


Dan hebben we natuurlijk ook nog de volledig random overal totdat alles pijn doet en je niet meer voelt waar je nu geslagen word...

En ook naar, cross-over (met links terwijl je normaal over de knie ligt) waarbij alle plekjes die normaal niet berijkt kunnen worden alle aandacht krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 9:47 am

tomaatje schreef:
ik let eigenlijk nooit zo op welke techniek hij gebruikt en tel nooit mee.
Moet je dan nooit eens meetellen?

Ik heb wel laten meetellen, vroeger. Mijn ex beweerde dat ze daarna altijd meetelde, omdat ze daardoor daaraan gewend was geraakt...

En daarna was natuurlijk de uitdaging haar zó te slaan dat het meetellen haar daardoor niet meer lukte Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 11:52 am

Ik tel vaak in stilte mee om het makkelijker te kunnen verdragen. Bovendien vind ik het soms wel interessant hoeveel klappen ik daadwerkelijk heb gekregen. Maar soms raak je de tel kwijt of ben je te veel met andere dingen bezig om nog te tellen. Hardop moeten tellen vind ik afschuwelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 7:40 pm

Ik hoef gelukkig bijna nooit mee te tellen. Ik heb er een hekel aan, want ik heb dan wel iets anders aan mijn hoofd. Als het echt moet dan doe ik het uiteindelijk wel, maar anders tel ik dus niet. Maakt me niet zoveel uit hoeveel het er waren, ik vind hoe het voelt belangrijker. ( en dan bedoel ik het geheel, dus niet alleen de klappen zelf, maar ook welk effect het op me heeft)
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 7:55 pm

Ik tel nooit! Ik wil me kunnen concentreren en dat lukt echt niet als ik ook nog moet tellen. Tellen is voor mij pas echt straf, vooral als je er dan nog iets als Sir achter moet zeggen. Of bedanken affraid .
Gelukkig hoeft het echt haast nooit Exclamation Exclamation Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 7:59 pm

Nou, ik kan me anders herinneren dat jij een keer voor mij moest tellen. ( omdat ik nee zei op de vraag of ik mee wilde tellen. Tsja, als je het vraagt.... ) en dat deed je toen wel, alleen wel 2 x fout. Dan tel ik toch liever zelf. Laughing

Als je sir moet zeggen, zeg je het toch gewoon met een z. Grijns. Dat is vast een stuk makkelijker. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedi feb 16, 2010 8:07 pm

tomaat, je weet toch dat ik dat alleen voor je bestwil deed! En het lijkt me inderdaad wel leuk om te tellen: een, dank je wel zeur, 2 dank je wel zeur hahahahahahah.
Ik ga het binnenkort eens uitproberen. Wedden dat hij het niet eens merkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimewo feb 17, 2010 3:14 am

hmmmm, dat moet ik hier eens gaan proberen.
Meneer weet toch niet wat Zeur is... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:48 am

tomaatje schreef:
Als je sir moet zeggen, zeg je het toch gewoon met een z. Grijns. Dat is vast een stuk makkelijker. Razz
Ik vind dat soort expres verkeerd uitspreken zo flauw!

Ik ben ooit door het leven gegaan als "Witness" (in de Amerikaanse spankinggroepen op Usenet), en dan waren er van die types die me met "Witless" aanduidden. Ik werd daar altijd een beetje moe van...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:21 pm

Ja maar, W, als iemand de hele tijd maar zit te jengelen dat jij netjes met twee woorden moet spreken, terwijl je hartstikke veel pijn hebt, dan is het toch heel logisch dat je een s als een z gaat uitpreken in dit geval. Dat is heel wat anders dan zo'n "lollig" plagerijtje.

Ik vind overigens dat Witness veel beter bij je past dan Witless. Een beetje Silent Witness, dat wel. Wink


Laatst aangepast door dawn op wo feb 17, 2010 9:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimewo feb 17, 2010 9:24 pm

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimewo feb 17, 2010 10:35 pm

leentje schreef:
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Hoezo knik je, leentje? En waarom "Silent"? Zo zwijgzaam ben ik toch niet? Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
nina
Watje
Watje
nina


Aantal berichten : 9

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedo feb 18, 2010 12:33 pm

tomaatje schreef:
Ik hoef gelukkig bijna nooit mee te tellen. Ik heb er een hekel aan, want ik heb dan wel iets anders aan mijn hoofd.

Tomaatje sorry maar ik moet denken aan een afstraffing van Tim. Je kreeg met een rietje en je moest de slagen tellen. Leentje en ik waren daarbij Smile Ik vond het grappig om je in verwarring te brengen en ging sneller tellen. Wel een beetje oneerlijk voor jou maar je moest toen weer overnieuw beginnen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedo feb 18, 2010 8:07 pm

nina schreef:
tomaatje schreef:
Ik hoef gelukkig bijna nooit mee te tellen. Ik heb er een hekel aan, want ik heb dan wel iets anders aan mijn hoofd.

Tomaatje sorry maar ik moet denken aan een afstraffing van Tim. Je kreeg met een rietje en je moest de slagen tellen. Leentje en ik waren daarbij Smile Ik vond het grappig om je in verwarring te brengen en ging sneller tellen. Wel een beetje oneerlijk voor jou maar je moest toen weer overnieuw beginnen lol!

Ja, het was Tom, maar het klopt wel ongeveer. Hij vroeg of ik mee wilde tellen, en als je het vraagt, zeg ik nee. Dus toen ging leentje dus tellen ( samen met jou dus? dat wist ik niet meer) En dat gign 2 x fout en dus begon hij opnieuw. Daarna vroeg hij of ik toch zelf wilde tellen en dat heb ik toen toch maar gedaan. Dat gign beter, alleen kreeg ik er 1 meer, doordat hij door jou was afgeleid en hij fout had geteld. Eigenlijk vind ik dat als hij opnieuw begint als ik verkeerd tel, hij dan wel naar t eind mag als hij verkeerd had geteld!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimedo feb 18, 2010 9:25 pm

mmmm volgens mij was hij afgeleid door mij Twisted Evil . Maar dat doet er niet zo toe.nina en ik waren er blijkbaar eengegezind op uit om jou te doen krijgen wat je toe komt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 12:56 pm

Ik ben heel bescheiden, mij komt niks toe. Maar we dwalen af geloof ik.

Wat ik ook erg gemeen vind ( niet alleen met de hand overigens) is als ze hun hand wel heffen, maar dan wachten. Dan verwacht je een klap, maar die komt niet. En op het moment dat je je meer ontspant, komt die klap natuurlijk alsnog. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 1:30 pm

Dat is inderdaad heel erg vals! Ik ken iemand die dat spelletje maar al te graag speelt....... Evil or Very Mad Ik probeer dan vaak expres niet te ontspannen, maar dat helpt ook al niet, want ook dan komt de klap. Crying or Very sad

Ik vind het ook heel gemeen als het je onmogelijk gemaakt wordt om een beetje te wiebelen en te draaien (en te ontwijken...ssst. ALs je echt helemaal niets kunt doen om de pijn een beetje draaglijker te maken... Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 2:42 pm

dawn schreef:
Ik probeer dan vaak expres niet te ontspannen, maar
Hieraan gerelateed is de vraag die me regelmatig bezighoudt: wat is erger, een spanking op ontspannen billen of een spanking op aangespannen billen?

En spelen jullie Doms hier wel eens mee, in de zin dat ze opdracht geven de één of de andere toestand aan te nemen tijdens de straf?

En krijg je dan extra straf als je aanspant terwijl dat net verboden is?

Je ziet: het houdt me bezig Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 2:50 pm

Op ontspannen fase is het ergst. Sommige Doms schijnen er ver in te gaan om dat te bewerkstelligen. Gember schijnt te helpen, maar de sub kan er wel wat ongedurig van worden bounce

Mijn huidige Dom zegt er nooit iets over. Ik heb het vroeger wel meegemaakt dat ik perse moest ontspannen, ga daar maar eens aanstaan als je weet waarom dat moet..........
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 3:09 pm

Volgens mij als het je lukt te ontspannen en ontspannen te bliijven is het uiteindelijk minder erg. Maar dan wel pas na een hele tijd. Dat vermoeden heb ik althans. Maar het is me nog nooit gelukt....
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 3:59 pm

Misschien moeten we het eens uit proberen te testen. Wordt wel moeilijk natuurlijk. We hebben twee groepen nodig. Een controlegroep die niet hoeft te ontspannen en een experimentele groep die het wel moet. En dan moeten we de pijnervaring zien te meten.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitimevr feb 19, 2010 4:02 pm

leentje schreef:
Misschien moeten we het eens uit proberen te testen.
Laat dat "misschien" maar weg. Dit moeten we beslist uittesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Met de hand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met de hand   Met de hand I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met de hand
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hand
» Is de hand genoeg
» Blauwe hand
» Warme hand zoekt..
» Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: